quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 02:11 schreef Taurus het volgende:Wat heeft Sylvia nou weer gedaan
![]()
Ik dacht dat ze juist 'n vrij redelijk gesprek hadden gehad vanvaond waarin sylvia uitlegde waarom zij Huub wel mag. Dat is ieders goed recht, dat die eikel dat niet kan accepteren zegt meer over hem dan over Sylvia.
er zijn en blijven mensen bestaan die niet tegen hun verlies kunnen ....
nattenel heeft vanaf het begin ...en ik heb iedere kutopmerking van hem jegens huub gehoord ...huub geprobeerdt te kleineren ....
nattenel is nu in mijn ogen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg gedaald !! zo ook bij de dames want die namen huub niet voor niks in bescherming !! huub lag gewoon wat te rollebollen bij ilona en nena en kreeg sneer opmerkingen van nattenel ! oke huub was aangeschoten ( niet dronken !! ) maar nattenel ging echt duidelijk vet te ver !!
jammer dat natasia er weer in sprong ... maar moet wel eerlijk zeggen ze heeft het lef om tussen zoiets in te springen ..iets wat ik ook zou doen
![]()
nattenel is in deze avond de dikke loozer !! huub weer de winnaar !!
wat nou als zoji een partijtje mens erger je niet met papa speelt en zoji runt zijn eerste pion het hok in
flikkert papa nattenel zo het bord de lucht in !! met de woorden : jij speelt niet eerlijk !!
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!