Het begint met "aan" en eindigt met "dacht"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom maakte Nathanael Natasia nou wakker voordat hij naar boven ging?
Lief dagboekquote:
Jij mag hem echt niet he?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief dagboek
Vandaag had ik zo'n schik. Ik draaide mn plaatjes, heb heerlijk Huub lopen sarren, maar opeens werd ik gepest. En ik heb ook pijn aan mn lul.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief dagboek
Vandaag had ik zo'n schik. Ik draaide mn plaatjes, heb heerlijk Huub lopen sarren, maar opeens werd ik gepest. En ik heb ook pijn aan mn lul.
Een moeilijke ( voor Bonny sint clair)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint met "aan" en eindigt met "dacht"
Ik sta verbijsterd dat zoveel mensen het tijdens zijn verblijf gewoon hebben gepikt dat hij dat steeds doet als hij gezopen heeftquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint met "aan" en eindigt met "dacht"
Hoe kom je daar nou bij ?quote:
Gelukkig is op Fok! posten dan ook te moeilijk voor dr, dus t kan zo blijven staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
Een moeilijke ( voor Bonny sint clair)
Wat wil je als je ouders je al Bonny noemen....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Een moeilijke ( voor Bonny sint clair)
Bart en Brian hebben er eigenlijk geen last van, Natasia mag hem wel en/of heeft hem nodig en de rest durft er niet tegen op te treden...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik sta verbijsterd dat zoveel mensen het tijdens zijn verblijf gewoon hebben gepikt dat hij dat steeds doet als hij gezopen heeft![]()
wat betekent dat plaatje ?quote:
Ask Dannyquote:
Morgen, vandaag, 2 x een 24 uur aanvraag van? Jawel de Satan en Bart.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:08 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik sta verbijsterd dat zoveel mensen het tijdens zijn verblijf gewoon hebben gepikt dat hij dat steeds doet als hij gezopen heeft![]()
Ik vind hem er heel blij en gelukkig uitzienquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:11 schreef BONG4002 het volgende:
NL ziet er verslagen uit....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |