maar hij kan wel goeie muziek makenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:53 schreef kleinzusje het volgende:
NL is een enge nare agressieve man die een bitch nodig heeft om hem in toom te houden.
Dát was dan wel weer heel erg komisch!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vergeet ff niet dat zijn knie zeer doet..... en dat hem dat dan ook nog overkwam terwijl hij psychisch zo enorm door Huub werd getreiterd...... de man moet verschrikkelijk lijden op dit moment![]()
Als je terugdenkt hoe hij in het begin in het huis kwam, heel dreigend. Hij zou iedereen wel eens uit het huis jagen. En als je hem nu ziet zitten met zijn bakje met ijsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik begin een beetje medelijden te krijgen met Nathanael, in de zin van...hem zielig te vinden...Hij die zich zo probeerde te profileren als THE MAN is door een mannetje wat in zijn ogen een loser is vernederd.
Nee correctie en eerlijk nu...ik vind het supergrappig om te zien![]()
Echt niet !!! Hij huilt omdat hij beseft dat hij overal een looser isquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:55 schreef Gert het volgende:
Waarschijnlijk schaamt NL zich inmiddels ook wel dat hij zich zo heeft laten gaan, en de controle verloren is. Al zal hij het er publiekelijk op blijven gooien dat hij "ook maar een gast" is, met wat stoere masculiene teksten er omheen.
Maar dit genante verlies van zelfbeheersing van vanavond, en dan nog wel door zo'n little prick, dat doet hem pijn.
Vind ik ook, het was gewoon een beetje klieren, zo zie ik het.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:47 schreef avonne het volgende:
Ik zou het belachelijk vinden als Huub een straf zou krijgen.
Hij was gewoon lekker met Nena en Ilona aan het kletsen en Nel begon te zeiken.
schat, popje..................denk aan de (stief) kinderenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Natasia weer vrijgezel (aan t worden) is![]()
Proost!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:56 schreef partyyboyy het volgende:
ik ga mn laatste whiskey inschudden en genieten van NL die ijsjes aan het eten is![]()
En omdat zijn knie au doet.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Echt niet !!! Hij huilt omdat hij beseft dat hij overal een looser is
Dank uquote:
Nee, sorryquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
NL kan masterlijke muziek maken maar daar is ook alles mee gezegd(een beetje credit moet je die arme man toch ook geven)
quote:
popje, kindje, popje (dat waren de exacte woorden die mijn ex de Nathanael-figuur gebruikte, we liggen er nog regelmatig dubbel om) op een of andere manier hebben ze allebei geweldige kinderen, het grootste gevaar komt pas als ze samen een kind krijgen, dan is er geen 50% genen die niet duivels zijn.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:57 schreef kleinzusje het volgende:
schat, popje..................denk aan de (stief) kinderen
aaah jawel! Was toch gewoon goeie toelie! Toch?quote:
hij zit toch samen met Huub in een teamquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:00 schreef kleinzusje het volgende:
Maar gelukkig houdt de spaarlampen actie hem op de been
Nouja, ik geef hem enige credit (maar ben dan ook een DJ/dance expert)quote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OT: NL staat nu rustig buiten (terwijl de pimpelmeesjes fluiten)
Strompelend, dat dan wel weer.....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:00 schreef kleinzusje het volgende:
Maar gelukkig houdt de spaarlampen actie hem op de been
Wat heeft hij zich te kakken gezet en niet zo'n klein beetje ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 02:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij zit terug te denken aan hoe "cool" hij het vond toen hij hoorde dat hij door de screening was gekomen...Hij had iedereen van wie hij een telefoonnummer had gebeld om het te vertellen zo blij was hij.
En nu....op de bank diep triest met een bakje ijs en een kapotte knie en een gedeukte ego...
Waar is hij aan begonnen...dit moest zo'n geweldig avontuur worden....toch...of niet soms?
![]()
Heb er geen verstand van maar vind hem ook wel goed...(en Bart totaal nietquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:00 schreef BONG4002 het volgende:
NL kan masterlijke muziek maken maar daar is ook alles mee gezegd(een beetje credit moet je die arme man toch ook geven)
Maar zo is het ookquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:03 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Om 3 uur snachts fluiten de vogeltjes.
Doet me denken aan de teletubbies waar altijd konijntjes enzo lopen en het gras ook echt heeeel Groen is!!![]()
Nee, ik blijf opstandigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nouja, ik geef hem enige credit (maar ben dan ook een DJ/dance expert)
de schat, een spaarkniequote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Strompelend, dat dan wel weer.....
ja schijnbaar hinkt tie nog niet genoegquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:03 schreef BONG4002 het volgende:
NL wilt nog een glaasje inschenken zo lijkt het
idd, net zoals NL ook ECHT een lieverdje is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar zo is het ookEn ja, het zijn ECHTE vogeltjes
Het begint met "aan" en eindigt met "dacht"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom maakte Nathanael Natasia nou wakker voordat hij naar boven ging?
Lief dagboekquote:
Jij mag hem echt niet he?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief dagboek
Vandaag had ik zo'n schik. Ik draaide mn plaatjes, heb heerlijk Huub lopen sarren, maar opeens werd ik gepest. En ik heb ook pijn aan mn lul.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lief dagboek
Vandaag had ik zo'n schik. Ik draaide mn plaatjes, heb heerlijk Huub lopen sarren, maar opeens werd ik gepest. En ik heb ook pijn aan mn lul.
Een moeilijke ( voor Bonny sint clair)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint met "aan" en eindigt met "dacht"
Ik sta verbijsterd dat zoveel mensen het tijdens zijn verblijf gewoon hebben gepikt dat hij dat steeds doet als hij gezopen heeftquote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begint met "aan" en eindigt met "dacht"
Hoe kom je daar nou bij ?quote:
Gelukkig is op Fok! posten dan ook te moeilijk voor dr, dus t kan zo blijven staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 03:07 schreef kleinzusje het volgende:
Een moeilijke ( voor Bonny sint clair)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |