Ja dat is goed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:17 schreef Attitude het volgende:
Grote Beltbrug
Ik denk dat vooral de kosten een probleem zijn, constructief gezien zijn er bijna geen grenzen. De brug moet efficienter zijn dan bijvoorbeeld containervervoer op een oceaanschip.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:58 schreef Hi_flyer het volgende:
Er is inderdaad gekeken of dat mogelijk is, maar eerlijk gezegd denk ik niet dat die er ooit komt. Met name het ijs in de winter is een probleem.
He, het moet wel een algemene kennis vraag zijn. Anders trek ik de quantummechanica trucendoos ook weer eens open.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:15 schreef Attitude het volgende:
Maar wat velen niet weten
Hehehe evil! evil!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:26 schreef erkel het volgende:
Wat mag niet? Als jij het telkens fout rekent, dan mag ik het weer opnieuw proberen totdat ik het goed heb![]()
Er zijn nu op het moment weinig mensen in het spel, dus sja
En? zijn je oren nog intact ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:29 schreef Beelzebub85 het volgende:
Ik luister trouwens net de eerste keer naar die Grauzone......
Nice!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:34 schreef Attitude het volgende:
Royal Flush
Captain_Redbeard +1quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:23 schreef Captain_Redbeard het volgende:
olivier en christophe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |