2 flessenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:24 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja lieve schat ik heb 2 flessen wijn op:D
Volgens mij zit Gaby te polsen hoe Syl over een triootje denktquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:22 schreef ron1970 het volgende:
Volgens mij is Gaby aan t vragen wat Syl ervan vind als ze blijft slapen (bij Huub en Syl in bed), en Sylvia vindt het wel ok. (Dit is puur speculatie, want ik versta niks door de herrie)
Zelfde reden als Huub die niet mag pokeren? Als je iets kunt dan mag je het niet meer doen volgens mij.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Omdat Bart en Brian een DJ cursus kregen, en NL had al ervaring als DJ dus vandaar (in het kort)
Nee man! Dit is master!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:25 schreef scanman01 het volgende:
wat een ongelooflijke kutmuziek trouwens
Ze zeggen "Zie die Loverboy eens staan, hij zet geen voet voor de ander, heeft ie een complex of zo?"quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef avonne het volgende:
Kunnen het wel goed met elkaar vinden
[afbeelding]
livefeed direct vanaf het DJ stationquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:27 schreef Suikeroom het volgende:
hu stream 1 is alleen de muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |