JdMquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zullen wachten tot ze weg is en zoals het er nu naar uit ziet blijft ze slapen. Wie betaald haar trouwens Huub van zijn cp of JdM
Dat handje van Sylvia die heen en weer gaat als ze danst, irritant.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:16 schreef Taurus het volgende:
Welk handje wie?
En waarom komt er gezeik vanavond?
Ah, die heb ik ook al een paar keer gezien.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Dat handje van Sylvia die heen en weer gaat als ze danst, irritant.![]()
Droom lekker verderquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Als nu huub Gaby pakt op de pooltafel terwijl Nena gebeft word door Gaby en ondertussen de pik van Bart samen met Natasia zuigt..terwijl natasia in d'r ster gepakt word door NL en gefist in d'r doos door Sylvia die weer gevingerd word door huub..dan is het pas een feest.
Omdat Bart en Brian een DJ cursus kregen, en NL had al ervaring als DJ dus vandaar (in het kort)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef petraa het volgende:
waarom mocht NL niet naar de Zebra lounge. Hij kan tenminste draaien.
de huishoer nog welquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef KonnieKipke het volgende:
oei ik mis wat.. weer een hoer in het huis?
WAt prachtig romantisch verwoordquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Als nu huub Gaby pakt op de pooltafel terwijl Nena gebeft word door Gaby en ondertussen de pik van Bart samen met Natasia zuigt..terwijl natasia in d'r ster gepakt word door NL en gefist in d'r doos door Sylvia die weer gevingerd word door huub..dan is het pas een feest.
Zeker, maar NL was ook DJ vroegerquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef LoveProfusion het volgende:
NL draait lekkerder dan bart...
Zou wel grappig zijn als Gaby zich ook aanmeld voor DGK, wie weet komt ze er ooit in....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia en Gaby zijn ook wel een leuk setje
Of gaby vertelt hoe de buitenwereld denkt over sylvia.... (niemand hoort het toch.)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:22 schreef ron1970 het volgende:
Volgens mij is Gaby aan t vragen wat Syl ervan vind als ze blijft slapen (bij Huub en Syl in bed), en Sylvia vindt het wel ok. (Dit is puur speculatie, want ik versta niks door de herrie)
Ja lieve schat ik heb 2 flessen wijn op:Dquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WAt prachtig romantisch verwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |