Mee eens.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vroeger aantrekkelijk en nog steeds charmant. Hij is wel oud geworden, maar met een beetje mazzel worden we allemaal oud. En hij praat zo keurig![]()
Hé, Paul en Jeroen hebben allebei het boek gelezen![]()
Idd!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:45 schreef NoSigar het volgende:
Ze doet me nogal aan Bart de Graaf denken.
Zit nu te kijken oip internet, wat een Bart de Graaf gereincarneerd is dat Isolde, wat een overhet paardgetild wijf! Irritant to boot! Saaie uitzending trouwens.quote:
Ik ken haar van DWDDquote:Op zondag 21 januari 2007 08:22 schreef Walrik het volgende:
[..]
Zit nu te kijken oip internet, wat een Bart de Graaf gereincarneerd is dat Isolde, wat een overhet paardgetild wijf! Irritant to boot! Saaie uitzending trouwens.
Wat zou de reden van Youp van `t Hek zijn? Een boekje te promoten ofzoquote:Op maandag 22 januari 2007 15:47 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag te gast: onder andere Youp van 't Hek en Cornelis van den Berg (De Pers) en Kay van de Linde.
Wisselend.quote:Op maandag 22 januari 2007 23:48 schreef Ambrosius het volgende:
Youp blijft wel een geschikte vent om naar te luisteren.
aardige vent gewoon.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 00:02 schreef du_ke het volgende:
Die van der Linde mogen ze ook wel definitief in het archief plaatsen.
Fok was downquote:(ik wilde gisteravond wel interactief mee ouwenelen maar Fok! was vrijwel niet te bereiken, grrrrr)
Oke thnx, dacht dat het ook aan mijn pc mag, gelukkig maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |