racist is het ergste vorm van criminaliteitquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:40 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nou, ik ben liever racist.
als ik te laat ben voor mijn sollicitatie voor een goede baan en ik zeg:
"ja sorry, een of andere kutmarokkaan heeft mijn fiets gejat" heb ik meteen 5 pluspunten omdat die kerel ook wel zoiets soortgelijks heeft meegemaakt en we dus een band creeren.
achmed die na mij komt kan het natuurlijk shaken.
![]()
Mooi he?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:40 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nou, ik ben liever racist.
als ik te laat ben voor mijn sollicitatie voor een goede baan en ik zeg:
"ja sorry, een of andere kutmarokkaan heeft mijn fiets gejat" heb ik meteen 5 pluspunten omdat die kerel ook wel zoiets soortgelijks heeft meegemaakt en we dus een band creeren.
achmed die na mij komt kan het natuurlijk shaken.
![]()
hahaha, idd.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:40 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat komt door een klein referendum over huisvesting van Armeniers.
jij veegt Turken en moslims maar gelijk op 1 hoopquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
hahaha, idd.
het zijn ook wel losers die moslims.
te groot ego om toe te geven dat ze zelf ook niet helemaal fris zijn.
en dan opeens klagen als wilders met veel zetels in de kamer komt![]()
hoezo klagenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
hahaha, idd.
Nou ja, dat was een nationalistische kwestie. Wilders zet in op niet nader gedefinieerde Moslims, wat veel breder is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
hahaha, idd.
Ik snap uberhaupt niet dat die debiel met z'n constante getroll nog steeds kan posten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:45 schreef Againzender het volgende:
[..]
jij veegt Turken en moslims maar gelijk op 1 hoop
hahahhaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nou ja, dat was een nationalistische kwestie. Wilders zet in op niet nader gedefinieerde Moslims, wat veel breder is.
Misschien kan je rechtstreeks een link geven die toegang geeft tot cijfers hierover en die de de cijfers van de eerder gegeven bron ontkrachten. Zijn de percentages van de eerder genoemde bron niet correct?quote:
nee hoor.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef Meki het volgende:
[..]
racist is het ergste vorm van criminaliteit
"Ze" zijn toch juist zo bang dat de Islam juist wel de toekomst is.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:43 schreef Frasier het volgende:
Laat die Islam varen, er zit totaal geen toekomst in.
ah gossie, en jij kwam ook met die goede link he....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet dat die debiel met z'n constante getroll nog steeds kan posten.
dat is inderdaad een raadselquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef gelly het volgende:
[..]
Ik snap uberhaupt niet dat die debiel met z'n constante getroll nog steeds kan posten.
hahaha jij scheert iedereeen over een kam..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:46 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
nee hoor.
moslim zijn is het![]()
maar zeg nou zelf, dat mensen een hekel hebben aan moslims is niet de schuld van zogenaamd rechts maar van de moslims zelf.
als je overal in je gastland tegenaan trapt en crimineel bent dan gaan mensen je terecht haten als groepering.
zelfde als skinheads, hells angels of langharig tuig. zal best wel een enkele goed persoon tussen zitten maar het overgrote deel is gewoon kut.
Wat jij zegt!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:52 schreef Meki het volgende:
[..]
hahaha jij scheert iedereeen over een kam..
elke allochtoon deugt niet en is crimineel
klik bovenaan totaal generaties:quote:
en alle FOK!-ers zijn dom tuigquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:52 schreef Meki het volgende:
[..]
hahaha jij scheert iedereeen over een kam..
Nou werkt de link wel. Aangepast? In elk geval bedankt Lucille. Overigens interessant om te zien dat er ook bij de verkeersmisdrijven significante verschillen zijn.quote:
Klik voor de grap eens op 2e generatie en dan op 18-25quote:
Nou niet allemaal he!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:52 schreef Meki het volgende:
[..]
Ja, 3e generatie allochtonen bestaan immers niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:52 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
klik bovenaan totaal generaties:
je kunt kiezen uit 1e en 2e generatie.
dat artikel had dus wel degelijk gelijk dat alleen 1e en 2e genratie allochtonen worden getelt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |