daar hoor ik nooit mensen over klagenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:21 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Voorzover zij misdrijven hebben begaan en daarvoor veroordeeld zijn of wou je het uitsplitsen in diefstallen, berovingen etc. Ik weet niet of daarover gegevens bekend zijn.
AHA! De bal terug spelen hè... nou daar trap ik niet in!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Waar rook is zijn Marokkanen, en ik heb geen zeep want die is gejat, mag jij raden door wie.
lees ook reacties geenstijl of telegraafquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:23 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Beste Meki,
Fok is niet gelijk aan de realiteit.
Groetjes,
veldmuis
rap geëdit, omdat je tijdig zag dat het niet kloptequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:23 schreef knowall het volgende:
Appel.
Als je zo doorgaat open ik een topic over Marokkanen die slecht Nederlands typen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
lees ook reacties geenstijl of telegraaf
het weerspiegiling van de samenleving
zonder christelijke invloeden zijn ze net zo mens als wijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:26 schreef Frasier het volgende:
Zonder Islamitische invloeden zijn ze net zo mens als wij![]()
oowquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat open ik een topic over Marokkanen die slecht Nederlands typen!
ja 80% van de nederlanders heeft een schijthekel aan moslims.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:25 schreef Meki het volgende:
[..]
lees ook reacties geenstijl of telegraaf
het weerspiegiling van de samenleving
Lucille, dat is nu niet bepaald een objectieve bron (lees : extreem-rechts).quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:21 schreef Lucille het volgende:
Hier wat cijfermateriaal:
http://www.heemland.nl/hl21-Criminaliteit_onder_allochtonen.htm
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Als je zo doorgaat, open ik een topic over Marokkanen die slecht Nederlands typen (vaag taalgebruik)!
Jezus kerel, heb je zuurstof tekort gehad bij je geboorte ofzo ?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:28 schreef A_L_N_F het volgende:
[..]
ja 80% van de nederlanders heeft een schijthekel aan moslims.
en dat die je ook terug op geenstijl![]()
maar ja, wat zou jij doen als de gast die je van buiten uit de kou in je warme huisje een plekje bood...
om dan vervolgens je zoon in elkaar te slaan, je dochter te verkrachten, pissen over de bijbel en je vrouw uitschelden voor kuthoer omdat ze geen hoofdoekje om haar hoofd heeft.
Meki. Besef toch dat de meeste mensen op het forum geen christen zijn. Je kan christenen net als bepaalde andere users er wel elke keer met de haren bij slepen, maar de meeste users heb je daar niet mee.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef Meki het volgende:
[..]
zonder christelijke invloeden zijn ze net zo mens als wij
Dat is Fok toch ook?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Lucille, dat is nu niet bepaald een objectieve bron (lees : extreem-rechts).
Waarom stemmen mensen dan op CDA ??quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Meki. Besef toch dat de meeste mensen op het forum geen christen zijn. Je kan christenen net als bepaalde andere users er wel elke keer met de haren bij slepen, maar de meeste users heb je daar niet mee.
Misschien heb jij dan meer een objectieve bron met cijfers?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
waarom stemmen er moslims op het CDA, of worden er lid van?quote:
Das een goeie vraag, dat deed ik 4 jaar geleden ook, en ik snap nu nog niet waarom ik dat in hemelsnaam gedaan heb.quote:
Is dat zo? Ik kwam hem via google tegen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
als het klopt dat vanaf 2e generatie getelt word als autochtoon dan klopt het toch.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:29 schreef gelly het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |