Echt oprecht hoor, ik wil je er best doorheen praten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:08 schreef m@x het volgende:
Ik zit er inderdaad gewoon al de hele dag tegen aan te hikken. Normaal gesproken ben ik echt geen mietje maar als het over naalden gaat ben ik gewoon een schijterd. Manlief is nog steeds niet thuis (schat, ik ga even wat drinken met een paar collega's) en hij zegt dat hij het wel kan maar het zou inderdaad wel makkelijk zijn als ik het zelf zou durven.
Nouuuuuuuuuuuuuu ook flauwquote:
SUPER de SUPERquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef m@x het volgende:
Het is gelukt
Ik weet alleen niet zeker of ik het helemaal goed heb gedaan. Het bloed een stuk minder dan toen de huisarts het gisteren deed.
Dat lijkt me helemaal griezelig. Om zoiets bij zo'n klein wurmpje te moeten doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:15 schreef Genuivere het volgende:
Ik kan me nog de eerste keer voedingssonde inbrengen bij Sverre herinderen. Bibberende handjes, maar ja als ik het zelf kon dan mocht ie mee naar huis en daar ga je voor natuurlijk. Na twee weken draaide ik mijn hand er niet meer voor om, makkie :-)
Die schenk ik in!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef m@x het volgende:
Het is gelukt
Ik weet alleen niet zeker of ik het helemaal goed heb gedaan. Het bloed een stuk minder dan toen de huisarts het gisteren deed.
Deed ik idd ook, bovenbeen. Tussen je tenen zal niet nodig zijn, hoop ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef m@x het volgende:
In mijn bovenbeen. Daar had de huisarts het gisteren ook gedaan. In het foldertje staat ook iets over de buik maar op de foto's pakken ze heel makkelijk hele stukken vel op maar dat gaat met mij echt nietOver een week of vijf spuit ik het als een volleerde junk gewoon tussen mijn tenen
Hadden jullie een krukkenmeet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef m@x het volgende:
ik ben zo jaloers op jouw krukken. Die van mij zijn zo saai en grijs
Behoorlijk ja. Ik ben er helemaal misselijk van.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef Leah het volgende:
[..]
Deed ik idd ook, bovenbeen. Tussen je tenen zal niet nodig zijn, hoop ik. Goed hoor! Helemaal opgelucht nu toch?
Meer een soort van stormmeet.quote:
Waar beticht je me nou weer van?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef m@x het volgende:
Dus zo kom jij aan je blauwe doperwt![]()
ik ben zo jaloers op jouw krukken. Die van mij zijn zo saai en grijs
Cool juist johquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef m@x het volgende:
1,5 week moet wel lukken. Ik kan ook wel allemaal van die sjaaltjes aan die saaie grijzen gaan binden maar dat is dan weer zo aerosmith.
Of doe zoals pubermeisjes met hun halelujafiets en maak streepjes met tapequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef m@x het volgende:
1,5 week moet wel lukken. Ik kan ook wel allemaal van die sjaaltjes aan die saaie grijzen gaan binden maar dat is dan weer zo aerosmith.
Ach, ben je er voor op gebleven? Dan doe ik ze ff hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Leah komen je kids nog voorbij?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens mij slapen de kids van Leah hoor Ingrid
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:22 schreef Leah het volgende:
[..]
Ach, ben je er voor op gebleven? Dan doe ik ze ff hoor
OKquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Omdat Slaapvriendje het einde wil zien van een film op tv. Daarna gaan we gezellig saampjes slapen
Watermannen zijn leuk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik ga nu ook lekker slapen. Bompie mag pas vanaf a.s. zondag komen want dan wordt het een watermannetjeAan 1 steenbok in huis heb ik wel genoeg
Ze zijn leuk hè? * iets met trotse moedermodus doetquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:26 schreef Ingrid19 het volgende:
Wat een schatjes!
ik zit hier helemaal plaatsvervangend te griezelen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef m@x het volgende:
Het is gelukt
ik heb er één, ze is bijna 20 en verschrikkelijk goed opgevoed.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:35 schreef phluphy het volgende:
Ziet er duur uit![]()
Het heeft wel wat, maar dan meer voor het oog. Op de één of andere manier oogt het niet comfortabel voor vele zit-hang-lig uren. En had jij niet ook katten?![]()
dat heb ik dus ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:41 schreef livelink het volgende:
Ik vind ze allemaal iets te massief. Ik hou meer van ranke meubels. De kleuren vind ik wel mooi en dan vooral die paarse van Lievia. En sommige hoekbanken vind ik mooi, maar dan moet je een hele grote kamer hebben.
daar heb ik meer ogen naar persoonlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:19 schreef Diaan73 het volgende:
Bar misschien iets homeopatisch?
Yep het is met fases, dan spookt er vanalles door mijn hoofd heen, de boventoon blijft Thijs en dan beleef ik keer op keer het hele stuip gebeuren opnieuw...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:23 schreef Saffier het volgende:
Homeopatisch kalmeringstabletje/druppeltjes of dat warme bad met een boek doet soms ook goed. Balen zeg van dat rotte slapen.
Het is een complot zeg ik jequote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:55 schreef Lishe het volgende:
Nouhou, Leah, ik heb nog 0 keer je kinderen getroffen hier. Ik denk dat ik gewoon niet meer van die bankje vertrek voor ik ze ?s zie.
ik heb een tweelingetje hierquote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:21 schreef Saffier het volgende:
OMG wat een prijzen en ik vind ze ook te vierkant, te blokkerig, niets voor mij dus.
Slaapmeisje wij verwachtten een boogschuttertje maar het werd een schorpioentje, ook iets heel anders, maar het blijft een schatje joh, welk sterrenbeeld hij ook krijgt!
Ofcourse !quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:08 schreef lady-wrb het volgende:
toch wel wk sprint he phluph? niet van die jeukverwekkende ijsshows hoop ik
Gister heb ik helemaal geen schaatsen gezien... Was bij een oud dorpsgenootje uit Philippine en was gezellig, lekker over vroeger zitten kletsen enzo, rolde daar pas tegen 24 uur naar buiten...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:57 schreef phluphy het volgende:
Barreke, als extra'tje zou je in je bad wat badolie met lavendel of zo kunnen doen. Misschien helpt het toch weer een beetje. En een lekker rustgevende omgeving maken: rustig muziekje, kaarsjes, etc. Én tussen schaatsen kijken natuurlijk.![]()
Succes en hopelijk vind je snel weer wat rust en lukt het slapen weer wat beter.![]()
De oorzaak proberen te achterhalen en dan aan homeopathische middelen gaan denken. Kunnen het nog "naschokken" van de storm zijn geweest?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:17 schreef _Bar_ het volgende:
Heet iemand een tip tegen onrustig zijn?
Word niet goed vanmezelf....
Vannacht heel onrustig geslapen, telkens behoorlijk schrikkend recht overeind in mijn bed schietend.
Er spookte vanalles door mijn hoofd heen.
Kortom ik ben geradbraakt, moe en nog steeds behoorlijk schrikachtig en onrustig.
Naschokken van de storm?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
De oorzaak proberen te achterhalen en dan aan homeopathische middelen gaan denken. Kunnen het nog "naschokken" van de storm zijn geweest?
Het gesprek opzich was niet verkeerd, alleen de inhoud heeft mij het nodige denkwerk, en kopzorgen opgeleverd...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:05 schreef Diaan73 het volgende:
Bar, was het wel een goed gesprek met je vader? Vond je het prettig om je vader (weer een keer) te spreken?
Neehoor, want zo erg ben ik daar niet mee bezig, zit nog steeds netjes aan de pil, ben er ook nog niet aan toe, het speelt in gedachten wel, maar nog geen concrete plannenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:12 schreef lady-wrb het volgende:
heeft je onrust misschien te maken met je gedachten aan een eventueel broertje of zusje voor thijs?
Hmm wel fijn dat het een redelijk goed gesprek is geweest. Wel erg vervelend dat het kopzorgen oplevert. Maar misschien is dat nodig om weer verder te kunnen?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:09 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Het gesprek opzich was niet verkeerd, alleen de inhoud heeft mij het nodige denkwerk, en kopzorgen opgeleverd...
Saffier, Tex, Githa, we gaan stalken. We spreken vanavond een tijd af waarop we tegelijk om wijn vragen. En dan komt ze wel. Dan bestoken we haar net zo lang met vragen tot ze over de brug komt. En anders? Gaan we een handtekeningenactie opzetten. En allemaal onze signature aanpassen.quote:
Nou weet het niet, leg het nog wel keertje uit via msn of pmquote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hmm wel fijn dat het een redelijk goed gesprek is geweest. Wel erg vervelend dat het kopzorgen oplevert. Maar misschien is dat nodig om weer verder te kunnen?
Ik las het idd verkeerd, maar maakt niet uitquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 13:24 schreef Lishe het volgende:
[..]
Saffier, Tex, Githa, we gaan stalken. We spreken vanavond een tijd af waarop we tegelijk om wijn vragen. En dan komt ze wel. Dan bestoken we haar net zo lang met vragen tot ze over de brug komt. En anders? Gaan we een handtekeningenactie opzetten. En allemaal onze signature aanpassen.
Uurtje of 11?![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:43 schreef Leah het volgende:
Sorry jongens, ik ben zo weg. Theedrinken bij de buuv.
Borrel ze!![]()
ik durf niet eens een voor-de-behandeling-foto te plaatsen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ben heel erg benieuwd.... lady-wrb!!
Snik... en ik maar denken dat jullie mij wel gezellig vondenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:44 schreef m@x het volgende:
Nee, niet op Leah.
Ook wel hoor. Wie moet de bar opengooien als jij er niet bentquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:47 schreef Leah het volgende:
[..]
Snik... en ik maar denken dat jullie mij wel gezellig vonden![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:51 schreef jessie het volgende:
Lady wrb waar heb je het over?
je doet het nu toch in je eigen keuken?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:53 schreef m@x het volgende:
Kan je mijn haar niet een keer in de henna komen zetten Jessie? De laatste keer dat ik dat zelf deed heb ik zulke ongelooflijke ruzie met mijn moeder gekregen. De hele keuken zat onder de vlekken.
nee, ikkequote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:55 schreef jessie het volgende:
O, ik ben niet zo into the auto's. Maar hij is flink aan het poetsen geweest dus.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:51 schreef Leah het volgende:
[..]
[fluistermodus] ssssst, mijn reputatie![/fluistermodus]
quote:
quote:
Theequote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:43 schreef Leah het volgende:
Sorry jongens, ik ben zo weg. Theedrinken bij de buuv.
Goed hoor. De spuit is gezet. Weer helemaal zelf terwijlquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:17 schreef easy-going het volgende:
Hoe is het m@x? Spuit van vandaag al gezet?
oke thanks, olijfolie en azijn? dat staat hier niet op de verpakking, wel dat van koffie of wijn. Ik ga me er binnenkort maar eens aan wagen. Ik heb toch donker haar, maar nu weer met van die vervelende grijze streepjes :-( dus heel veel lichter zal het wel niet worden. Verfen deed ik toch al alleen in rood of paars tint, blond is hier echt geen optie :-)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:51 schreef jessie het volgende:
Lol ik zag al die groene wezentjes en dacht jullie willen weer drank
Genuivre. Ik maak het aan met gemalen koffie en soms een scheutje wijn. Olijfolie en azijn en dan heet water. Ik doe van die latex verfhandschoentjes aan. En een oude handdoek om (vlekken gaan er niet uit) en verder maak ik erna alles gelijk schoon. Gaat prima. In de douche met uitspoelen enzo blijven het geen vlekken.
Ik wil zelf weer blond, maar moet het er dus uit laten groeien
Lady wrb waar heb je het over?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:21 schreef Lishe het volgende:
Thee! Uhuh!
Snoop, je doet wel mee he? Met het plan? Ik slaap niet voordat ik die 2 bloedjes van kinderen heb kunnen aanschouwen. Githa, als je het zou missen sms ik je
Vervelend Sugar. Geen idee wat je eraan kan doen.
Ik ga mijn best doen!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:21 schreef Lishe het volgende:
Thee! Uhuh!
Snoop, je doet wel mee he? Met het plan? Ik slaap niet voordat ik die 2 bloedjes van kinderen heb kunnen aanschouwen. Githa, als je het zou missen sms ik je
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:21 schreef Lishe het volgende:
Thee! Uhuh!
aangezien ik weiger in een vuilniscontainer te rijden, ben ik inderdaad altijd het haasje op het gebied van poetsenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:58 schreef jessie het volgende:
Hahahahah jij heb staan poetsen lady-wrb, jij bent gek![]()
Maskertjes![]()
![]()
Texelonia, ik vind je nieuwe icon van Noah zo leuk! Echt een mooi plaatje.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:38 schreef texelonia het volgende:
Ik mag morgen uitslapen en er is niks op tv vandaag dus ik doe ook mee hoorIk zit er klaar voor
Dank jequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:49 schreef mama_van_pepijn het volgende:
[..]
Texelonia, ik vind je nieuwe con van Noah zo leuk! Echt een mooi plaatje.
die uit de bonus?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:19 schreef Vicky het volgende:
Oehh ook lekker..
Krijg morgen visite en bij de AH hebben ze van die heeeerlijke appeltaartjes.. er ligt er nu eentje te wachten in de kast... maar mag m morgen pas openmaken...
oei zijn die zo lekker?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:21 schreef Lois het volgende:
Die stonden ze vanmorgen bij ons in stukken gesneden uit te delen, die appeltaartjes. Goeie want ze liepen gelijk storm
ik heb even gegoogled want ik had wel een vermoeden dat ik wist wat het was, maar nu weet ik het zeker.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:31 schreef Lishe het volgende:
Pastel servies van Regout. jeweetwel, van dat oude, met die randjes in pasteltinten.
Dat zijn wel de vondsten Lady wrb!
hij heet eigenlijk rex gildo of zoiets en t is een duitse schlagerzanger (of was)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:37 schreef Lishe het volgende:
Whahaha, wie is Rex Dildo? (Het is ook een hylarische naam, toch?)
Welke kleur haar heb je nu Saffier?
Neej joh!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:39 schreef Lishe het volgende:
Yihaaaaa, ik zet gewoon een hoed op, ben ik incognito. (Sjee, ik krijg zo wel steeds minder zin.)
ik ben het koffiezwarte aan het laten uitgroeien met kastanjebruin (op advies van jessie)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:48 schreef Vicky het volgende:
Lekker Saffier!!
Ik doe het 's zomers meestal blond en dan 's winters wat donkerderblond, maar heb het nu beetje roodbruin.
dat is ook heel leuk lishe. ik heb in mijn slaapkamer van die kleine poppetjes ervan staan.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:58 schreef Lishe het volgende:
Melita...Mooi is dat. De kinderserviesjes daarvan zijn echt zo lief. Maar ik start geen nieuwe verzameling meer. Dat past niet.
Mijn tante jaagt voor mij op oud fisher price speelgoed wat ikzelf vroeger ook had.Heerlijk is dat, die dingen terugzien.
We gaan gewoon Githa, en dan is het ook vast leuk!
wat is het er voor een githa?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:03 schreef Githa het volgende:
Ik heb hier het kinderserviesje van mijn moeder noger mist één kopje, maar verder is hij nog mooi.
Ik was wakker hoorquote:
Ja!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:21 schreef jessie het volgende:
Waarom mag hij niet bang voor slangen zijn![]()
Hee!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:27 schreef jessie het volgende:
O zo, lololol. Maak er ook gelijk 1 voor Igraine dan, misschien helpt het haar ook
Ik kan me die denkbeeldige dingen van Bo nog wel herinneren. Toen hadden we steeds k3 op visite
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:27 schreef jessie het volgende:
Ik kan me die denkbeeldige dingen van Bo nog wel herinneren. Toen hadden we steeds k3 op visite
Ehh ik mocht nergens meer gaan zitten want dan zat karin kristel of kathleen er al. In me eigen huis jahquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:29 schreef snoopy het volgende:
[..]maar ja dat lijkt me beter dan steeds BOE te moeten roepen als je de deur uitgaat
![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:32 schreef jessie het volgende:
[..]
Ehh ik mocht nergens meer gaan zitten want dan zat karin kristel of kathleen er al. In me eigen huis jah![]()
Ik heb ook komkommer of augurk..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef m@x het volgende:
Geen snacks voor mij. Ik weeg met gips nu net zoveel als een paar dagen terug zonder gips
Goed zegquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:43 schreef m@x het volgende:
Geen snacks voor mij. Ik weeg met gips nu net zoveel als een paar dagen terug zonder gips
Nog niet alles kunnen overlezen, maar ik dacht dat je nog niets gehaald had. toch?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:17 schreef _Bar_ het volgende:
Heet iemand een tip tegen onrustig zijn?
Word niet goed vanmezelf....
Vannacht heel onrustig geslapen, telkens behoorlijk schrikkend recht overeind in mijn bed schietend.
Er spookte vanalles door mijn hoofd heen.
Kortom ik ben geradbraakt, moe en nog steeds behoorlijk schrikachtig en onrustig.
Helaas wel. Volgens mij weegt het niet meer dan een kiloquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef easy-going het volgende:
[..]
Goed zeg![]()
Lichtgewicht gips had je toch he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |