Echt oprecht hoor, ik wil je er best doorheen praten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:08 schreef m@x het volgende:
Ik zit er inderdaad gewoon al de hele dag tegen aan te hikken. Normaal gesproken ben ik echt geen mietje maar als het over naalden gaat ben ik gewoon een schijterd. Manlief is nog steeds niet thuis (schat, ik ga even wat drinken met een paar collega's) en hij zegt dat hij het wel kan maar het zou inderdaad wel makkelijk zijn als ik het zelf zou durven.
Nouuuuuuuuuuuuuu ook flauwquote:
SUPER de SUPERquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef m@x het volgende:
Het is gelukt
Ik weet alleen niet zeker of ik het helemaal goed heb gedaan. Het bloed een stuk minder dan toen de huisarts het gisteren deed.
Dat lijkt me helemaal griezelig. Om zoiets bij zo'n klein wurmpje te moeten doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:15 schreef Genuivere het volgende:
Ik kan me nog de eerste keer voedingssonde inbrengen bij Sverre herinderen. Bibberende handjes, maar ja als ik het zelf kon dan mocht ie mee naar huis en daar ga je voor natuurlijk. Na twee weken draaide ik mijn hand er niet meer voor om, makkie :-)
Die schenk ik in!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:18 schreef m@x het volgende:
Het is gelukt
Ik weet alleen niet zeker of ik het helemaal goed heb gedaan. Het bloed een stuk minder dan toen de huisarts het gisteren deed.
Deed ik idd ook, bovenbeen. Tussen je tenen zal niet nodig zijn, hoop ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:27 schreef m@x het volgende:
In mijn bovenbeen. Daar had de huisarts het gisteren ook gedaan. In het foldertje staat ook iets over de buik maar op de foto's pakken ze heel makkelijk hele stukken vel op maar dat gaat met mij echt nietOver een week of vijf spuit ik het als een volleerde junk gewoon tussen mijn tenen
Hadden jullie een krukkenmeet?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef m@x het volgende:
ik ben zo jaloers op jouw krukken. Die van mij zijn zo saai en grijs
Behoorlijk ja. Ik ben er helemaal misselijk van.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef Leah het volgende:
[..]
Deed ik idd ook, bovenbeen. Tussen je tenen zal niet nodig zijn, hoop ik. Goed hoor! Helemaal opgelucht nu toch?
Meer een soort van stormmeet.quote:
Waar beticht je me nou weer van?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:30 schreef m@x het volgende:
Dus zo kom jij aan je blauwe doperwt![]()
ik ben zo jaloers op jouw krukken. Die van mij zijn zo saai en grijs
Cool juist johquote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef m@x het volgende:
1,5 week moet wel lukken. Ik kan ook wel allemaal van die sjaaltjes aan die saaie grijzen gaan binden maar dat is dan weer zo aerosmith.
Of doe zoals pubermeisjes met hun halelujafiets en maak streepjes met tapequote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:41 schreef m@x het volgende:
1,5 week moet wel lukken. Ik kan ook wel allemaal van die sjaaltjes aan die saaie grijzen gaan binden maar dat is dan weer zo aerosmith.
Ach, ben je er voor op gebleven? Dan doe ik ze ff hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef Ingrid19 het volgende:
Leah komen je kids nog voorbij?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens mij slapen de kids van Leah hoor Ingrid
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:22 schreef Leah het volgende:
[..]
Ach, ben je er voor op gebleven? Dan doe ik ze ff hoor
OKquote:Op zaterdag 20 januari 2007 00:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
Omdat Slaapvriendje het einde wil zien van een film op tv. Daarna gaan we gezellig saampjes slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |