abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47240999
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:47 schreef Nuna het volgende:
Stoppen die treinen soms ook bij Nijmegen Heyendaal? Ik fietste vanochtend over de Heyendaalseweg en zag me toch een trein . Van bovenaf zien ze er nog triester uit.
Mooi he We hebben nu in de spits wel vier treinen in het uur tussen Boxmeer en Nijmegen Alleen vanmiddag was klote in Nijmegen ik dacht dat ik m'n trein net zou missen, werd er omgeroepen dat ie 5 minuten vertraging had. Kom ik daaraan lopen, bleek die 1 minuut vertraging te hebben en miste ik em alsnog

Welke maatschappij regelt die omroepdingen eigenlijk?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 maart 2007 @ 20:28:04 #252
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47241384
Prorail stuurt de omroep aan. Bij vertragingen kun je er niet al te veel op vertrouwen, omdat ze soms een te grote marge hebben en soms een te kleine.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_47242475
En ik had het vandaag al bloedheet in de trein
pi_47243286
Veolia, klinkt als toiletverfrisser van de Aldi, 2 bussen voor 1 euro ofzo iets
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 maart 2007 @ 21:22:34 #255
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47243345
Kun je beter zeggen, 2 minuten vertraging voor de prijs van 1
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:22:42 #256
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_47243348
Klootveolia, vanochtend weer eens bus niet komen opdagen .
pi_47245521
Weet iemand dit? De wadlopers op de Maaslijn hebben soms eerste klas coupes. Ik ga daar gewoon inzitten met mijn tweedeklas-kaartje, omdat ik in de veronderstelling ben dat Veolia geen eerste klas kaartjes heeft en het sowieso altijd enorm druk is op die lijn.

Klopt het wel dat Veolia helemaal geen eerste klas kaartjes heeft? Er is tot nu toe nog nooit gecontroleerd ofzo, niet dat ik zometeen een boete krijg.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 maart 2007 @ 22:10:41 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47245637
Ze zijn officiëel verplicht om een 1e klasse te hebben. Deze wordt dan ook zolangzamerhand beter aangegeven door kleine stickers en rode hoofdsteunen in sommige wadlopers. Ik denk dat in de toekomst daar de 1e klasse wel gaat gelden. Hoe het nu zit, weet ik niet, omdat ik als noordeling daar weinig te zoeken heb
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_47245642
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand dit? De wadlopers op de Maaslijn hebben soms eerste klas coupes. Ik ga daar gewoon inzitten met mijn tweedeklas-kaartje, omdat ik in de veronderstelling ben dat Veolia geen eerste klas kaartjes heeft en het sowieso altijd enorm druk is op die lijn.

Klopt het wel dat Veolia helemaal geen eerste klas kaartjes heeft? Er is tot nu toe nog nooit gecontroleerd ofzo, niet dat ik zometeen een boete krijg.
Hebbe ze bij Veolia wel Conducteurs dan ?
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:11:30 #260
127942 Dirktator
Temt het plebs...
pi_47245672
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:08 schreef Syrena het volgende:
Weet iemand dit? De wadlopers op de Maaslijn hebben soms eerste klas coupes. Ik ga daar gewoon inzitten met mijn tweedeklas-kaartje, omdat ik in de veronderstelling ben dat Veolia geen eerste klas kaartjes heeft en het sowieso altijd enorm druk is op die lijn.

Klopt het wel dat Veolia helemaal geen eerste klas kaartjes heeft? Er is tot nu toe nog nooit gecontroleerd ofzo, niet dat ik zometeen een boete krijg.
Er zijn geen eerste klas coupées in de Veolia-trein. Het staat inderdaad wel op de treinwagons, maar dat was vast nog van een vroeger tijdperk. Ik zou ook niet eerste klas willen zitten bij zo'n prut-organisatie, zal misschien gelijk zijn aan een gewoon NS-plaatsbewijs. Geef mij maar die mooie trein van Brussel naar Maastricht! Rrrrrr!
Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg
pi_47245725
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zijn officiëel verplicht om een 1e klasse te hebben. Deze wordt dan ook zolangzamerhand beter aangegeven door kleine stickers en rode hoofdsteunen in sommige wadlopers. Ik denk dat in de toekomst daar de 1e klasse wel gaat gelden. Hoe het nu zit, weet ik niet, omdat ik als noordeling daar weinig te zoeken heb
Aha. Ja het onderscheid is nu dus echt amper te zien. Je ziet het pas als je gaat zoeken naar een half afgevreten 1 boven de deuren. Ik denk dat de nieuwe treinstellen wel duidelijk zullen zijn, maar die kwamen pas in 2008 ofzo. Ergens
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47245779
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef Hoedendoosch het volgende:

[..]

Hebbe ze bij Veolia wel Conducteurs dan ?
Nog niet. Machinist doet alles, deuren open, op perron kijken, deuren dicht, rijden maar.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 13 maart 2007 @ 22:15:32 #263
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47245871
Ze hebben wel degelijk een mobiel controleteam. Als je ze nog niet gezien hebt, dan komt dat vanzelf een keer. Bij Arriva zie ik ze soms maanden niet en dan opeens 2 à 3 ritten achter elkaar.

Met de wadloper hoeft de machinist soms de cabine niet meer uit om alle handelingen te verrichten. Voor het kijken heeft ie spiegels en deuren kunnen ook gesloten worden vanuit de cabine.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_47245944
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nog niet. Machinist doet alles, deuren open, op perron kijken, deuren dicht, rijden maar.
Dus eigenlijk is kaartje kopen overbodig ? Zonde van je geld. Het enige nadeel is dat als iedereen dat doet de tent op den duur failliet gaat.
pi_47246021
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:10 schreef Peterselieman het volgende:
Ze zijn officiëel verplicht om een 1e klasse te hebben. Deze wordt dan ook zolangzamerhand beter aangegeven door kleine stickers en rode hoofdsteunen in sommige wadlopers. Ik denk dat in de toekomst daar de 1e klasse wel gaat gelden. Hoe het nu zit, weet ik niet, omdat ik als noordeling daar weinig te zoeken heb
Die stoelen met rode hoofdsteunen zijn precies hetzelfde als die van de tweede klas In die "eerste klas" heb je ook niet echt meer ruimte dan in de tweede klas. Gelukkig heb je met het huidige interieur wel genoeg beenruimte in de 2e klas. Kan ik van de Buffels niet zeggen
pi_47248254
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:16 schreef Hoedendoosch het volgende:

[..]

Dus eigenlijk is kaartje kopen overbodig ? Zonde van je geld. Het enige nadeel is dat als iedereen dat doet de tent op den duur failliet gaat.
Ja eigenlijk wel. Maar ik moet ook nog een stuk met de NS. En daar heb ik trouwens ook al maanden geen conducteur meer gezien. Overigens koop ik gewoon braaf een kaartje hoor, zou zonder niet durven.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47253508
Een voordeel van Veolia is dat er tussen Nijmegen/Boxmeer zoveel vertraging is dat ik elke keer een aansluiting eerder kan pakken.

Normaal kom ik vanuit de trein Arnhem - Nijmegen aan, en dan moet ik 20 minuten wachtne opd e trein naar Boxmeer. Maar de vorige trein heeft meestal een kwartier ofzo vertraging, zodat ik meteen kan instappen en vertrekken.

De lelijke treinen doen me overigens denken aan 40-45
pi_47256099
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 02:03 schreef NiekL het volgende:
Een voordeel van Veolia is dat er tussen Nijmegen/Boxmeer zoveel vertraging is dat ik elke keer een aansluiting eerder kan pakken.

Normaal kom ik vanuit de trein Arnhem - Nijmegen aan, en dan moet ik 20 minuten wachtne opd e trein naar Boxmeer. Maar de vorige trein heeft meestal een kwartier ofzo vertraging, zodat ik meteen kan instappen en vertrekken.

De lelijke treinen doen me overigens denken aan 40-45
ROFL! t heeft dus ook voordelen
pi_47258701
veolia heeft de bussen in m'tricht na al die tijd blijkbaar ook nog niet voor elkaar. vrijdag weer n half uur staan wachten
als je alles overneemt...doe t dan op zn minst goed
Too much is never enough!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 14 maart 2007 @ 11:17:51 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47258816
ze hebben het stadsvervoer van Maastricht van zichzelf overgenomen. Stadbus Maastricht was namelijk een dochteronderneming van Veolivla
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_47259056


dat moeten zij ff er op modden :]
pi_47266759
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 22:13 schreef Syrena het volgende:

[..]

Nog niet.
Alhoewel het niet echte controleurs zijn. Ik had gister controle van een gast die ik normaal op de bok zie zitten. Als machinisten dus pech hebben kunnen ze ook nog eens voor conducteur spelen .

En in de plan IV die van Maastricht naar Kerkrade/Heerlen rijdt moet de machinist wel alles zelf doen. pwnd
pi_47266778
Overigens was dat de eerste controle sinds 4 weken ofzo. Dus het geen kaartje kopen loont zich vanzelf
pi_47285531
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:17 schreef Peterselieman het volgende:
ze hebben het stadsvervoer van Maastricht van zichzelf overgenomen. Stadbus Maastricht was namelijk een dochteronderneming van Veolivla
dan is t al helemaal dom dat ze het zo verneuken
Too much is never enough!
pi_47291450
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:24 schreef Ou-Tannu het volgende:
[afbeelding]

dat moeten zij ff er op modden :]
Dan gaat hij opzij?
pi_47294266
Veolia
De bussenregeling.
Geen passagiers tellen, maar gewoon de kleinste busjes inplannen
pi_47294358
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 09:14 schreef Crazykill het volgende:

[..]

Dan gaat hij opzij?
nee, (slechte fotoshop :p)
pi_47343144
Omfg ik stapte gisteravond uit in roermond om richting nijmegen te gaan, zogauw ik op het bord zag "Luister naar de mededeling" had ik beter terug in de NS intercity kunnen springen om via Den Bosch te gaan.
Natuurlijk word er niet gecommuniceerd tussen Veolia en de NS dat reizigers beter via Den Bosch kunnen die avond...en de omroep op het perron kwam net nadat de intercity was vertrokken

Nagoed:
1ste trein kwam niet.
2de trein stopte er in Venlo mee
3de trein had 20 minuten vertraging en moest op zowat elke tegentrein wachten

Gevolg: bus van anderhalf uur later in Nijmegen.

En dan zie je vanaf het perron in Venlo van die luitjes kaartjes controleren bij de ingang van het station
Echt jonge als ik daar voorbij was gekomen op dat moment had ik ze zo flink uitgebokt. Klote hommels.

Zo, frustratie weer afgereageerd..waarom hebben ze eigenlijk van die matten onder en langs de rails liggen in nijmegen, venlo en roermond, zeker omdat die dingen olie lekken ofzo
I come for the woman... and your head
pi_47343382
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef Stefo het volgende:
Omfg ik stapte gisteravond uit in roermond om richting nijmegen te gaan, zogauw ik op het bord zag "Luister naar de mededeling" had ik beter terug in de NS intercity kunnen springen om via Den Bosch te gaan.
Natuurlijk word er niet gecommuniceerd tussen Veolia en de NS dat reizigers beter via Den Bosch kunnen die avond...en de omroep op het perron kwam net nadat de intercity was vertrokken

Nagoed:
1ste trein kwam niet.
2de trein stopte er in Venlo mee
3de trein had 20 minuten vertraging en moest op zowat elke tegentrein wachten

Gevolg: bus van anderhalf uur later in Nijmegen.

En dan zie je vanaf het perron in Venlo van die luitjes kaartjes controleren bij de ingang van het station
Echt jonge als ik daar voorbij was gekomen op dat moment had ik ze zo flink uitgebokt. Klote hommels.

Zo, frustratie weer afgereageerd..waarom hebben ze eigenlijk van die matten onder en langs de rails liggen in nijmegen, venlo en roermond, zeker omdat die dingen olie lekken ofzo
Kut voor je

De motoren zijn in dusdanige slechte staat dat ze olie lekken ja Tussen Boxmeer en Nijmegen gaat het, als ik reis, wel redelijk. Vier treinen in het uur in de spits en het lijkt tot nu toe wel te werken Maarja, het blijven natuurlijk kuttreinen
pi_47361611
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef Stefo het volgende:
Zo, frustratie weer afgereageerd..waarom hebben ze eigenlijk van die matten onder en langs de rails liggen in nijmegen, venlo en roermond, zeker omdat die dingen olie lekken ofzo
jeps
pi_47362566
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:08 schreef pkeijsers het volgende:

[..]

jeps
Serieus? Vroeg me ook al tijdje af waarom die er lagen...
pi_47552889
Ik heb net godverdomme meer dan 3 uur gedaan over een ritje van Nijmegen naar Venlo. Ik snap dat een aanrijding voor vertraging zorgt maar een beetje vervoerder kan dat toch wel redelijk opvangen!?
pi_47552962
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:01 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik heb net godverdomme meer dan 3 uur gedaan over een ritje van Nijmegen naar Venlo. Ik snap dat een aanrijding voor vertraging zorgt maar een beetje vervoerder kan dat toch wel redelijk opvangen!?
Moest je via Den Bosch en Eindhoven? Of ben je gaan lopen?
pi_47552995
trouwens, al 2 topics in bijna vier maanden
pi_47553487
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 17:03 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Moest je via Den Bosch en Eindhoven? Of ben je gaan lopen?
Eerst moesten we in Cuik uitstappen, daar wachten, toen reden ze toch tot vierlingsbeek, daar wachten. Met een bus naar Venray. Daar weer heel lang wachten, en toen met de trein richting Venlo. Misschien was via Den Bosch wel sneller geweest ja...
pi_47556213
ROFL! ik zag vandaag een VEOLIA reclame op TV!
pi_47558141
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 18:46 schreef Ou-Tannu het volgende:
ROFL! ik zag vandaag een VEOLIA reclame op TV!
Lokale omroep ofzo?
  donderdag 22 maart 2007 @ 19:47:30 #289
10710 gday
propria cures
pi_47558283
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 22:54 schreef Xbox_360 het volgende:
Duidelijk, maar waarom is het aanbesteed?
Waarom het busvervoer is aanbesteed? Geen idee. De Maaslijn (Nijmegen - Roermond) en de Heuvellandlijn (Maastricht Randwyck - Kerkrade Centrum) zijn aanbesteed omdat de NS de lijntjes niet rendabel genoeg vond.
Veolia heeft het overgenomen omdat ze simpelweg per 'vervoerskilometer' goedkoper waren dan Hermes.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47558781
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Lokale omroep ofzo?
nee

op NGC
  donderdag 22 maart 2007 @ 20:09:21 #291
10710 gday
propria cures
pi_47559033
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 19:42 schreef Xbox_360 het volgende:

[..]

Lokale omroep ofzo?
Vergis je niet. Veolia is echt een gigantisch bedrijf hoor.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_47560203
Wanneer zetten ze die TV-schermen weer aan? Ik verveel me in de bus
pi_47560527
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:44 schreef Tha_T het volgende:
Wanneer zetten ze die TV-schermen weer aan? Ik verveel me in de bus
internetten in de bus is prima te doen hoor :w
pi_47563004
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 20:52 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

internetten in de bus is prima te doen hoor :w
Ik zit er pakweg 5 minuten in. Da's me de moeite niet
pi_47563142
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:04 schreef Tha_T het volgende:

[..]

Ik zit er pakweg 5 minuten in. Da's me de moeite niet
hebbie geen smartphone? :w

en in 5 min al vervelen?
pi_47564044
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:08 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

hebbie geen smartphone? :w
Nopers
quote:
en in 5 min al vervelen?
Erg he
pi_47564127
JEzus! jij bent echt erg!!

dan ga je secondes tellen ;')
pi_47564277
Daar gaat het niet om. Ik wil Librium TV. Whoppa, en we zijn weer OT

Dank voor de sig
pi_47564347
Librium TV? kan je daar ook over klagen?
pi_47564671
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 22:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
Librium TV? kan je daar ook over klagen?
Jawel. Het is altijd hetzelfde
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')