Geniaal!quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:12 schreef MadGuy het volgende:
Die heet dan ook: Houdt 't dan nooit op?!
Ze voelt spanning !quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:12 schreef MadGuy het volgende:
Die heet dan ook: Houdt 't dan nooit op?!
[ afbeelding ]
Lena wordt verliefd.
Op jijbuis staan wat liedjesquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:40 schreef sbientje het volgende:
Ik heb nog steeds "Dolores" in mijn hoofd al weeeken... Echt een hilarische serie. Ik vind MarcMarie juist wel heel erg leuk, en dat leipe accent tussen al die amsterdammers is geweldig. Erg leuke serie. Het schaep met de vijf pooten heb ik overigens nooit gezien, moet nog even kijken of ik daaraan kan komen. Ben pas dit seizoen ingeschakeld
Ja dat is Cas Jansenquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:18 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze voelt spanning !
Is dat nou Cas Jansen ?
Lucas zei dat op zo'n blultoontje op zijn manier was t meer een gilletje...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:51 schreef Susi het volgende:
Stiekem verwachtte ik een brul a la Carice van Houten met houdt 't dan nooit op
Dan runt Kootje de Yab Yum.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:49 schreef MadGuy het volgende:
Wat een geweldige serie, zouden ze er nog een derde uit weten te persen? Aan de ene kant denk ik dat het dan een beetje too much wordt, maar een de andere kant ben ik wel benieuwd wat ze bijvoorbeeld met de jaren tachtig zouden doen...
Heel misschien komt er een film. Hadden ze het over ergens.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nog maar 2x het schaap volgens mij![]()
Geweldig met opoe vorige week
Dat was voor het eerst, hè? Deed ze prima.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 22:10 schreef TLC het volgende:
Weer genoten hoor![]()
En hulde voor het zingen van Georgina, dat is echt goed van haar
Ik reken op veel herhalingenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:15 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was voor het eerst, hè? Deed ze prima.
Volgende week de laatste aflevering.
bij Opium, daar zat de schrijverquote:Op woensdag 18 februari 2009 22:06 schreef MadGuy het volgende:
Leukheid! Waar heb je dat gehoord, rubbereend?
Jottum!quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:47 schreef rubbereend het volgende:
als ik het goed gehoord heb net komt er een nieuwe serie in waarschijnlijk weer een nieuwe setting
Bron: Telegraaf.nlquote:Derde 'Schaep' in de maak
AMSTERDAM - De KRO werkt aan een vervolg op de succesvolle serie ’t Vrije Schaep.
De omroep heeft schrijver Frank Houtappels, ook auteur van onder meer Gooische Vrouwen en TV7, gevraagd om een derde reeks te ontwikkelen.
’t Vrije Schaep, het vervolg op ’t Schaep met de Vijf Pooten, speelt zich af op een camping, waar de nieuwe afleveringen worden gesitueerd is nog niet bekend.
Ook is nog niet duidelijk wanneer de opnames plaats zullen vinden. Volgens Houtappels hangt dat af van de beschikbaarheid van de spelers.
Of ze gaan met z'n allen naar de Spaanse Costa.quote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:30 schreef Marthh het volgende:
Vervolg dus zonder Marc-marie, aangezien hij in Spanje zit?
Dat zou goed kunnen(denk ik) Leuke uitzending weerquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze gaan met z'n allen naar de Spaanse Costa.
Daar dacht ik ook gelijk aan ja, die zullen volgend jaar wel naar Spanje gaan. El Onvino Negro ofzoquote:Op vrijdag 20 februari 2009 22:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of ze gaan met z'n allen naar de Spaanse Costa.
E Viva Espana
Ieder zijn smaak... Ik vind het juist geniaalquote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef Gehannes het volgende:
Wat is dit enorm slecht zeg. De kroon spant nog wel die Marc marie Huibrechts die echt ontzettend slecht speelt. Maar het hele concept met die Amsterdamse accentjes en die acteurs die uitstralen dat ze zichzelf zo grappig vinden is zo enorm slecht. Dit programma is echt een hele grote faal.
Vooral haar ( en Bokma)quote:Op zaterdag 21 februari 2009 15:06 schreef Maja het volgende:
[..]
Ieder zijn smaak... Ik vind het juist geniaal
Gezien de kijkcijfers, de algemene waardering en het feit dat er vervolgserie(s) gemaakt worden is het overgrote deel van Nederland het gelukkig niet met je eens en zien die wel iets in het concept.quote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef Gehannes het volgende:
Wat is dit enorm slecht zeg. De kroon spant nog wel die Marc marie Huibrechts die echt ontzettend slecht speelt. Maar het hele concept met die Amsterdamse accentjes en die acteurs die uitstralen dat ze zichzelf zo grappig vinden is zo enorm slecht. Dit programma is echt een hele grote faal.
La ovejaquote:Op zaterdag 21 februari 2009 08:01 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook gelijk aan ja, die zullen volgend jaar wel naar Spanje gaan. El Onvino Negro ofzo
Geweldig juist dat amsterdamse taaltjequote:Op zaterdag 21 februari 2009 14:05 schreef Gehannes het volgende:
Ow :pquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |