Hier valt het wel mee. Even naar EIndhoven geweest en het was gewoon lekker fietsweer.quote:
Ik sta ook elke keer weer verbaasd over de postsnelheid...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Alweer een nieuw topic, krijg nou wat.
Vind ik wel meevallen op dit moment. Het is wel eens sneller gegaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:54 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ik sta ook elke keer weer verbaasd over de postsnelheid...
Bossiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:56 schreef Bos81 het volgende:
Vind ik wel meevallen op dit moment. Het is wel eens sneller gegaan.
Toen Sientje nog braaf bijna heel de dag op Fok zat. Nog niet een vriendin had, die alle aandacht opeist. en ga zo maar verder.....
Week en schooldagen gaat het meestal vrij snel. Je kunt wel merken wanneer men zich op het werk of op school verveeld. Weekenden zijn meestal wat rustiger.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:54 schreef Gollemrulez het volgende:
Ik sta ook elke keer weer verbaasd over de postsnelheid...
Was helemaal niet bedoeld om Sientje neer te halen hoor. In tegendeel zelfs.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*Zet Sign o/t Cross op*
Oh, en Bos, lekker subtiel ben je weer.
Gelukkig (en ook weer helaas) gaat dat over een andere Bosquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
Ik snap nu waarom Bos gestopt is als mod
Bos mogelijk in kabinet, Rouvoet niet
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef tong80 het volgende:
Ik snap nu waarom Bos gestopt is als mod
Bos mogelijk in kabinet, Rouvoet niet
houd dat onzalige idee eens uit je hoofd!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:59 schreef VoreG het volgende:
Start een carnavalstopic als bijna iedereen er is. Binnen een half uur is dat kuttopic gelukkig al vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |