Ja zonder huub is het toch wel saai daar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia wilde een leuke vrijdagavond. Lekker drinken en vooral niet gaan slapen.
Ziet er nu nogal tam uit![]()
Passoa zeker? (ik kijk nu naar de Huub-stream)quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:24 schreef Sonique het volgende:
Natasia weer aan de drank...
Ik hoop zo dat ze kilo's gaat verzamelen!!
Dat is natuurlijk wel de bedoeling, dan hoeft ze tenminste voorlopig nog niet naar huis toequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:24 schreef Sonique het volgende:
dan moet huub opschieten anders staat natasia er straks weer naast te gluren ....quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:24 schreef Sonique het volgende:
Ook, maar dan slaat haar argument om in het his te blijven juist helemaal nergens meer op, waardoor ze zichzelf en vooral haar gezin gigantisch voor paal zet, sterker nog: in de maling neemt...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:25 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk wel de bedoeling, dan hoeft ze tenminste voorlopig nog niet naar huis toe![]()
Is legaal tegenwoordig in Nederland hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:30 schreef partyyboyy het volgende:
Hebben ze absint daar...WTF!!
serieus ja? Wist ik niet en maten van mij ook niet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is legaal tegenwoordig in Nederland hoor
Ik weet niet hoelang het weer verkrijgbaar is, maar al wel een aardig tijdje. Voor zover ik weet kan je het gewoon bij bijna elke slijterij wel krijgenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:31 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
serieus ja? Wist ik niet en maten van mij ook niet.
Sinds wanneer dan en waar kun je het kopen?
gaafquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het weer verkrijgbaar is, maar al wel een aardig tijdje. Voor zover ik weet kan je het gewoon bij bijna elke slijterij wel krijgen
ojaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:30 schreef ruby het volgende:
Natasia noemt NL steeds Nattenel.
wat hij zegtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang het weer verkrijgbaar is, maar al wel een aardig tijdje. Voor zover ik weet kan je het gewoon bij bijna elke slijterij wel krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |