Die gaat er ZEKER iets van zeggen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:15 schreef Sonique het volgende:
Ik voel een explosie aankomen vanuit Natasia haar kant zodirect...
Zeker, het kan natuurlijk nooit zo zijn dat natasia niet in de aandacht staat...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Die gaat er ZEKER iets van zeggen.
Ach, kan ik me voorstellen, ze doet ook aan webcam en dat soort dingen. Dus eigenlijk is dit gemakkelijk geld voor haar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Gaby kijkt nogal verveeld...
hij heeft maar 1 minuut nodig zegt tiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:15 schreef Fikkert het volgende:
herhaling van vorige keer?, huub verspilt weer kostbare tijd en hangt m er zo weer in zonder condoom, streamlock, huub eruit gestuurd
Hij slaapt toch niet meer naast NL sinds het "Cross the FOK!king line" incident?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:18 schreef snetje het volgende:
[..]
hij heeft maar 1 minuut nodig zegt tie![]()
![]()
![]()
ik hoop dat hij zijn eindplan ook uitvoerdzijn eigen bed weer netjes opmaken en die van nattenel als een warboel achterlaten
![]()
misschien omdat een hoer ook nog kan praten en luisterenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:18 schreef partyyboyy het volgende:
Waarom begint Huub nu over dit onderwerp tegen een hoer
vrouw van lichte zeden...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:19 schreef ruby het volgende:
Natasia vraagt zich nu al af hoe laat de vrouw van "van het licht" blijft.![]()
maakt huub niks uitquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:19 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij slaapt toch niet meer naast NL sinds het "Cross the FOK!king line" incident?
Natasia wilde een leuke vrijdagavond. Lekker drinken en vooral niet gaan slapen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:15 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat hadden ze dan o.a. geplanned? (ik gemist heb)
Dat wordt dus een dooie boel, als Gaby weg is, dan gaat alles als een nachtkaarsje uitquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:23 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natasia wilde een leuke vrijdagavond. Lekker drinken en vooral niet gaan slapen.
Ziet er nu nogal tam uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |