Zo'n neger staat goed bij je interieur joh!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:18 schreef Johnns het volgende:
helemaal hilarisch was natuurlijk het feit dat ze hun eigen buren niet kenden en zelf bij geen buitenlandse kinderen in de kas zit, terwijl ze zelf de hele tijd loopt te miepen over dat ze het zo mooi vindt dat ze in een multiculturele omgeving leeft, en bij anderen 'iets' mist, gekleurde mensen.![]()
nu je het zegt, ik mis wel hier iets in de huiskamerquote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:38 schreef Toeps het volgende:
[..]
Zo'n neger staat goed bij je interieur joh!
Met deze post toon je inderdaad je verhevenheid.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:16 schreef Jajong het volgende:
Oh haha shit, ik bedenk me net dat ik op een forum post waar 90% van de mensen kankerdom zijn, sorry.
Heb ik ongelijk dan?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:17 schreef Toeps het volgende:
[..]
Met deze post toon je inderdaad je verhevenheid.
Wauw! Wat een intelligente post!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:16 schreef Jajong het volgende:
Oh haha shit, ik bedenk me net dat ik op een forum post waar 90% van de mensen kankerdom zijn, sorry.
Jij zit nog langer op FOK! dan ik, je zou toch moeten weten dat ik niks dan de waarheid verkondig met zo'n opmerking?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:48 schreef kriele het volgende:
[..]
Wauw! Wat een intelligente post!!!Eindelijk eens een post waar geen enkele veroordeling inzit
![]()
Doen rechtse mensen eveneens over links. So what is your point?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:03 schreef Asics het volgende:
Linkse mensen die van zichzelf vinden dat ze overal voor open staan maar tegelijkertijd alles wat niet links is lopen te bashen en af te zeiken.![]()
Tis in ieder geval beter dan "white trash"!quote:Op donderdag 25 januari 2007 16:46 schreef NTCE het volgende:
wtf, linkse kuthoer, oprotten en verbranden met die pro-nikker shit!
Het was ook niet links tegen rechts maar links tegen a-politiek. Het is me een raadsel waarom ze dat 'rechts' noemen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:24 schreef Tikorev het volgende:
Ik vind het een beetje vreemd dat ze het GroenLinks tegen extreem rechts noemen. Ik vond de één niet rechtser dan dat de andere links was.
Jij snapt er zelf ook vrij weinig van.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:15 schreef Jajong het volgende:
Ongelofelijk dat Jet eerder wordt afgekraakt dan die Shirley. Sinds wanneer is pure xenofobie, criminaliteit, intelligentie van een washandje en borderline racisme minder erg dan hypocrisie?
En al helemaal niet extreem-rechts.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 02:24 schreef SeLang het volgende:
[..]
Het was ook niet links tegen rechts maar links tegen a-politiek. Het is me een raadsel waarom ze dat 'rechts' noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |