Ik vond het alleen raar dat ze niet wist wie haar buren waren. Haar ouders waren uit correctheidsoverwegingen expres in het Laakkwartier gaan wonenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:10 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik vond Jet hypocriet en ik had het idee dat ze neerkeek op mensen. Ze is zooo dol op de ~*multiculturele*~ samenleving maar ze heeft geen "buitenlandse" vrienden. Ze zit ook op een blanke school.
Ik mag hopen dat dit geen typische puber is.quote:Shirley vond ik dom, zo'n typische puber. Ze bevestigt het vooroordeel maar eens dat rechtse mensen dom, ordinair en agressief zijn, wat helemaal niet zo hoeft te zijn.
OMG dit is smulmateriaal!!!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:11 schreef GlazenKaak het volgende:
Oh, het forum kun je btw hier bekijken:
http://paspoort.kro.nl/forums/175/ShowForum.aspx
Linkse vriendjes van Jet tegenover de hardcore gabbermaatjes van Shirley. Plus een stuk of drie écht intelligente mensen (a)
Nouja, niet typische puber als in dat alle pubers zo raar zijn als zij. Maar gewoon, dat tegendraadse en schreeuwerige.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:12 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vond het alleen raar dat ze niet wist wie haar buren waren. Haar ouders waren uit correctheidsoverwegingen expres in het Laakkwartier gaan wonen![]()
![]()
Maar intussen kennen ze de buren niet.
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik mag hopen dat dit geen typische puber is.Grote genade wat een walgelijk wicht.
Goh even denken. Een samenleving met alleen maar Shirleys, of een samenleving met alleen maar Jetten. Wat zou erger zijn.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:23 schreef Overlast het volgende:
Ach, dom links tegen dom rechts. Weet niet wat erger is.
Wil je door de hond of door de kat gebeten worden bedoel je?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Goh even denken. Een samenleving met alleen maar Shirleys, of een samenleving met alleen maar Jetten. Wat zou erger zijn.![]()
Je zag haar talent ineens opkomen toen ze die GroenLinks-foldertjes stond uit te delen. Zo brutaal als de pest, maar wel zeer effectief.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:41 schreef TC03 het volgende:
Ik vind die Shirley nog redelijk intelligent gezien d'r omgeving...
Ik vind het uitdragen van andermans politieke voorkeur niet positief, maargoed, voor de rest heb je zeker gelijk.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:35 schreef wendytje het volgende:
toch een posotief puntje over shirley.....
ze kookte wel thuis en heeft zich voorbeeldig gedragen bij de andere familie.....zelfs HUN politieke voorkeur uitgedragen.
Hoe ze het ook zei... "Ik zie alleen maar blanke mensen! En dan mis ik toch iets..."quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:44 schreef Overlast het volgende:
Jet had kritiek op het 100% blanke publiek bij Wolter Kroes. Ik heb geen neger gezien bij het punkconcert.
Zo hypocriet he. Lang leve de multiculturele samenleving maar ondertussen geen zin hebben in contact met buitenlanders.
Dat is het idee achter puberruil. Precies doen wat de andere puber normaal doet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:44 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Ik vind het uitdragen van andermans politieke voorkeur niet positief, maargoed, voor de rest heb je zeker gelijk.
Oh ok, dan is het al helemaal niet positief, want dan kwam het dus niet uit haarzelf maar deed ze het puur omdat het moest.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:47 schreef Overlast het volgende:
[..]
Dat is het idee achter puberruil. Precies doen wat de andere puber normaal doet.
Net zoals naar dat concert van Wolter Kroes gaan zoals Jet deed. Verplicht, dus negatief?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:48 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Oh ok, dan is het al helemaal niet positief, want dan kwam het dus niet uit haarzelf maar deed ze het puur omdat het moest.
Niet positief is wat anders dan negatief, Overlast.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:52 schreef Overlast het volgende:
[..]
Net zoals naar dat concert van Wolter Kroes gaan zoals Jet deed. Verplicht, dus negatief?
Ik ben bang dat je een intellectueel moet zijn om dit te begrijpen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:54 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Niet positief is wat anders dan negatief, Overlast.![]()
Hee, nog een purmereutelaar?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:55 schreef persoon14362 het volgende:
'Het was overal blank in het cafe, alleen maar blank, dan mis ik iets.' Aldus dat linkse wijf.Waarom praten ze zoveel over politiek, en je zou maar zoveel familie hebben die Groenlinks stemmen.
Maar wat zit ik me te ergeren aan die Jet, ze vind Nederlandstalige muziek ook al niks.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:55 schreef persoon14362 het volgende:
'Het was overal blank in het cafe, alleen maar blank, dan mis ik iets.' Aldus dat linkse wijf.Waarom praten ze zoveel over politiek, en je zou maar zoveel familie hebben die Groenlinks stemmen.
Maar wat zit ik me te ergeren aan die Jet, ze vind Nederlandstalige muziek ook al niks.
Relevantie voor deze discussie?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:55 schreef Overlast het volgende:
Op de site van Puberruil gebruiken ze dus de term links intellectuelen.
Dat vind ik zo'n mooie term he. Je intellect aanwenden om recht te lullen wat krom is.
Maar doet Jet dat dan? Is mij ff ontgaan.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:00 schreef NeoTribalist het volgende:
Mensen die zichzelf "intellectueel" noemen neem ik bij voorbaat niet serieus.
Dat ik Jet een typische links intellectueel vind. Recht proberen te lullen wat krom is, jezelf op deze manier verloochenen omdat je probeert te zijn wat je in de kern niet bent.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:58 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Relevantie voor deze discussie?
Nee, Hagenees. Sorry maar ik word een beetje simpel van dat filmpje met al dat gezeik over politiek.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:57 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Hee, nog een purmereutelaar?![]()
Ohnee dat was die vorige, die rooiequote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Maar doet Jet dat dan? Is mij ff ontgaan.
Haar gezin word als links intellectueel gekenschetst op de site. Dat is opzich al reden om sceptisch te staan tegenover haar uitlatingen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:02 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Maar doet Jet dat dan? Is mij ff ontgaan.
Tegenover de website, bedoel je. Echt intellectueel kwam het gezin niet op me over.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:05 schreef Overlast het volgende:
[..]
Haar gezin word als links intellectueel gekenschetst op de site. Dat is opzich al reden om sceptisch te staan tegenover haar uitlatingen.
Dat laatste.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Goh even denken. Een samenleving met alleen maar Shirleys, of een samenleving met alleen maar Jetten. Wat zou erger zijn.![]()
ik weet wel wie er het meest in de smaak valt in de kroeg. Geile slet of behaarde feministe..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:58 schreef Genverbrander het volgende:
klaag
[afbeelding][afbeelding]
Shirley en Jet![]()
klaag
Laakkwartier is alles behalve een elite buurt,quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:50 schreef NeoTribalist het volgende:
Die Jet vond ik een beetje TE "correct"
"ja wij wonen in een multi culturele buurt en hebben NOOIT last van ze"
nee, het was dan ook een elite buurt![]()
Wel een leuk programma![]()
Dat nou ook weer niet. Het is een buurt in opkomst, erg multicultureel, maar wel veel initiatief. Ik vind het een hele fijne buurt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:25 schreef JetFreggel het volgende:
[..]
Laakkwartier is alles behalve een elite buurt,
op de schilderswijk na is het de pauperbuurt van Den Haag
Whehe, dacht precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:30 schreef Toeps het volgende:
OMG, een mini-Femke Halsema! Zelfs het accent! Aaah!![]()
Hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:30 schreef Toeps het volgende:
OMG, een mini-Femke Halsema! Zelfs het accent! En het woont hier in de staat, zo ongeveer! Aaah!![]()
Je post dit wel op Fok hè, dus alles wat links is wordt automatisch afgekraakt.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:34 schreef Genverbrander het volgende:
Typisch dat iedereen zo zijn mond volheeft van fatsoen tegenwoordig, en dat er dan op zo'n programma vooral kritische reacties komen op Jet en niet op die criminele kortzichtige Sherley.
Onzin , ik ben meer links dan rechts. Maar vond jett gewoon te netjes, behquote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:35 schreef Fir3fly het volgende:
Dat komt natuurlijk gewoon omdat dit een ordinair links-rechts topic is, die meisjes zelf hebben er niets mee te maken.
mn vriendin heeft me op die manier al bijna vegetarisch gemaakt verdorie.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:00 schreef Toeps het volgende:
Hmmz, ik weet niet welke van de twee ik nou erger vind. Shirley is erg kortzichtig, beetje dom, maar ik vind 'r niet zo nep als die Jet. Wat een vreselijk figuur is dat zeg. Compleet in de ontkenningsfase, overal racisme in zien ("Er waren heul geen negerts bij Wolter Kroes!"), en haar eigen visie zo verheven vinden... En ja, als je vegetarisch konijnenvoer maakt, dan missen die mensen vlees, logisch. Als je lékker vegetarisch kookt, dan merkt men het nieteens.
Vond het wel meevallen hoor. Liever een beetje nep dan oerdom en racistisch.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:03 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Maar inderdaad, de nepheid van die Jet straalde er wel vanaf. Ik hoop dat ze in Leiden gaat studeren zodat ze hopelijk eens met de rechtse ballenkant in contact komt, een cultuuschok krijgt en daarna zelf ergens een tussenweg kan vinden tussen beide kampen. En vooral een eigen mening leert vormen.
Het is vooral grappig te zien hoe erg ze beide nog een product van hun omgeving zijn. Ze zijn nog jong, kan nog wel goedkomen met ze als ze de pubertijd uit zijn. Hoop ik.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen hoor. Liever een beetje nep dan oerdom en racistisch.
Jet was omgekeerd-racistisch. Da's zo ongeveer net zo erg. En vól met vooroordelen over "platte volkse mensen met gouden kettinkjes". Nee dan ben je lekker correct.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen hoor. Liever een beetje nep dan oerdom en racistisch.
"Ik word nooooit lastig gevallen op straat!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:17 schreef Ericr het volgende:
Allebei te dom om voor de duivel te dansen, maar die Jet spant de kroon met haar wijsheden terwijl ze dus eigenlijk amper wat heeft meegemaakt.
Dat soort types sla ik ook altijd over bij het lastigvallen inderdaad.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:20 schreef Toeps het volgende:
[..]
"Ik word nooooit lastig gevallen op straat!"
Nee dat begrijp ik.![]()
Het betekent dat ze graag de afwas doet.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:24 schreef Toeps het volgende:
En zo'n cliché-sjaal, betekent dat eigenlijk nog wat? Jeweets, zo'n theedoek die Arafat altijd op zijn hoofd droeg.
Praktisch gezien betekent het: "Ik ben politiek links geörienteerd, daar ben ik heel trots op en ik vind mezelf heel tolerant tegenover alle mensen die ook lekker correct zijn."quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:24 schreef Toeps het volgende:
En zo'n cliché-sjaal, betekent dat eigenlijk nog wat? Jeweets, zo'n theedoek die Arafat altijd op zijn hoofd droeg.
Dat laatste natuurlijk, een samenleving vol met laffe, zwakke, GroenLinks stemmende mensen. Moet er niet aan denken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Dat gaat prima samen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:29 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
smetvrees
[..]
en ze zal nu wel kraakster zijn.
En weet je waarom? Omdat Sherley zich weerbaar opstelt tegen vreemden. Dat is een natuurlijke en ook zeer gezonde reactie op iets vreemds.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:34 schreef Genverbrander het volgende:
Typisch dat iedereen zo zijn mond volheeft van fatsoen tegenwoordig, en dat er dan op zo'n programma vooral kritische reacties komen op Jet en niet op die criminele kortzichtige Sherley.
Beide hebben niet écht een eigen mening, ze zijn beiden vooral gevormd door hun omgeving, zoals iedereen. En ik heb het nooit over fatsoen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:34 schreef Genverbrander het volgende:
In een samenleving met alleen maar Jetten zouden we geen vlees meer kunnen eten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:24 schreef Genverbrander het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |