Geen wonder als ie een ongeluk gehad heeft met een van zijn wazige truken om kijkcijfers te halen... Je moet er maar je leven voor overhebben...
Stompzinnig noem ik dat
quote:eehm
Op zaterdag 19 januari 2002 20:32 schreef Obi-Wan-Kenobi het volgende:
Ik heb gehoord dat The Crocodile Hunter is overleden. En Paul McCartney. Die is dood want hij is de enige die met blote voeten over het zebrapad loopt op de hoes van Abbey Road. Ik heb gehoord dat Ringo Starr de enige nog levende beatle is. Eng he?
quote:maar het is wel vet cool om te zien
Op zaterdag 19 januari 2002 20:33 schreef SpikeAlike het volgende:
Die tuupen sporen toch ook nietGeen wonder als ie een ongeluk gehad heeft met een van zijn wazige truken om kijkcijfers te halen... Je moet er maar je leven voor overhebben...
Stompzinnig noem ik dat
quote:Ben ik het helemaal mee eens.
Op zaterdag 19 januari 2002 20:37 schreef LoekB het volgende:[..]
maar het is wel vet cool om te zien
(en tenminste vermeld wordt op de site van MTV...)
... niks gevonden: hoogstwaarschijnlijk 'n hoax...
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 19-01-2002 22:08]
quote:verzonnen door het team van Jack Ass waarschijnlijk
Op zaterdag 19 januari 2002 22:03 schreef Jordy-B het volgende:
hoogstwaarschijnlijk 'n hoax...
maar dat zou niet aan de stunts heben gelegen
quote:jij bent ook dood, vermoord door darth vader, en ook nog eens vorig jaar in eigen persoon overleden
Ik heb gehoord dat The Crocodile Hunter is overleden. En Paul McCartney. Die is dood want hij is de enige die met blote voeten over het zebrapad loopt op de hoes van Abbey Road. Ik heb gehoord dat Ringo Starr de enige nog levende beatle is. Eng he?
quote:Heh! steve-o heeft zn eigen video reeks, net zoals Bam CKY heeft.
Op zondag 20 januari 2002 17:13 schreef Blue Thunder het volgende:
lijkt me stug dat steve-O dood is... de serie is er mee gestopt.. tenzij hij nog voor andere shows maffe dingen doet
quote:Ja? Wreed, hoe heet ie?
Op zondag 20 januari 2002 17:32 schreef Robhimself het volgende:[..]
Heh! steve-o heeft zn eigen video reeks, net zoals Bam CKY heeft.
Boeie, is toch out Jackass.
Ik denk dat er geen nieuwe afleveringen meer komen. Iedere 2 weken zie je weer dezelfde afleveringen op MTV
Maar even ontopic, bij een van de Jackass afleveringen kan ik me herinneren dat aan het einde een zwart scherm met iets van "in memory of" staat. Bedoelt men dat niet ofzo?
quote:Het eerste wat ik denk is: nu pas?
Op zaterdag 19 januari 2002 20:17 schreef LoekB het volgende:
Ik heb de search al gebruikt , maar ik kan niks vinden: ik heb gehoord dat er iemand uit jackass dood was, is dit waar? en zo ja , wie?
quote:[off-topic]
Op zaterdag 19 januari 2002 20:34 schreef LoekB het volgende:[..]
eehm
quote:Topic omhoogtrapper
Op zaterdag 02 februari 2002 16:42 schreef maartenoei het volgende:
echt een leiperd die steve o...enne: BAM RULES!!
quote:ik hoorde Johnny Knoxville
Op zaterdag 19 januari 2002 20:22 schreef LoekB het volgende:
ja maar ik heb het vaker gehoord, van verschillende mensen die elkaar niet kennen... de ene zegt steve-o en de andere wee-man
(zou we zonde zijn btw)
Ik denk dat als er iemand van Jackaas is overleden, dat dat heus wel ergens op internet te lezen was!
quote:Is Steve Irwin, the crocodile hunter, dood? nog niet eerder gehoord. Triest, ik vond het altijd wel gave programma's. Hartstikke gekke vent was het.
quote:inderdaad.. een quote uit een bepaalde Cow&Chicken aflevering dekt de laden perfect:
Op zaterdag 19 januari 2002 20:33 schreef SpikeAlike het volgende:
Die tuupen sporen toch ook nietGeen wonder als ie een ongeluk gehad heeft met een van zijn wazige truken om kijkcijfers te halen... Je moet er maar je leven voor overhebben...
Stompzinnig noem ik dat
Welcome to "America's funniest self-inflicted injuries"
quote:das the crocodile hunter man
Op vrijdag 08 februari 2002 23:28 schreef CaptainCab het volgende:
Steve leeft nog steedshttp://us.imdb.com/Name?Irwin,+Steve+(II)
quote:Volgens mij zijn de meeste personen in het rijtje namen dat Obi-Wan-Kenobi opnoemt niet dood. Ik denk dat het een grappig bedoelde tekst is naar aanleiding van de geruchten dat Steve-O dood is.
Op vrijdag 08 februari 2002 23:38 schreef Leatherface het volgende:
Hoe komt Obi-Wan-Kenobi er dan toch bij dat Steve dood zou zijn?
quote:Lijkt mij ook...al zou t me niet verbazen als het wel waar was...
Op dinsdag 12 februari 2002 11:13 schreef -Schorpioen- het volgende:
Op de site van MTV ook niks. Dus....vals alarm.
bij een srpong tussen twee vrij hoge gebouwen, er tussen in gevallen.
quote:dat hebk dus ook gehoord..
Op donderdag 14 februari 2002 13:30 schreef DanceV het volgende:
Wee-Man is dood.bij een srpong tussen twee vrij hoge gebouwen, er tussen in gevallen.
quote:ze willen het stil houden, maar ik ben al op zoek naar een of andere official statement.
Op donderdag 14 februari 2002 13:33 schreef KontraDix het volgende:
Is er eigenlijk iets echt bevestigd?
Barbapapa
Dat heb ik gehoord toen ik was stappen met de Grobbekuikens.
quote:Ja en ik had dat dus gehoord over Weeman
Op vrijdag 15 februari 2002 09:35 schreef Mukie het volgende:
Tijdje terug gehoord dat johnny knoxville zijn nek heeft gebroken door een of andere stupid stunt.
Liefs,
Helga
quote:?? De immer wijze Helga doet Jackass na? Tss....waar moet dat heen met de ouderen van tegenwoordig..
Op vrijdag 15 februari 2002 15:56 schreef Helga het volgende:
Lieverds, ik heb laatst een stunt uit Jackass nagedaan en geloof me: ik had het gevoel dat ik doodging! Wat was het geval: mijn zus Gerda daagde me uit op dezelfde wijze een omelet te bakken als de heren van Jackass dat plegen te doen. Bij mij bleef er echter een paprikapit in mijn keel steken. Ik liep helemaal rood aan!Liefs,
Helga
Ik hoor de laatste week ook steeds meer geruchten dat er iemand dood of zwaargewond zou zijn. Het wordt echt nog steeds uitgezonden op MTV Europe, dus het lijkt me sterk dat het ernstig is...
quote:Misschien komt het omdat we het niet zeker weten ?
Op zaterdag 16 februari 2002 10:41 schreef bossie het volgende:
Ik hoor iedereen iets anders zeggen
en wat ik erbij heb gehoord is dat ze bezig waren zo lang mogelijk op de spoorrails te zitten
maar ik geloof er eigenlijk geen bal van, op de site van mtv
is ook niks te zien:
http://www.mtv.com/onair/jackass/
en daarbij, zoiets zouden ze niet mogen uitzenden, dus zouden ze zo iets niet doen, en ik denk zelf (want ik hoorde het van mijn neefje van 12, en hier werd het dan ook gezegd, maar ik denk dat het een basisschool verhaaltje is.
kunnen we niet gewoon aannemen dat d'r niemand dood is, en dit topic sluiten.
of wachten jullie tot d'r iemand dood gaat?
quote:vette site man
Op Wednesday 27 February 2002 14:07 schreef TheGame het volgende:
Ik heb nu inmiddels ook 20 verschillende verhalen gehoord, maar ga naar deze site voor je jackass info: http://www.absolutjackass.com. Deze site wordt regelmatig geupdate en zal het dus ook zeker melden als er iets aan de hand is met 1 van de jackasses.
quote:Mischien dat hij Paul Hogan bedoeld , Crocodile Dundee !!
Op Friday 08 February 2002 23:38 schreef Leatherface het volgende:
Hoe komt Obi-Wan-Kenobi er dan toch bij dat Steve dood zou zijn?
quote:Niet helemaal waar, men is bezig met het maken van Jackass: The Movie. En ik denk dat ze daar wel weer wat stunts indoen. "Jackass: The Movie. The bigscreen version of the Johnny Knoxville series is about halfway through filming with a late Summer 2002 bow in mind"
Op donderdag 14 februari 2002 16:00 schreef TheGame het volgende:
Er is niemand van jackass dood, dat kan ook niet omdat de mannen van jackass al maanden geen stunts meer hebben gedaan.
quote:
Op dinsdag 19 maart 2002 13:32 schreef Mukie het volgende:
ps in de clip van Anastasia kun je Jimmy Knoxville zien ?
of heb ik me dat alleen maar verbeeld ?
Dat is wanneer ze bij het volleyballen staan.
Steve-O: Don't try this at home
en
Steve-O: The Career Ender
[waarin hij over het bureau van 1 van de Jackass producers ejaculeert en daarmee zijn contract met Jackass voorgoed verbreekt ]
Binnenkort komt ook nog de video (DVD)
Don't try this at home tour
met ondere andere
Steve-O, Preston Lacy, Weeman, Johnny Knoxville, Ryan Dunn en Chris Pontius.
Kan niet wachten op de film eind deze zomer
Is er al wat meer over bekend? Want uit dit topic valt niet wat op te maken .
Sites van MTV en CNN zijn nagebootst, waarin te lezen valt dat diverse celebrities (waaronder Steve-O en Johnny Knoxville) zijn overleden door een bepaald voorval.
De site is een exacte nabootsing van hoe zo'n dergelijk bericht op MTV danwel CNN zo zijn. Dus lijkt op het eerste oog erg betrouwbaar. Echter, als je naar wat hyperlinks gaat, zie je dat het om hele vreemde urls gaat... en dus een broodje aap verhaal is.
Van Wee-Man weet ik niets, maar geruchten kunnen zich natuurlijk heel snel verspreiden. En sinds de berichtgeving daarop al maandenlang niet is bevestigd, lijkt het me dus redelijk om te concluderen dat het bullshit is.
quote:
Een 15-jarige fan van de MTV-show Jackass is met zware brandwonden opgenomen in een ziekenhuis nadat hij een stunt nabootste. De tiener had zijn t-shirt in alcohol gedrenkt, aangetrokken en in brand gestoken. Zijn vrienden stonden erbij om opnames te maken.Dezelfde vuurstunt leidde eerder al tot ongelukken onder jongeren. Na het laatste incident mag Jackass niet meer uitgezonden worden in de Verenigde Staten. Bij het programma, dat in Nederland nog wel op de buis is, wordt overigens altijd aangegeven dat het niet de bedoeling is dat fans de stunts gaan imiteren.
Er zijn zoveel hoaxen over geweest en niemand weet wat waar is en wat niet... Zo zou JK, Weeman, Steve O al dood moeten zijn en die chick die mee doet aan de Gallon of milk drinking contest zou kreupel zijn... Maar je ziet ze nog gewoon op TV in interviews, tijdens het maken van Jackass the movie...
Jackass is een programma dat gewoon door producers is bedacht en opgezet, er gebeuren veel rare dingen, maar zodra er iemand sterft dan is dit wel voorbij denk ik...
quote:Niet iedereen heeft zoveel gezond verstand kennelijk..
Op donderdag 14 november 2002 08:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind het zo dom dat het niet meer mag worden uitgezonden. Als je een beetje gezond verstand hebt weet je toch dat je die stunts niet na moet doen
Maar ja, het zijn Amerikanen he....
offtopic: ga eens gauw naar school jij! :
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |