quote:Op zondag 21 januari 2007 01:25 schreef DuranK het volgende:
2. Als rachel haar liefde verklaart voor ross, maar ross met Julie zit.
have funquote:Op zondag 21 januari 2007 01:37 schreef Breuls het volgende:
Nou, succes met die ene openstaande, morgen weer een dag.
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
. Weet alleen niet meer wat een Gazebo ook weer is. Een tuinhuisje of zo?
Volgens imdb in The One with the Ultimate Fighting Champion. Welk seizoen dat is zoek je zelf maar uitquote:Op zondag 21 januari 2007 10:32 schreef Roi het volgende:
In welke seizoen hebben Billy Crystal en Robin Willians ruzie ?
Zet dat er dan bij, aapquote:Op zondag 21 januari 2007 10:46 schreef Roi het volgende:
Mag alleen Breuls stomme quiz vraagjes verzinnen ofzo![]()
Helemaal goed.quote:Op zondag 21 januari 2007 10:17 schreef De_Hertog het volgende:
Ik dacht die ene openstaande van Ross was, toen de vader van Emily zijn complete huis wilde laten verbouwen op kosten van Mr. Geller onder het mom van 'bruiloftskosten'. Ross moet dan de onderhandelaar zijn. Weet alleen niet meer wat een Gazebo ook weer is. Een tuinhuisje of zo?
1. Ross, toen hij op chandler en monicas wedding wilde ´spelen´en ze niet mochten weten dat hij op doedelzak zou spelenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:31 schreef Breuls het volgende:
1. "There'll be a wee bit o' celebration."
2. "I'm gonna have to pound on you a little."
3. "Well, then you are neither of your parents."
dat hij dat nummer gaat spelenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:37 schreef Breuls het volgende:
Yes. Wat bedoelde hij met die zin?
Gunter is toch nederlands? Die zegt op een gegeven moment Jij hebt sex met een ezel tegen rossquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:18 schreef DuranK het volgende:
Valt wel mee. Ze hebben het best vaak over Nederland gehad. The One With the Fake Monica. Vertelt Monica tegen die andere Monica dat ze Monana heet.
Monica: "It's Dutch"
Andere Monica: "I've studied in Amsterdam. Mag ik deze dans van u?"
Monica:Pennsylvania Dutch!
Andere aflevering. The One With all the Football (dacht dat die naam zo was)
Gaan ze Football spelen met zijn allen, komen Chandler en Joey een meisje tegen. Maha, ze is Nederlands.
Chandler: "Joey, where do the Dutch come from?"
Joey: ":{ the Pennsylvania Dutch come from Pennsylvania!"
Chandler: "Don't they come from a land called the Netherlands?"
Joey: "Haha, very funny. That's an imaginary land with Peter Pan"
En nog 1 in seizoen 9 ergens, dat een buurvrouw van Ross sterft. En die is Nederlands. Gaat Gunther hem nog uitschelden voor Ezel en dat hij sex met Ezels heeft![]()
Klopt.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:38 schreef Heidi- het volgende:
[..]
dat hij dat nummer gaat spelencelebrate
is het niet gewoon een duister die beetje nederlands kan?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gunter is toch nederlands? Die zegt op een gegeven moment Jij hebt sex met een ezel tegen ross![]()
did you guys called the cops?quote:Op zondag 21 januari 2007 11:44 schreef Breuls het volgende:
[..]
Klopt.
Chandler had daarvoor al zitten luisteren naar wat Ross speelde, en vermoedde dat het dat nummer was.
oh ik vond het ook vooral prachtig toen Monica en Chandler samen gingen wonen en dat Rachel dacht dat ze met z´n 3en gingen samen wonen. En dat Ross met ze aan tafel ging om ervoor te zorgen dat ze wel samen gingen wonen omdat Rachel dan bij hem zou wonenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:47 schreef Breuls het volgende:
[..]
Jah, met die mooie blikwisselingen van 'm.
1. Ross over de bruiloft van chandler en monica als hij daar met zijn doedelzak mag spelen. Het nummer celebrationsquote:Op zondag 21 januari 2007 11:31 schreef Breuls het volgende:
1. "There'll be a wee bit o' celebration."
2. "I'm gonna have to pound on you a little."
3. "Well, then you are neither of your parents."
1. Vader van Emily tegen Jack nadat Ross de boel een beetje gesust heeftquote:Op zondag 21 januari 2007 13:31 schreef Breuls het volgende:
1. "I can kill you with my thumb, you know.."
2. "Call me when this goes in the pooper."
3. "Do you mind if I heat it up on your loins?"
1. Joey tegen Chandler als ze het hebben over dat Joey te vrouwelijk word door Janinequote:Op zondag 21 januari 2007 13:34 schreef Breuls het volgende:
1. "It's not what you said, it's the way you said it.."
2. "Welcome to our country."
3. "Wanna see if we still have it?"
Als je ze binnen 2 minuten beantwoordt wel ja.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:36 schreef DuranK het volgende:
Oke, dit begint echt zieke vormen aan te nemen![]()
Oeh ik weet dat Joey het zegt, want er wordt gevraagd wat hij zou doen als hij omnipotent was. Klopt toch?quote:
1: Transondster, Chandlers beroep volgens Rachelquote:Op zondag 21 januari 2007 15:37 schreef Smash-it het volgende:
Voor de lol ook maar even drie nieuwe dan:
1. 'That's not even a word!!!
2. 'And this is in case the house has to sneeze?'
3. 'Permission to veto?' 'Yes, please..'
1. Will (Brad Pitt) tijdens het thanksgiving etentjequote:Op zondag 21 januari 2007 16:09 schreef Smash-it het volgende:
1. 'Bring on the yams!!'
2. 'ok, no uterus no opinion!'
3. 'No, that's just an old Won-Ton! Judge?!'
2. Phoebe in de tijd dat ze zwanger was van de drieling. De aanleiding weet ik zo niet meer.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:09 schreef Smash-it het volgende:
1. 'Bring on the yams!!'
2. 'ok, no uterus no opinion!'
3. 'No, that's just an old Won-Ton! Judge?!'
1. Ross die wil wete wat er met Amelia Earhard is gebeurt.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef Smash-it het volgende:
1. 'The woman just vanished!!'
2. 'It hurts my teeth!'
3. 'Nobody cares about the Dakota's'
1. Ross die een pretpark wil maken van het geld dat die kan winnen met de loterij. Ik weet niet meer hoe die vrouw heetquote:Op zondag 21 januari 2007 16:13 schreef Smash-it het volgende:
1. 'The woman just vanished!!'
2. 'It hurts my teeth!'
3. 'Nobody cares about the Dakota's'
1. Chandler over Joey als hij zingend binnenkomt omdat hij een nieuwe rol heeft gekregen.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:36 schreef DuranK het volgende:
Nog 3
1. "Or Gloria Estefan was right, the rythym is going to get you"
2. "They're never coming back now!"
3. "Yoko!"
1. Joey tegen die Sandy als Sandy hem leert over een 'friendship' een schip dat nooit zinktquote:Op maandag 22 januari 2007 07:36 schreef Breuls het volgende:
Okay, weer een paar uit mijn voorraadje.
1. "I am learning so much from you."
2. "Well, what do you know? I guess I'll be the one who dies first."
3. "I feel like I should give you another sweater."
3: Als Ross een blikje fris van Chandler en Joey als kerstkado krijgt die ze in een benzine station gekocht hebben omdat ze geen tijd hadden om inkopen te doen. Ze waren met Phoebe mee naar haar echte vader...quote:Op maandag 22 januari 2007 07:36 schreef Breuls het volgende:
Okay, weer een paar uit mijn voorraadje.
1. "I am learning so much from you."
2. "Well, what do you know? I guess I'll be the one who dies first."
3. "I feel like I should give you another sweater."
Jaaaa volgens mij is het diequote:Op maandag 22 januari 2007 11:41 schreef TornadoDK het volgende:
is het niet chandler nadat hij het dure servies van monica heeft laten vallen
2. Chandler over de engagement picture, dat Monica een goede foto heeft gevonden van haar en Chandler.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:03 schreef TornadoDK het volgende:
Kan breuls ook eens zijn kennis testen.
1. What's a 'niffle'?
2. Yeah, but I'm not in that one
3. And that will remain the official party line.
4. Hey, they where popular when i left.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |