Of nog meer...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:06 schreef Staanplaats het volgende:
Ik had gewoon graag met 3.000 man White Hart Lane opstelten gezet..
Als je die al zou kunnen halen, wat heb je daar aan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef Backdoorman het volgende:
ach of je er nu reglementair uitgaat of een ronde verder tegen tottenham....lb, bovendien is het maar uefa cup en geen cl...dus zou me niet zo druk maken. 62 000 euro is ook nog wel te overzien. feyenoord kan zich beter richten op de tweede plaats die wellicht nog binnen handbereik is....is een stuk belangrijker!
Weet ik niet. En je mist een leuk tripje. PLus ervaring voor de jonge spelers enzo natuurlijkquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:28 schreef Bananenman het volgende:
Ach, anders waren jullie er toch wel uitgegaan. Ongeacht winst of verlies tegen de Spurs
wat is dit nou weer voor onnozele postquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:04 schreef Backdoorman het volgende:
ach of je er nu reglementair uitgaat of een ronde verder tegen tottenham....lb, bovendien is het maar uefa cup en geen cl...dus zou me niet zo druk maken. 62 000 euro is ook nog wel te overzien. feyenoord kan zich beter richten op de tweede plaats die wellicht nog binnen handbereik is....is een stuk belangrijker!
Ja, het kutste voor jullie is idd het tripje. Kon nog leuk worden daar in Londenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:29 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Weet ik niet. En je mist een leuk tripje. PLus ervaring voor de jonge spelers enzo natuurlijk![]()
Staat in de header van de site, zal wel niet zo horen. http://www.feyenoord.nl/content/feyenoord100jaar/index.aspquote:
Van vorig jaar bedoel ik dus, op die brug.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:53 schreef MarkNMGN het volgende:
Viel er nog wat te doen aan de SV's die zijn uitgedeeld na Feyenoord-ajax (geen legitimatie bij)
quote:Koeman: 'Schorsing is zwaar klote'
Geschreven door Jurre de Ruiter op vrijdag, 19 januari om 19:54
Eerder vandaag werd Feyenoord uitgesloten voor de lopende editie van de UEFA Cup, iets dat uiteraard de nodige reacties oplevert. Trainer Erwin Koeman spreekt in niet te misstane woorden uit de schorsing 'zwaar klote' te vinden.
"Zwaar klote", zo begint Koeman tegenover de NOS. "Dit is zeer pijnlijk voor de spelerse en voor de club. Iedereen keek uit naar de twee duels met Tottenham Hotspur. Ik vind dit zeer negatief en heel teleurstellend."
Hoewel Koeman de vorige straf, twee duels voorwaardelijk zonder publiek en een geldboete, wel enigzins licht vond, kan hij zich niet schikken in de nieuwe straf. "Deze nieuwe straf is extreem zwaar. Het ligt veel te ver uit elkaar. Ik ben bij Feyenoord niet snel ergens ondersteboven van, maar hier snap ik werkelijk helemaal niets van."
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij de joodse lobby.
Die snap ik nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:57 schreef Happel het volgende:
[..]
En dat allemaal dankzij de joodse lobby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |