Doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:13 schreef draaijer het volgende:
Mijn dealer heeft me uitgenodigd om morgen langs te komen om te genieten van de meest exotische Audi's die er nu zijn. De dealer heeft 12 auto's laten komen.
Morgen van 13:00 / 13:45 uur een proefrit in een Audi S8
Morgen van 14:00 / 14:45 uur een proefrit in een Audi Q7
I can't wait
Ik ben echt een klein kind hoe vrolijk ik van het idee word. Ik denk dat ik mijn foto camera mee zal nemen. Als ik de mogelijkheid krijg, zal ik voor de eventueel geinteresseerden foto's maken..![]()
Photoshop.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:18 schreef Blue_ei het volgende:
Je broer zeker ook verleden week![]()
[afbeelding]
Zoiets.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef vosss het volgende:
Ja fuck man, ik heb toch helemaal niks met duitse burgerlijke degelijkheid
Die is dus al heel lang uit begrijp ik?
Ik denk al een half jaar ofzoquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:45 schreef vosss het volgende:
Ja fuck man, ik heb toch helemaal niks met duitse burgerlijke degelijkheid
Die is dus al heel lang uit begrijp ik?
Lijkt me niet al te moelijk. S8 natuurlijk.. Lamborghini motor in een kwaliteits bak. Wat wil je nog meer.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:50 schreef vosss het volgende:
Ahh, okay, ja ik pikte toevallig laatst iets op dat mn schoonvader aan het kijken was naar een nieuwe auto en aan het twijfelen was tussen een BMW M5, een Audi S8 of misschien een 7 van Audi.
Ik had er eik nog nooit van gehoord.![]()
Nou, gewoon een Audi Motor in een Audi.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lijkt me niet al te moelijk. S8 natuurlijk.. Lamborghini motor in een kwaliteits bak. Wat wil je nog meer.
Mwah ik zou toch voor de q7 gaan denk ikquote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:54 schreef draaijer het volgende:
[..]
Lijkt me niet al te moelijk. S8 natuurlijk.. Lamborghini motor in een kwaliteits bak. Wat wil je nog meer.
Ik vind de M5 ordinair. Dat kan je gewoon niet zeggen van de S8quote:Op vrijdag 19 januari 2007 21:30 schreef Jimmeh het volgende:
De M5 is toch wel stukken vetter, de S8 is mooi als executive bak, de Q7 is voor als je een gebrek hebt aan iets anders.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:26 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vind de M5 ordinair. Dat kan je gewoon niet zeggen van de S8 en de q7
Komt denk ik ook, maar ik heb een RS4. Dat is waarschijnlijk de reden van de uitnodiging. De RS4 heb ik 2e hands in De gekocht toen die een jaar oud was. Maar die heb ik in onderhoud bij deze dealer. Dus ik denk dat de uitnodiging is op basis van mijn huidige auto, of ze hebben het naar al hun leden gestuurd. In ieder geval staan mijn 2 afspraken. Can't waitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
en de RS4 ?
gewoon leverbaar op alle modellenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:58 schreef draaijer het volgende:
Helaas had deze geen luchtvering en dat merk je. Geen idee of die wel met luchtvering geleverd kan worden, maar dat was erg jammer.
Dat verbaaste me. Ik heb ook gps track en trace + bijbehorende abonnement op mijn auto, maar geen van deze 2 auto's had dat?! Strangequote:Op zondag 21 januari 2007 11:12 schreef Lennox het volgende:
Hmmmmm.
Mn pa heeft zo'n Q7 bakbeest besteld en werd gisteren gebeld: "Meneer ik krijg een melding dat uw auto wordt verplaatst" Maar dat ding staat nog bij de Audi garage, dus mn pa snapte er niks van. Zo'n track en trace systeem dus.
Nu begint er bij mij een lichtje te branden waarom hij misschien verplaatst werd.
Hij zou hem eigenlijk vorige week krijgen, maar toen werden een dag voor aflevering de airbags eruit gejat op het terrein
Is een erg fijne wagen.. De S8 is echt most impressive..quote:Op zondag 21 januari 2007 14:43 schreef Bombardier het volgende:
De oom van m'n vriendin rijdt een A8. Zal binnenkort even een ritje maken en missch. een foto'tje schieten.
Ik vind ze iets te log, maar vooral te "sophisticated" voor een auto met dergelijk vermogen. Te ingetogen en een tikkeltje anoniem. Als ik een A8 of S8 zie, dan bewonder ik de auto wel, maar begin ik niet te smachten. Iets meer scherpe randjes en herkenbaarheid had van mij geen kwaad gekund.quote:Op zondag 21 januari 2007 14:50 schreef draaijer het volgende:
[..]
Is een erg fijne wagen.. De S8 is echt most impressive..
2 welvarende vrienden van mij hebben beide een A8. De 1 een 3.7 en de andere de 4.2. Die vond ik beide buitengewoon lekker rijden, maar een A8 met een Lamboghini V10 5.2 liter motor is echt buitengewoon fraai. Just the sound it creates.. wow
quote:Op maandag 22 januari 2007 13:09 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Lekker broembroem plastic bakkies rijden, kijken kijken, niet kopen natuurlijk.
En dan noem je het 'mijn dealer',
Zeg, noemt die dealer je ook 'mijn klant'?????![]()
![]()
![]()
![]()
1!!11
Daarom dusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:23 schreef draaijer het volgende:
[..]
Komt denk ik ook, maar ik heb een RS4. Dat is waarschijnlijk de reden van de uitnodiging. De RS4 heb ik 2e hands in De gekocht toen die een jaar oud was. Maar die heb ik in onderhoud bij deze dealer. Dus ik denk dat de uitnodiging is op basis van mijn huidige auto, of ze hebben het naar al hun leden gestuurd. In ieder geval staan mijn 2 afspraken. Can't wait
Thanksquote:Op maandag 22 januari 2007 13:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[..]
Daarom dus![]()
Eérst lezen en dan pas blaten![]()
Ook dorstig. Ik heb een stukje flink gereden en toen was het gebruik rond de 40 liter per 100kmquote:Op maandag 22 januari 2007 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
S8 is niet alleen netjes en bloedsnel, hij is ook zeer comfortabel en stil.
Wat jij wil is een RS6/M5 of iets in die geest...quote:Op zondag 21 januari 2007 15:08 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Ik vind ze iets te log, maar vooral te "sophisticated" voor een auto met dergelijk vermogen. Te ingetogen en een tikkeltje anoniem. Als ik een A8 of S8 zie, dan bewonder ik de auto wel, maar begin ik niet te smachten. Iets meer scherpe randjes en herkenbaarheid had van mij geen kwaad gekund.
Ik heb liever de RS6 dan de M5.. Komt waarschijnlijk omdat Audi mij raakt en niet ordinair is of gaat worden.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:13 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat jij wil is een RS6/M5 of iets in die geest...
Gemiddeld is ronde de 14 liter op 100 kilometer.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
en je RS4, wat drinkt die per kilometer?
waanzinnige auto. kom je regelmatig in De dat je 'm daar gekocht hebt....
De 3.0 TDi heb ik gereden. Helaas NA de S8. Dus die vond ik heel erg tegenvallen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:54 schreef Freshthinking het volgende:
Mijn buurman krijgt komende week zijn nieuwe Audi Q7 4.2 met alle denkbare opties. Wel erg vet zeg. Een andere kennis van mij rijdt in de 3.0 TDI versie, dus ik ben benieuwd hoe die 4.2 klinkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |