Je kan jezelf toevoegen als je het topic goed leestquote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Sickert het volgende:
ik wil ook wle een invite mail staat in mn fobo of acount
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:08 schreef Sickert het volgende:
ik wil ook wle een invite mail staat in mn fobo of acount
1 |
Dat is idd zo.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef whoops het volgende:
Het blijft effe verwarrend, zo'n topicmerge...![]()
Anyway:Borbit + Vingerplant toegevoegd DutchErrorist verwijderd...
Aangezien een deel van de FOK!ers moeite met lezen heeft...![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:17 schreef whoops het volgende:
Het blijft effe verwarrend, zo'n topicmerge...![]()
Anyway:Borbit + Vingerplant toegevoegd DutchErrorist verwijderd...
Aangezien een deel van de FOK!ers moeite met lezen heeft...![]()
IK WIL GRAAG OOK OP DIE LIJST! HAAL MIJ ER MAAR WEER AF!
(De reden dat ik het zo wil is dat die sites het voor mij vele malen makkelijker maken om mensen toe te voegen of af te melden, ik krijg namelijk gewoon een lijst met usernames/mailadressen in het goeie format in mijn mailbox, het kost me dan nog geen minuut om het te verwerken... )
quote:Op donderdag 12 april 2007 23:07 schreef Wiehoe het volgende:
Nou ik heb een invite gekregen van joost zelf. Ik ga dus proberen mijzelf van de lijst te schrappen. Wanneer ik invites heb zal ik het aangeven.
Done...quote:
Dat dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:00 schreef DaMook het volgende:
Ik wil ook graag een invite. Heb het formulier van whoops ook ingevuld.
Hoe geef je je op bij Joost zelf dan? Via de newsletter?quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:10 schreef De_Hertog het volgende:
Inmiddels via Joost zelf een invite gehad, dus mezelf maar van de lijst gehaaldTip voor anderen: geef je vooral ook op via Joost zelf, gaat sneller dan je denkt en blijkbaar dus ook sneller dan via hier. Ik stond nog 17e op de lijst hier, en heb me tegelijk via dit topic en via Joost opgegeven. Vanavond maar eens kijken wat het is
Volgens mij is Joost tijdens de stanby tijd druk bezig met het versturen van de door jou gedownloade TV programma's, want voor zover ik weet is het gebaseerd op P2P technieken... Je blijft dus dingen delen, ook als je niet kijkt...quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:41 schreef Remco87 het volgende:
Ik zag net dat Joost in Standby mode meer als 100 MB van je geheugen slurpt. Dat is toch wel een nadeeltje, houdt dat in de gaten als je het veel gebruikt. 100 Mb is namelijk niet niks
iemand? kan 't ook niet op hun forum vindenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef jmac het volgende:
SInds eergister ook eindelijk JOOST.
Ehh alleen ik kon de eerste dag inloggen, daarna niet meer. Kijk nu 't bericht : cant connect to the network![]()
Ben ik de enige met dat probleem?
De inschrijf periode is volgens mij afgelopen, alles gaat nu volgens mij via invitesquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:42 schreef Whizzkith het volgende:
[..]
Hoe geef je je op bij Joost zelf dan? Via de newsletter?
Als het goed is heb je een mailtje gekregen dat er een nieuwe versie is met de rede waarom. Je kan hem als het goed is zo downloaden.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:27 schreef jmac het volgende:
[..]
iemand? kan 't ook niet op hun forum vinden
quote:Mailtje joost:
Apologies to all - but we've got a new Joost version 0.9.2 ready for you
- as your old 0.9.1 is no longer working (with a very unfriendly error message as well).
[..]
As you may know - we use SSL technology to protect your privacy. Once every other year or so these certificates need to be renewed. That moment came, for the first time in our existence, yesterday.
Unfortunately we did not realize that we had a copy hardwired into the
0.9.1 client by accident.
Hence this new 0.9.2 build.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |