quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef whoops het volgende:
[..]
Yep, ik zal de mensen die een invite gekregen hebben verplaatsen..
Voor de mensen die zich toe willen voegen heb ik een pagina gemaakt waar je je username en mailadres kan achterlaten (mailadres in normaal formaat s.v.p.).
Ik krijg hiervan een mailtje, dan hoef ik dus niet steeds dit topic in de gaten te houden om mensen toe te voegen, daarbij staat voor mij het mail adres ook meteen in het goeie formaat, met username en (waarschijnlijk) volgnummer er al netjes voor...
http://doejenix.com/joost/add.php
Het schiet inderdaad niet echt op nee...quote:Op maandag 9 april 2007 15:04 schreef gday het volgende:
Pfoe, tot nu toe schiet het voor geen fuck op met die invites zeg. Op wat voor gemiddelde zitten we nu? 1 filled request per 3 weken ofzo?
Als nieuwe gebruiker heb je niet gelijk invitesquote:Op maandag 9 april 2007 16:27 schreef Niek. het volgende:
Als de mensen die een invite hebben gekregen nou ook weer anderen uitnodigen dan schiet het wel op, heb zelf al mn invites al uitgedeeld.
ook voorzien intussen dus \o/quote:Hello Danny,
The waiting's over! Since we received your application to join the Joost beta test program, we've been very busy fine-tuning it for you.
So here's some good news: we're now ready to expand our beta test program, and we're delighted to invite you to join us.
You can download the Joost software right away, by clicking on the link below. You'll find instructions for installing and running the software on our download pages.
Get Joost here: ...
Before you can watch Joost for the first time, you need to choose a username and password. We've provided instructions for doing this on th screens you'll see the first time you run the software. So hurry - this is still beta software and it's not available to the general public yet, so this is your opportunity to get the user name you want ahead of the crowd!
Thanks for your patience in waiting for Joost. We hope you'll enjoy using it as much as we've enjoyed creating it.
Cheers,
The Joost team
Ik kijk elke dag en ik heb idd nog niksquote:Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als nieuwe gebruiker heb je niet gelijk invites
Er is een samenwerking met Fabchannel bekend gemaakt, weet niet of hun video's ook al te bekijken zijn.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag en ik heb idd nog niks
Voor de rest kijk ik bijna elke dag wel even!![]()
Er was toch ook nieuwe concerten zender? Die moet ik nog ff opzoeken.
Ik vind alleen dat zappen naar voren erg traag gaat (zoals bij wel meer streams)
http://www.joost.com/whatson/quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef zquing het volgende:
zou iemand een overzicht van de zenders +kwaliteit daarvan kunnen geven?
Ze zijn inderdaad al te bekijken, je moet alleen wel even naar de channel catalogue gaan (onderaan bij my channels)quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:27 schreef Niek. het volgende:
[..]
Er is een samenwerking met Fabchannel bekend gemaakt, weet niet of hun video's ook al te bekijken zijn.
Hey vet, die optie had ik nog niet gezien... Er zijn dus al veel meer dan die 26 standaard kanalen, wel vreemd dat je die niet allemaal standaard kan selecteren... Nu nog een 'select all' optie... Of zie ik die ook over het hoofd?quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef DigiStorm het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad al te bekijken, je moet alleen wel even naar de channel catalogue gaan (onderaan bij my channels)
mis nou de optie nog om je eigen channels toe te voegen?:pquote:Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef whoops het volgende:
[..]
Hey vet, die optie had ik nog niet gezien... Er zijn dus al veel meer dan die 26 standaard kanalen, wel vreemd dat je die niet allemaal standaard kan selecteren... Nu nog een 'select all' optie... Of zie ik die ook over het hoofd?
Done...quote:Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef gday het volgende:
Ik heb inmiddels ook een invite gehad van Joost zelf. Ik haal mezelf dus even van de lijst af.
Is het niet handiger om die nummering me te laten lopen? Dat ik de 29e was die een invite aanvroeg interesseert me minder dan dat er nog 20 wachtenden voor me zijn momenteelquote:
Klopt, die volgnummers zijn inderdaad niet bijster interessant... Ik zal het 'plaatjes-maak-script' wel even wijzigen zodat je daar gewoon je volgnummer mee krijgt...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Is het niet handiger om die nummering me te laten lopen? Dat ik de 29e was die een invite aanvroeg interesseert me minder dan dat er nog 20 wachtenden voor me zijn momenteel
Klopt, als je de .exe gedownload hebt moet je een account aanmaken, dit kan alleen via het email adres waarop je je invite hebt gehad...quote:Op woensdag 11 april 2007 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
Kan iedereen dat programma al downloaden maar gewoon nog niet gebruiken?
Dank je, zo lijkt het al meer op te schietenquote:Op woensdag 11 april 2007 11:53 schreef whoops het volgende:
[..]
Klopt, die volgnummers zijn inderdaad niet bijster interessant... Ik zal het 'plaatjes-maak-script' wel even wijzigen zodat je daar gewoon je volgnummer mee krijgt...
quote:Hi Niek,
Apologies to all - but we've got a new Joost version 0.9.2 ready for you
- as your old 0.9.1 is no longer working (with a very unfriendly error
message as well).
You can login and download the new 0.9.2 here:
http://www.joost.com/download
Our apologies for this - but this is all part of being a beta.
As you may know - we use SSL technology to protect your privacy. Once
every other year or so these certificates need to be renewed. That
moment came, for the first time in our existence, yesterday.
Unfortunately we did not realize that we had a copy hardwired into the
0.9.1 client by accident.
Hence this new 0.9.2 build.
We've also taken the opportunity to upgrade all our Long Term Storage
machines; they are more than 4 times as efficient now. So if you have
experienced any stuttering in the past - do try again and tell us if our
fixes have worked.
Thanks a lot,
Dirk-Willem, Joost
Als je het topic eens door leest zul je zien dat er een speciale pagina is gemaakt waar je je aan en af kan meldenquote:Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef theiz het volgende:
iemand een invite voor me?
supertheiz @ gmail.com
Ik ga je eeuwig dankbaar zijn.
"Number of invitations you can send: 0"quote:Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef Katseviool het volgende:
Heb ook weer nieuwe invites binnen, zal vanavond deze activeren (stage is zwik allemaal geblocked)
quote:CBS praat met Joost over eigen kanaal lees voor
Uitgegeven: 12 april 2007 16:48
AMSTERDAM - De Amerikaanse tv-zender is in gesprek met internet-tv-dienst Joost over een distributieovereenkomst. Dat meldt de Wall Street Journal. Het station wil ook met grote partijen als MSN en AOL samenwerken.
Volgens de Amerikaanse zakenkrant zal CBS op korte termijn een reeks overeenkomsten bekend maken. De betrokken internetondernemingen zouden onder meer afleveringen van CSI: Crime Scene Investigation en het nieuws via internet mogen distribueren.
CBS zou 90 procent van de advertentieinkomsten krijgen. De rest is voor de distributiepartner.
Joost
CBS is de eerste grote tv-zender die een overeenkomst aangaat met Joost, een online tv-station dat in het leven is geroepen door de oprichters van internet-telefoondienst Skype. Joost, dat op dit moment nog slechts voor een beperkte groep testers beschikbaar is, kwam eerder wel tot zaken met Viacom - eigenaar van onder meer MTV Networks, Comedy Central en filmmaatschappij Paramount.
Youtube-concurrent
CBS zou ook in gesprek zijn met NBC Universal en News Corp, die in maart bekendmaakten een concurrent van videosite Youtube te gaan lanceren. Ook Yahoo, Microsoft en Time Warner zijn bij dat initiatief betrokken. Die dienst zou films en volledige afleveringen van tal van populaire tv-series gaan verspreiden via onder meer MSN, Yahoo en Myspace.
Eerder opende CBS, net als de BBC, al een kanaal op Youtube, dat geldt als uiterst succesvol. De zender en de Google-dochter braken gesprekken over nadere samenwerking in februari echter af.
Van de lijst...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ok, het werkt, dus ik kan van de lijst (wat ik dus ook gedaan heb via de site).
En ook op verzoek van de lijst...quote:Op donderdag 12 april 2007 18:04 schreef J.A.N.A. het volgende:
Net ook mailtje van Joost met de invite gehad, ga nu even testen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |