abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:18:23 #154
151400 EvilMarc
, gekkie!
pi_48073046
Kan ik ook even toegevoegd worden: marc.poppe{[at}}gmail[DOT]com
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
  vrijdag 6 april 2007 @ 11:41:46 #155
10710 gday
propria cures
pi_48073996
Voor de mensen hierboven die te lui zijn om het topic te lezen:
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 23:55 schreef whoops het volgende:

[..]

Yep, ik zal de mensen die een invite gekregen hebben verplaatsen. .

Voor de mensen die zich toe willen voegen heb ik een pagina gemaakt waar je je username en mailadres kan achterlaten (mailadres in normaal formaat s.v.p.).

Ik krijg hiervan een mailtje, dan hoef ik dus niet steeds dit topic in de gaten te houden om mensen toe te voegen, daarbij staat voor mij het mail adres ook meteen in het goeie formaat, met username en (waarschijnlijk) volgnummer er al netjes voor...

http://doejenix.com/joost/add.php
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
  maandag 9 april 2007 @ 14:49:07 #156
65490 whoops
Home is where the heart is...
pi_48146031
En de lijst is weer up2date...

• toevoegen
  • verwijderen

Let op, ik zet alleen de mensen op de lijst die zich via bovenstaande pagina aanmelden.
  • In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
      maandag 9 april 2007 @ 15:04:33 #157
    10710 gday
    propria cures
    pi_48146363
    Pfoe, tot nu toe schiet het voor geen fuck op met die invites zeg. Op wat voor gemiddelde zitten we nu? 1 filled request per 3 weken ofzo?
    A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
      maandag 9 april 2007 @ 16:25:35 #158
    65490 whoops
    pi_48147982
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 15:04 schreef gday het volgende:
    Pfoe, tot nu toe schiet het voor geen fuck op met die invites zeg. Op wat voor gemiddelde zitten we nu? 1 filled request per 3 weken ofzo?
    Het schiet inderdaad niet echt op nee...

Verder vind ik de software er erg cool uit zien, en het zit goed in elkaar... De navigatie door het programma is vrij simpel... De inhoud wordt betaald door reclames, je krijgt voor het filmpje even het logo van de sponsor in beeld, met de tekst 'brought to you by die en die'... De nadelen vind ik dat de content (nog) erg beperkt is.... Hier zal wel verandering in komen op het moment dat de software voor al het publiek vrijgegevens is.... Daarnaast heeft het programma bij wel eens de neiging om te 'hangen', het lijkt alsof de buffer dan leeg is ofzo... Ik ga er vanuit dat dit ook allemaal zal verbeteren, het is ten slotte nog een beta.

Als dit een beetje uitgewerkt wordt en je er ook reguliere zenders mee zou kunnen bekijken (evt. tegen betaling) heb je echt geen TV meer nodig...
    In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
    pi_48148032
    Als de mensen die een invite hebben gekregen nou ook weer anderen uitnodigen dan schiet het wel op, heb zelf al mn invites al uitgedeeld.
      maandag 9 april 2007 @ 16:54:27 #160
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_48148795
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 16:27 schreef Niek. het volgende:
    Als de mensen die een invite hebben gekregen nou ook weer anderen uitnodigen dan schiet het wel op, heb zelf al mn invites al uitgedeeld.
    Als nieuwe gebruiker heb je niet gelijk invites
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      dinsdag 10 april 2007 @ 13:40:58 #161
    65490 whoops
    pi_48175119
  • aswin verwijderd
  • MWP toegevoegd
  • In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
    pi_48178782
    quote:
    Hello Danny,

The waiting's over! Since we received your application to join the Joost beta test program, we've been very busy fine-tuning it for you.

So here's some good news: we're now ready to expand our beta test program, and we're delighted to invite you to join us.

You can download the Joost software right away, by clicking on the link below. You'll find instructions for installing and running the software on our download pages.

Get Joost here: ...

Before you can watch Joost for the first time, you need to choose a username and password. We've provided instructions for doing this on th screens you'll see the first time you run the software. So hurry - this is still beta software and it's not available to the general public yet, so this is your opportunity to get the user name you want ahead of the crowd!

Thanks for your patience in waiting for Joost. We hope you'll enjoy using it as much as we've enjoyed creating it.

Cheers,

The Joost team
    ook voorzien intussen dus \o/
      dinsdag 10 april 2007 @ 15:20:00 #163
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_48178849
    hoelang duurt 't voordat je zelf mensen inviten mag?
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_48178877
    quote:
    Op maandag 9 april 2007 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Als nieuwe gebruiker heb je niet gelijk invites
    Ik kijk elke dag en ik heb idd nog niks
    Voor de rest kijk ik bijna elke dag wel even!

Er was toch ook nieuwe concerten zender? Die moet ik nog ff opzoeken.
    Ik vind alleen dat zappen naar voren erg traag gaat (zoals bij wel meer streams)
    pi_48178973
    Ik heb vandaag mijn invite ontvangen (had me al opgegeven voor de beta), nu is het nog wachten totdat ik zelf invites heb

[ Bericht 16% gewijzigd door DigiStorm op 10-04-2007 15:59:32 ]
      dinsdag 10 april 2007 @ 15:25:39 #166
    122997 zquing
    Drama Junk
    pi_48179010
    zou iemand een overzicht van de zenders +kwaliteit daarvan kunnen geven?
    "Those unforgettable days, for them I live"
    pi_48179060
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 15:20 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Ik kijk elke dag en ik heb idd nog niks
    Voor de rest kijk ik bijna elke dag wel even!

Er was toch ook nieuwe concerten zender? Die moet ik nog ff opzoeken.
    Ik vind alleen dat zappen naar voren erg traag gaat (zoals bij wel meer streams)
    Er is een samenwerking met Fabchannel bekend gemaakt, weet niet of hun video's ook al te bekijken zijn.
      dinsdag 10 april 2007 @ 15:31:48 #168
    65490 whoops
    pi_48179219
  • OU-Tannu en DigiStorm verwijderd.
    pi_48180226
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 15:25 schreef zquing het volgende:
    zou iemand een overzicht van de zenders +kwaliteit daarvan kunnen geven?
    http://www.joost.com/whatson/
    Kwaliteit prima
    pi_48180860
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 15:27 schreef Niek. het volgende:

[..]

Er is een samenwerking met Fabchannel bekend gemaakt, weet niet of hun video's ook al te bekijken zijn.
    Ze zijn inderdaad al te bekijken, je moet alleen wel even naar de channel catalogue gaan (onderaan bij my channels)
    pi_48181043
    Kwaliteit prima? Het zal aan mij liggen maar ik vind Joost tot op dit moment nog niet veel bijzonders (nee, heb geen invites meer). Als je wat hdtv-channels probeert via sopcast dan heb je meer pixels. Ook het aanbod zuigt nog boekdelen. Er is wat muziek maar verder zit ik niet te wachten op een pokerkampioenschap. Voor de mensen zonder invites; ik snap jullie belangstelling maar erwacht er niet teveel van.
      dinsdag 10 april 2007 @ 16:36:18 #172
    65490 whoops
    pi_48181460
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:19 schreef DigiStorm het volgende:

[..]

Ze zijn inderdaad al te bekijken, je moet alleen wel even naar de channel catalogue gaan (onderaan bij my channels)
    Hey vet, die optie had ik nog niet gezien... Er zijn dus al veel meer dan die 26 standaard kanalen, wel vreemd dat je die niet allemaal standaard kan selecteren... Nu nog een 'select all' optie... Of zie ik die ook over het hoofd?
    In the beginning, the universe was created. This made a lot of people very angry and has been widely regarded as a bad move.
    pi_48185395
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 16:36 schreef whoops het volgende:

[..]

Hey vet, die optie had ik nog niet gezien... Er zijn dus al veel meer dan die 26 standaard kanalen, wel vreemd dat je die niet allemaal standaard kan selecteren... Nu nog een 'select all' optie... Of zie ik die ook over het hoofd?
    mis nou de optie nog om je eigen channels toe te voegen?:p
      dinsdag 10 april 2007 @ 19:32:29 #174
    10710 gday
    propria cures
    pi_48187764
    Ik heb inmiddels ook een invite gehad van Joost zelf. Ik haal mezelf dus even van de lijst af.
    pi_48190322
    Het schiet al op met de lijst. ik ben wel erg benieuwd
      woensdag 11 april 2007 @ 10:41:20 #176
    65490 whoops
    pi_48207846
    quote:
    Op dinsdag 10 april 2007 19:32 schreef gday het volgende:
    Ik heb inmiddels ook een invite gehad van Joost zelf. Ik haal mezelf dus even van de lijst af.
    Done...
      woensdag 11 april 2007 @ 10:50:31 #177
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_48208106
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 10:41 schreef whoops het volgende:

[..]

Done...
    Is het niet handiger om die nummering me te laten lopen? Dat ik de 29e was die een invite aanvroeg interesseert me minder dan dat er nog 20 wachtenden voor me zijn momenteel
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_48208261
    Ow volgens mij ben ik ook al voorzien maar laat me dat even voor de zekerheid checken
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
    pi_48208402
    Kan iedereen dat programma al downloaden maar gewoon nog niet gebruiken?
    Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
    Ja DE Ik houd nog heel veel van je
      woensdag 11 april 2007 @ 11:53:42 #180
    65490 whoops
    pi_48210241
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 10:50 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Is het niet handiger om die nummering me te laten lopen? Dat ik de 29e was die een invite aanvroeg interesseert me minder dan dat er nog 20 wachtenden voor me zijn momenteel
    Klopt, die volgnummers zijn inderdaad niet bijster interessant... Ik zal het 'plaatjes-maak-script' wel even wijzigen zodat je daar gewoon je volgnummer mee krijgt...
      woensdag 11 april 2007 @ 11:54:17 #181
    65490 whoops
    pi_48210257
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 10:59 schreef DutchErrorist het volgende:
    Kan iedereen dat programma al downloaden maar gewoon nog niet gebruiken?
    Klopt, als je de .exe gedownload hebt moet je een account aanmaken, dit kan alleen via het email adres waarop je je invite hebt gehad...
      woensdag 11 april 2007 @ 12:04:06 #182
    65490 whoops
    pi_48210599
    Het nieuwe plaatje:

woensdag 11 april 2007 @ 12:23:57 #183
    73232 De_Hertog
    Aut bibat, aut abeat
    pi_48211271
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 11:53 schreef whoops het volgende:

[..]

Klopt, die volgnummers zijn inderdaad niet bijster interessant... Ik zal het 'plaatjes-maak-script' wel even wijzigen zodat je daar gewoon je volgnummer mee krijgt...
    Dank je, zo lijkt het al meer op te schieten
    Mary had a little lamb
    Then Mary had dessert
    pi_48220598
    Er is een nieuwere versie uit.
    quote:
    Hi Niek,

Apologies to all - but we've got a new Joost version 0.9.2 ready for you
    - as your old 0.9.1 is no longer working (with a very unfriendly error
    message as well).

You can login and download the new 0.9.2 here:
    http://www.joost.com/download

Our apologies for this - but this is all part of being a beta.

As you may know - we use SSL technology to protect your privacy. Once
    every other year or so these certificates need to be renewed. That
    moment came, for the first time in our existence, yesterday.
    Unfortunately we did not realize that we had a copy hardwired into the
    0.9.1 client by accident.

Hence this new 0.9.2 build.

We've also taken the opportunity to upgrade all our Long Term Storage
    machines; they are more than 4 times as efficient now. So if you have
    experienced any stuttering in the past - do try again and tell us if our
    fixes have worked.

Thanks a lot,

Dirk-Willem, Joost
      woensdag 11 april 2007 @ 16:54:06 #185
    65490 whoops
    pi_48221537
    De directe download:
    https://downloads.joost.com/downloads/JoostSetup-0.9.2.exe

Let op: je hebt er niets aan tenzij je een Joost invite of account hebt...
    pi_48222377
    iemand een invite voor me?
    supertheiz @ gmail.com

Ik ga je eeuwig dankbaar zijn.
      woensdag 11 april 2007 @ 18:23:10 #187
    97108 J.A.N.A.
    JustAnotherNicknameAgain
    pi_48224558
    quote:
    Op woensdag 11 april 2007 17:16 schreef theiz het volgende:
    iemand een invite voor me?
    supertheiz @ gmail.com

Ik ga je eeuwig dankbaar zijn.
    Als je het topic eens door leest zul je zien dat er een speciale pagina is gemaakt waar je je aan en af kan melden
    There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
    pi_48253467
    Heb ook weer nieuwe invites binnen, zal vanavond deze activeren (stage is zwik allemaal geblocked)
    "Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
      donderdag 12 april 2007 @ 14:05:45 #189
    65490 whoops
    pi_48255102
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 13:16 schreef Katseviool het volgende:
    Heb ook weer nieuwe invites binnen, zal vanavond deze activeren (stage is zwik allemaal geblocked)
    "Number of invitations you can send: 0"

Heb je nog iets bijzonders gedaan (bugs melden of zo?) waardoor je ze krijgt? Of is het gewoon een kwestie van geluk?
      donderdag 12 april 2007 @ 14:13:41 #190
    65490 whoops
    pi_48255240
  • ray_nl toegevoegd...
      donderdag 12 april 2007 @ 16:45:52 #191
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_48259629
    Ik vermoed dat ik van de lijst kan, zojuist mail ontvangen, zo wel nog even checken of het werkt enzo.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
      donderdag 12 april 2007 @ 17:13:12 #192
    47295 Angel_of_Dth
    Enjoy the silence
    pi_48260629
    Ok, het werkt, dus ik kan van de lijst (wat ik dus ook gedaan heb via de site).

Verder ben ik niet erg onder de indruk. Natuurlijk het is beta software, net begonnen enzo. Het aanbod is karig. Ik snap bijvoorbeeld ook niet dat je bij Fabchannel alleen enkele nummers kunt kijken. Dat wordt toch hopelijk wel uitgebreid tot hele concerten?

Een 24/7 news channel zou leuk zijn. Ok, ook iets dat je via het net al kunt streamen (net als Fabchannel), maar het zou er wel bij moeten staan vind ik.

Maar de interface is leuk, ik kon in ieder geval mijn weg gelijk goed vinden. Dus ik ben benieuwd wat er komen gaat.
    Vows are spoken to be broken
    Feelings are intense, words are trivial
    Pleasures remain, so does the pain
    Words are meaningless and forgettable
    pi_48261016
    Klinkt veelbelovend.
    quote:
    CBS praat met Joost over eigen kanaal lees voor
    Uitgegeven: 12 april 2007 16:48

AMSTERDAM - De Amerikaanse tv-zender is in gesprek met internet-tv-dienst Joost over een distributieovereenkomst. Dat meldt de Wall Street Journal. Het station wil ook met grote partijen als MSN en AOL samenwerken.

Volgens de Amerikaanse zakenkrant zal CBS op korte termijn een reeks overeenkomsten bekend maken. De betrokken internetondernemingen zouden onder meer afleveringen van CSI: Crime Scene Investigation en het nieuws via internet mogen distribueren.

CBS zou 90 procent van de advertentieinkomsten krijgen. De rest is voor de distributiepartner.

Joost

CBS is de eerste grote tv-zender die een overeenkomst aangaat met Joost, een online tv-station dat in het leven is geroepen door de oprichters van internet-telefoondienst Skype. Joost, dat op dit moment nog slechts voor een beperkte groep testers beschikbaar is, kwam eerder wel tot zaken met Viacom - eigenaar van onder meer MTV Networks, Comedy Central en filmmaatschappij Paramount.

Youtube-concurrent

CBS zou ook in gesprek zijn met NBC Universal en News Corp, die in maart bekendmaakten een concurrent van videosite Youtube te gaan lanceren. Ook Yahoo, Microsoft en Time Warner zijn bij dat initiatief betrokken. Die dienst zou films en volledige afleveringen van tal van populaire tv-series gaan verspreiden via onder meer MSN, Yahoo en Myspace.

Eerder opende CBS, net als de BBC, al een kanaal op Youtube, dat geldt als uiterst succesvol. De zender en de Google-dochter braken gesprekken over nadere samenwerking in februari echter af.
      donderdag 12 april 2007 @ 17:37:01 #194
    164571 Sneeuwvlok
    Groetjes, veldmuis
    pi_48261423
    Ik krijg net dit mailtje:

Hello Sebass,

The waiting's over! Since we received your application to join the Joost
    beta test program, we've been very busy fine-tuning it for you.

So here's some good news: we're now ready to expand our beta test
    program, and we're delighted to invite you to join us.

You can download the Joost software right away, by clicking on the link
    below. You'll find instructions for installing and running the software
    on our download pages.

Get Joost here: https://www.joost.com/download/*.html

Before you can watch Joost for the first time, you need to choose a
    username and password. We've provided instructions for doing this on the
    screens you'll see the first time you run the software. So hurry - this
    is still beta software and it's not available to the general public yet,
    so this is your opportunity to get the user name you want ahead of the
    crowd!

Thanks for your patience in waiting for Joost. We hope you'll enjoy
    using it as much as we've enjoyed creating it.

Cheers,

The Joost team
      donderdag 12 april 2007 @ 17:56:26 #195
    65490 whoops
    pi_48261949
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
    Ok, het werkt, dus ik kan van de lijst (wat ik dus ook gedaan heb via de site).
    Van de lijst...
      donderdag 12 april 2007 @ 18:04:37 #196
    97108 J.A.N.A.
    JustAnotherNicknameAgain
    pi_48262159
    Net ook mailtje van Joost met de invite gehad, ga nu even testen
    There is no pleasure in having nothing to do; the fun is in having lots to do and not doing it.
      donderdag 12 april 2007 @ 18:24:06 #197
    65490 whoops
    pi_48262735
    quote:
    Op donderdag 12 april 2007 18:04 schreef J.A.N.A. het volgende:
    Net ook mailtje van Joost met de invite gehad, ga nu even testen
    En ook op verzoek van de lijst...
      donderdag 12 april 2007 @ 19:39:07 #198
    35476 FormerlyKnownAs
    http://hoggames.blogspot.com
    pi_48265212
    nu geen invites meer nodig?
    http://www.joost.com/download/windows/
    Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
    pi_48265411
    you need an invitation from another user.
    In de ban van de mods.
      donderdag 12 april 2007 @ 19:47:44 #200
    35476 FormerlyKnownAs
    pi_48265533
    rarrr. ik heb het net gedownload
    pi_48265592
    Als iemand nog invites heeft houdt ik me aanbevolen
    If it smells it's physics, if it moves it's biology , if it doesn't work its computer science
      donderdag 12 april 2007 @ 19:50:46 #202
    35476 FormerlyKnownAs
    pi_48265659
    ik kan iet inviten????
    pi_48265767
    Wtf is het
      donderdag 12 april 2007 @ 19:58:44 #204
    35476 FormerlyKnownAs
    pi_48266018