bron tweakers.netquote:De makers van het internetbelprogramma Skype hebben hun 'Venice Project' omgedoopt tot Joost. Met Joost willen ze interactieve tv-diensten via het internet gaan aanbieden. De dienst moet gratis beschikbaar zijn en gefinancierd worden door het weergeven van advertenties.
De Skype-programmeurs hebben Joost ontwikkeld om internet-tv te kunnen bieden in dezelfde kwaliteit als wat consumenten gewend zijn van hun tv-toestel. Om zich te onderscheiden van andere internet-tv-projecten, proberen ze met Joost de traditionele tv-ervaring te imiteren in plaats van consumenten met allerlei nieuwigheden op te zadelen. Het programma wordt momenteel door duizenden bètatesters uitgeprobeerd, maar het zenderaanbod is nog niet overweldigend. Sportprogramma's, documentaires en muziek vormen de hoofdmoot, maar ceo Frederik de Wahl benadrukt dat het om een bètafase gaat en dat er ten tijde van de echte lancering een 'indrukwekkend' aanbod beschikbaar zal zijn. Net zoals Skype maakt ook Joost gebruik van p2p-technieken om bandbreedte voor contentaanbieders te besparen.
check ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:14 schreef Adik het volgende:
verkapte ik-wil-een-joost-invite topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Goed plan.. kwil er ook een... soewie[at]gmail.com...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als de eerste invites komen vragen we of Jump wel of hij lijstjes wil maken...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:03 schreef Ou-Tannu het volgende:
kunnen we t mischien in de Topicstart bij houden ofzo wie als eerste aan de beurt is ?
arme jumpquote:Op maandag 29 januari 2007 21:39 schreef whoops het volgende:
[..]
Als de eerste invites komen vragen we of Jump wel of hij lijstjes wil maken...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is een aardig jongenquote:Op dinsdag 30 januari 2007 18:44 schreef StefSOFT-NL het volgende:
stefzur[at]gmail.com, iemand eigenlijk al ervaringen met Joost?
Check...quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
Mag ik wel op het lijstjeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:23 schreef whoops het volgende:
[..]
Check...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Yep...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:34 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu nog iemand met invitesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, dat werkt dus niet... er is eenquote:
Humor!!!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:38 schreef DutchErrorist het volgende:
wat is er?
Ja, je moeder.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:34 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ja, dat werkt dus niet... er is eenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.wachtlijstJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.enzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Hello,
Thank you for your application to join Joost's beta test program. Before
we can add you to our waiting list, we need to verify your email
address. Please follow the link below to continue the application process.
Hm, het kan ook via een invite inderdaad.quote:Don't want to wait? Try getting hold of an invitation from another tester. All new beta-testers now get tokens allowing them to invite friends and acquaintances, and these tokens will give you instant access to Joost™. Get ahead of the curve - beg your friends for an invite today!
Goeie tips!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 19:42 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je wacht maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
je wacht maar.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Mooi dat het eindelijk begint te lopen...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:54 schreef Katseviool het volgende:
Ik heb vandaag van Bart een invite gekregen, mijn dank!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zit momenteel nog op stage, dus ik kan het helaas nog niet proberen.. maar ik heb daarnaast ook nog een tweetal tokens ontvangen om andere te inviten, dus zal als ik thuis kom de mensen onder mij in de lijst inviten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop