Ja, het is niet eens meer een gerucht maar het is al zeker.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:38 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze Bruma bedoelen. Oud nieuws dus ...behalve van die 4000 per week dan.
Bruma heeft trouwens inderdaad een voetballende broer. Speelt bij Sparta dacht ik.
Serieus? Damm...15 jaar, en 4000 per week. Vind je het gek dat al die jonkies naar het buitenland vertrekken.quote:Op donderdag 5 april 2007 09:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, het is niet eens meer een gerucht maar het is al zeker.
Jeffrey Bruma heeft een contract voor 4 jaar getekend.
wel lekker verdienenquote:Op donderdag 5 april 2007 12:55 schreef Damzkieee het volgende:
Goffedomme 6.000 euro per week, das toch niet normaal
Mwoah.quote:Op donderdag 5 april 2007 13:01 schreef Vakkie_W het volgende:
Dan snap ik zo'n joch nog wel dat hij vertrekt naa Chelsea..... Al red hij het niet om op hoog niveau te voetballen, als hij 4 jaar onder contract staat bij Chelsea hoeft hij zijn hele leven niet meer te werken.
Het AD.quote:Op donderdag 5 april 2007 21:08 schreef jorienvdherik het volgende:
de voorzitter van az heeft gezegd. dat spelers van ajax en psv hem bellen. of ze bij hem mogen spelen. Dit stond vandaag in de krant... welke krant weten jullie dat ?
quote:'Ook Schotse interesse voor Petter Hansson'
7/4/2007 10:10
Petter Hansson lijkt zich weinig zorgen te hoeven maken over zijn toekomst. Voor de dertigjarige verdediger van SC Heerenveen is volop belangstelling.
De Telegraaf meldt dat ook Glasgow Rangers zijn oog heeft laten vallen op de Zweed, die in de zomer transfervrij van club kan wisselen. Eerder werd bekend dat Atalanta Bergamo en Stade Rennes dingen naar de hand van de verdediger.
Na vijf seizoenen staat vast dat Hansson Friesland gaat verlaten. Op zoek naar een nieuwe uitdaging wenst de Zweed zijn aflopende contract bij SC Heerenveen niet te verlengen.
Heerenveen wilt 20 miljoen voor Alves.quote:Op maandag 9 april 2007 09:48 schreef Kaalhei het volgende:
Powell naar Groningen
Suarez naar Heerenveen
Alves naar Ajax
Meeuwis naar PSV
serieus joh ?quote:Op maandag 9 april 2007 09:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heerenveen wilt 20 miljoen voor Alves.
Ajax wilt een deal maken met Mitea als ruilobject.
dat mag ik niet hopen!quote:Op maandag 9 april 2007 10:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
KJH dan weg neem ik aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |