Ja die bedoelde ik...Dankjewel...quote:Op woensdag 24 januari 2007 11:29 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Golden Earring - Going to the run
Hmm ik heb geen realplayer maar op ster.nl kun je bijna alle reclame's nazoeken.quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Jaytonism het volgende:
Hm, staat tot op heden nog niet in dit topic..
Er is op dit moment een reclame, volgens mij issie van Campina.. Je hoort een Nederlandstalig nummer, waar steeds Nederlandse dingen in voorkomen. Het is een beetje in de trant van "15 miljoenen mensen" geschreven, waar je ziet waar Nederland echt voor staat..
Iemand een idee?
Misschien helpt deze pagina je verder...quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:52 schreef Jaytonism het volgende:
Hm, staat tot op heden nog niet in dit topic..
Er is op dit moment een reclame, volgens mij issie van Campina.. Je hoort een Nederlandstalig nummer, waar steeds Nederlandse dingen in voorkomen. Het is een beetje in de trant van "15 miljoenen mensen" geschreven, waar je ziet waar Nederland echt voor staat..
Iemand een idee?
LCD soundsystem - daft punk is playing at my house?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Tommeh het volgende:
Ik heb een moeilijke request. Ik zoek een "rock" nr van het programma "the trip" van MTV. Niet het nummer van White Stripes - Seven Nations Army maar een ander nr. Korte "halen" op de gitaar op verschillende noten ( moeilijke beschrijving maar ik zou het niet anders weten).
Is er ergens anders misschien een overzicht te vinden van de nr's in dit programma gebruikt zijn, mocht mijn beschrijving te lastig zijn (wat goed kan)?
Paul Carrack - Don't Shed A Tearquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:33 schreef WheelyBoy het volgende:
ik zoek een nummertje, heb hem opgenomen met telefoon en daarna nog overgezet op pc, dus de kwaliteit is niet van het beste met wat gekraak en gepiep erdoorheen, maar iemand zal hem vast wel herkennen.
Is waarschijnlijk een 80's of 90's nummer.
hier te beluisteren:
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/nummer.wma
alvast bedankt!![]()
Was dat niet die Monstertruck Driver?quote:Op woensdag 24 januari 2007 17:20 schreef Tommeh het volgende:
Ik heb een moeilijke request. Ik zoek een "rock" nr van het programma "the trip" van MTV. Niet het nummer van White Stripes - Seven Nations Army maar een ander nr. Korte "halen" op de gitaar op verschillende noten ( moeilijke beschrijving maar ik zou het niet anders weten).
Is er ergens anders misschien een overzicht te vinden van de nr's in dit programma gebruikt zijn, mocht mijn beschrijving te lastig zijn (wat goed kan)?
Dat is hem niet, lijkt er ook helemaal niet opquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:44 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Was dat niet die Monstertruck Driver?
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:54 schreef bas_soldaat het volgende:
weet iemand de naam van het (orginele) nummer wat je bij dit filmpje op de achtergrond hoort?
http://www.youtube.com/watch?v=bNF_P281Uu4
thnx in advance
quote:bubblesolove (7 months ago)
that music is from a cd called "Deep Forest" right? Oh man. that takes me back.
nymphetaminegirl29 (6 months ago)
http://www.youtube.com/watch?v=vvnVdMpgQOk
There's the video that Deep Forest made for this song...
dat was em. Thnx!quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:35 schreef Gambolputty het volgende:
[..]
Paul Carrack - Don't Shed A Tear
quote:Op woensdag 24 januari 2007 20:54 schreef bas_soldaat het volgende:
weet iemand de naam van het (orginele) nummer wat je bij dit filmpje op de achtergrond hoort?
http://www.youtube.com/watch?v=bNF_P281Uu4
thnx in advance
Ken wel de [remix] van Jaymen - Ooh La Lishiousquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:13 schreef Magic75 het volgende:
kzoek een 90s hiphop nummer. er zit de volgende tekst in:
say oe la la, say oe la la (ofzo) meer weet ik ook niet haha
wie ?![]()
dies ook wel leuk jaquote:Op woensdag 24 januari 2007 22:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ken wel de [remix] van Jaymen - Ooh La Lishious
Weten we dat ook weer...quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:26 schreef Magic75 het volgende:
ahh orginele is The Wiseguys - Ooh La La
What the world needs now is love sweet love - Burt Bacharachquote:Op donderdag 25 januari 2007 09:51 schreef SunChaser het volgende:
Hoe heet dat nummer, WHat the World Needs Now, met die kinderen erin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |