Zoals eerder gezegd: Frank Boeijen - Zwart Wit?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:07 schreef Dokay het volgende:
Ik weet dat het een beetje omslachtig is.. maar ik heb nooit de tekst goed kunnen verstaan, omdat ik alleen radio op werk luister. Het is een jaren '80 nummer en ik geloof van een Nederlandse band, veel synthesizer muziek, en ergens aan het einde een kerel die ff heel hoog gaat zingen / gillen en daarna een synthesizer outro.. het zal vast wel niet kloppen maar ik meen iets van "nee niet kort, nee niet lang" in het refrein gehoord te hebben.. heeft iemand in godsnaam een idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
Lol, niemand wist het, maar de vraagsteller weigert een andere vraag te stellen voordat deze beantwoord is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:31 schreef nipeng het volgende:
Thanks voor de banner donroyco.
[..]
Hehe als het voor een kwis is dan mag je lekker zelf zoeken
Niet dat ik het weet...
Zorg je er wel voor dat de credits op de juiste plaats komen?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:05 schreef DaanA het volgende:
[..]
Lol, niemand wist het, maar de vraagsteller weigert een andere vraag te stellen voordat deze beantwoord is.
Ik had er "met dank aan FOK!" onder gezet, maar ik noem je wel even.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat de credits op de juiste plaats komen?
Misschien aan de OP toevoegen? Iets als: als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments. of zo.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of gewoon even de comments doorlezen![]()
[..]
PM Berkery maar, die verandert het zoquote:Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Misschien aan de OP toevoegen? Iets als: als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments. of zo.
http://lirama.net/song/49173quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Schorpioen het volgende:
Ik ben op zoek naar het Nederlandse nummer "Terug naar Rotterdam" dat een jaar of 10-15 geleden is gemaakt, misschien langer geleden. Via google kom ik op de Hermes House Band maar via allmusic kan ik daar dan geen album bij vinden en ook soulseek laat me in de steek. Ik wil dit nummer hebben. Wie helpt me?
omg dat is 'm! je weet niet hoelang ik dit nr zochtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Frank Boeijen - Zwart Wit
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:06 schreef lippit het volgende:
weet iemand hoe die track heet met dat aanstekelijke fluitje erin die je nu veel op tv hoort/ziet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nelly Furtado - All good things (come to an end)?
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef Dokay het volgende:
omg dat is 'm! je weet niet hoelang ik dit nr zochtbedankt
![]()
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op zondag 21 januari 2007 19:54 schreef lippit het volgende:
nee dit is em niet..het is een beetje een housig nummertje
Bedoel je niet Massive Attack - Teardrop ??quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
dat ene nummer van Air, met die clip in die baarmoeder...
Hoe heet dat nou ook alweer
Ik zou zeggen: Massive Attack - Teardrop. Maar ja, da's geen Air he...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
dat ene nummer van Air, met die clip in die baarmoeder...
Moet je ook kopen, niet downloaden....quote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef Jeroen_S. het volgende:
hoe heet dat nr. van tiesto at ipanema beach, volgens een eerder bericht in dit topic:
jose gonzalez - crosses (tiestö remix)
maar die kan ik niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |