OK Go! - Here It Goes Againquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:40 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik zag laatst een clip op tv waarin je allemaal loop/renbanden tegenover elkaar zag staan en waar een stel kerels allerlei trucs op doen. De hele clip speelt zich af op die loop/renbanden. Iemand enig idee?
Thanks!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:47 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
OK Go! - Here It Goes Again
Chante Moore misschien, straight up?quote:Op donderdag 25 januari 2007 23:57 schreef dRobje het volgende:
ik zoek een liedje van een getinte vrouw van een (flink) aantal jaar geleden.. ze kwam binnenlopen in een grote hal met daarin een boksring enzo en allerlei fitnessdingen en kwam ook Jermaine Dupri in voor.. maar weet dr naam en het liedje niet meer![]()
stoere clip vond ik TOEN iig
Ik zat te denken aan R. Kelly - The world's greatest.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Chante Moore misschien, straight up?
Maar dat is een manquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:27 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan R. Kelly - The world's greatest.
Leek mij ookquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
jaaaa dank uquote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:19 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Carlos - The Silmarillaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 17:37 schreef WheelyBoy het volgende:
Heb een nummertje hier, althans het laatste stukje van het nummer met een kleine woordwisseling erdoorheen omdat het met de telefoon is opgenomen.![]()
Het is volgens mij een beetje dance-achtig nummer, waar op het einde iets met een blokfluit? oid word gespeeld, is ook te horen in het onderstaande stukje.
Naar mijn idee is het nummer niet heel erg oud, maar ook weer niet van de dag van gister
Of er verder in gezongen word weet ik niet helaas.
http://home.hccnet.nl/a.gruijs/Audio.wma
alvast bedankt!![]()
yayquote:
Twilight Zone - Come Wander With Mequote:Op vrijdag 26 januari 2007 18:23 schreef guitarist.nl het volgende:
Die verzekerings reclame, met die mannetjes met een paraplu die boven die mensen zweven, dat rustige liedje op de achtergrond. Weet iemand toevallig welk liedje dat is?
Deze reclame?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:32 schreef rebel6 het volgende:
Een of andere reclame, met "i saw the light coming....yeah yeah..."
Google geeft geen antwoord.
En om nu alle reclames op ster.nl na te kijken...
Iemand?
ik gok op Keane.
Ja, dank je.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 20:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze reclame?
Artiest: Coparck
Titel: The world of tomorrow
Als je het stukje bij Dries Roelvink bedoelt: Het heet 'Walking in the air' en het origineel is van Howard Blake, die het heeft geschreven voor de animatiefilm 'The Snowman' (naar het boek van Raymond Briggs). Het wordt echter niet door een vrouw, maar door een koorknaapje gezongen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:21 schreef RJunkie het volgende:
Kan iemand mij helpen? ik ben al heel lang op zoek naar een nummer en weet niet waar ik het moet zoeken.
Ik hoorde het voor het laast bij "De Wereld Draait Door"
Als je hier http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/jakhalzen.php?id=229 de afleveing even doorspoelt tot 14 min. komt er een pianostuk in voor. Dit is de melodie, maar ik zoek het orgineel. Dat wordt gezongen door een vrouw.
Ik vind dit een heel mooi hemels nummerdus zou er erg blij mee zijn als iemand dit weet
![]()
Help, ik zoek...nummer #200quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:36 schreef Blivox het volgende:
Iemand die weet welk nummer dit is? http://www.no-kidding.nu/ mediaplayertje onderin...
Vinden op Ster kan ik hem sowieso niet.
Nu herken ik de beelden van "The Snowman" ook weer!!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Als je het stukje bij Dries Roelvink bedoelt: Het heet 'Walking in the air' en het origineel is van Howard Blake, die het heeft geschreven voor de animatiefilm 'The Snowman' (naar het boek van Raymond Briggs). Het wordt echter niet door een vrouw, maar door een koorknaapje gezongen.
Ik denk dat jij de versie van Nightwish (album: Oceanborn) zoekt, daar wordt het wel door een vrouw gezongen.
Origineel 'Walking in the air'
Nightwish - Walking in the air (maar dan onder een vaag filmpje)
Nightwish - Walking in the air (live)
Desireless - Voyage Voyagequote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:57 schreef F04 het volgende:
Ik ben opzoek naar een Franstaalig achtig liedje waarbij vaak het woord Voyager Voyager in voor komt.
Was best lang geleden in Nederland een hit. Weet er iemand de titel er van?
Lees t topic eens door mensenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:43 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een nummer dat een video clip heeft die getekent is.
Nummer bestaat uit een jongen en een meisje van pak hem beet 20 die heel wat af fluiten samen.
Lekker gezellig. ZE hebben het over old people bla bla bla of zo iets.
Lekker nummertje maar geeeen idee hoe het heet![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0
Ook al minstens duizend keer langsgekomen.
ik weet niet wat jij om 5uur in de ochtend doet?quote:
Dronken in de goot of slapenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij om 5uur in de ochtend doet?
maar dan lees ik geen topics door
maar bedankt
Topic doorlezen blijft moeilijk...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Help, ik zoek...nummer #200
Een pagina terug:
[afbeelding]
Het is: "They paved paradise and put up a parking lot"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Wezzel het volgende:
Paar jaar geleden redelijk bekend, bevat de zin (volgens mij):
"a big paradise, tot put up a parking line"
Ach ja het leek eropquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het is: "They paved paradise and put up a parking lot"
En het nummer is Big Yellow Taxi van The Counting Crows en Vanessa Carlton.
Da's van Joni Mitchell, later idd ook gedaan door de Tellende Kraaienquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Wezzel het volgende:
Paar jaar geleden redelijk bekend, bevat de zin (volgens mij):
"a big paradise, tot put up a parking line"
Je bedoelt niet die Ronan Keating plaat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:24 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Ach ja het leek eropiig bedankt!
ik dronken vragen om een nummerquote:
T-Rex - 20th Century Boyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:28 schreef Wezzel het volgende:
Trouwens weet ook iemand dat nummer uit die reclame van Jameson, waarin zo'n gozer met dreads op een harp speelt?
....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer! Ik hoorde het laatst bij 538 en zag de laatste 2 seconden van de clip op TMF, maar ik ben de titel nog niet tegen gekomen. Het is een nieuw nummer denk ik, het klinkt Brits, aan het einde van de video zit een man die even zijn hoge hoed oplicht. Het klinkt een beetje melig en er zit een riedel in van: tututudututututututu en iets met "get your sister overhere" maar daar ben ik niet zeker van. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cassius- toop toopquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:21 schreef calvobbes het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke muziekje in dit programma gebruikt wordt tussen 25:40 en 26:30 ?
Ik dacht zelf iets van de Infadels maar kan het niet terugvinden welk nummer dan. Dus zal wel een andere band zijn....
Volgens mij heeft het een heel hoog "owwwww jaa....." gehalte
Het komt volgens mij uit Wagners 'Der Ring des Nibelungen', maar weet het niet 100% zeker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:28 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Weet iemand hoe heet het muziekstuk wat in dit filmpje wordt gebruik heet?
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=435
Heb je er een langer stuk van? Het klinkt als Therion of Haggard o.i.d., maar dat repertoire ken ik redelijk goed en is het dan ook niet volgens mij. Aangezien het een intro is, kan het alle kanten opgaan...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:04 schreef EggsTC het volgende:
Iemand die weet hoe dit nummer heet? (klik)
Beetje een mix van klassiek en rock.
Ik heb er een langer stuk van ja.. moment.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je er een langer stuk van? Het klinkt als Therion of Haggard o.i.d., maar dat repertoire ken ik redelijk goed en is het dan ook niet volgens mij. Aangezien het een intro is, kan het alle kanten opgaan...
Dit zal je wel verder helpen...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hi, ik zoek het nummer wat ze draaien bij de reclame van Temptation Island USA, op veronica. Weet iemand van wie dat nr. is?
Mja ik hang hier vaak rond en die laatste twee (waar ik zo negatief over doequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:42 schreef IJzercookie het volgende:
Bedankt voor de titel! Eindelijk!
Jammer dat je zo negatief doet, ik had het topic doorgezocht maar de post waar jij naar verwijst deed bij mij geen belletje rinkelen...
nee niet echt...quote:
Detroit ?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:23 schreef Shirley het volgende:
Iemand die weet welk nummer Fedde Le Grand nu draait op Slam FM?
Als je de link van slamfm erbij had gezet ging het wat snellerquote:
Ik luister gewoon de radio hoor. En via de site is niks te vinden, maar laat maar hangen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je de link van slamfm erbij had gezet ging het wat sneller
"kutapen"?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:03 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Ik heb een vraag: een vriend van me liet me een "Apen-rmxx" ofzo horen, met daarin stukjes verwerkt van Hans Teeuwen. Dat ging iets van: 'Ik haat godverdomme de buitenlanders, oftewel de drugsgebruikers, oftewel de werkelozen.' Weet iemand de goede naam van dit nummer?
Rechtsboven "Luister live" niet gezien?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik luister gewoon de radio hoor. En via de site is niks te vinden, maar laat maar hangen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:48 schreef jerver73 het volgende:
[..]
cassius- toop toop
50 cent - Outta Controlquote:Op zondag 28 januari 2007 12:42 schreef master_X het volgende:
master_X - zondag 28 januari 2007 @ 12:34
http://www.metacafe.com/watch/382831/soccer_revolution/
hoe heet dat nummer ?
Ik herken het stuk, denk zelfs dat ik het hier in de kast heb staan, maar kan er echt niet opkomen. Heb je meer info? Waar heb je het gevonden bijvoorbeeld?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:09 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb er een langer stuk van ja.. moment.
Edit : Klik
Ik weet alleen niet of dat nou 2 nummers zijn, of 1 nummer is.
Benny Benassi - Satisfactionquote:Op zondag 28 januari 2007 14:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zijn er mensen die weten hoe dit nummer wat op de achtergrond wordt afgespeeld heet?
Het komt uit een game/musicvideo. Verder heb ik niet echt veel info eroverquote:Op zondag 28 januari 2007 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik herken het stuk, denk zelfs dat ik het hier in de kast heb staan, maar kan er echt niet opkomen. Heb je meer info? Waar heb je het gevonden bijvoorbeeld?
Heb je een linkje ernaar?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef EggsTC het volgende:
Het komt uit een game/musicvideo. Verder heb ik niet echt veel info erover
Klopt inderdaad niet. Het is een slap aftreksel met dezelfde deun. Je hoort dit soort dingen wel vakerquote:
Eric Prydz remix van..... Shit... ik kom er nog wel op straksquote:Op zondag 28 januari 2007 16:16 schreef cw2cu het volgende:
ik zat er wel ver naast met mijn hamelen lied![]()
Ik heb het nu opgenomen in een club hier (slechte kwaliteit en je hoort veel andere dingen).
Het deuntje begint bij seconde 4. Het geluidsbestand gaat best lang door maar is niets boeiends op te horen.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=65105
(klik rechts in dat gele vlak op download)
Dat wil ik ook wel een keer weten jaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:16 schreef cw2cu het volgende:
ik zat er wel ver naast met mijn hamelen lied![]()
Ik heb het nu opgenomen in een club hier (slechte kwaliteit en je hoort veel andere dingen).
Het deuntje begint bij seconde 4. Het geluidsbestand gaat best lang door maar is niets boeiends op te horen.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=65105
(klik rechts in dat gele vlak op download)
Excuses.... het is de original mix hoor ik nuquote:Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Eric Prydz remix van..... Shit... ik kom er nog wel op straks![]()
-edit-
Switch - A Bit Patchy (eric prydz remix)
Bedankt!!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Excuses.... het is de original mix hoor ik nu
now playing: Switch - A bit patchy (original) "A bit patchy"
ze riepen de hele tijd 'bonke' in dat nummer? hmmmmquote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef bonke het volgende:
gistermiddag rond een uur of 3 op slam fm hoorde ik een partysquad achtig nummer waar mijn nick best wel vaak in voor kwam
weet iemand welk nummer ik bedoel en zo ja wil ik dus graag weten wie het waren
juistem, en ook heel vaak dus hmmmmmquote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
ze riepen de hele tijd 'bonke' in dat nummer? hmmmm![]()
Franky Boy - Kontebonke?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef bonke het volgende:
gistermiddag rond een uur of 3 op slam fm hoorde ik een partysquad achtig nummer waar mijn nick best wel vaak in voor kwam
weet iemand welk nummer ik bedoel en zo ja wil ik dus graag weten wie het waren
Volgens mij hoort het operagedeelte niet bij het metalstuk...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef EggsTC het volgende:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22448
Rond 10:30 komt dat stuk.
het zegt me weinig. Tegenwoordig lijkt iedere band in dat genre zo te klinkenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb er een langer stuk van ja.. moment.
Edit : Klik
Ik weet alleen niet of dat nou 2 nummers zijn, of 1 nummer is.
Rammstein - Engelquote:Op zondag 28 januari 2007 18:38 schreef Sponzie het volgende:
Weet iemand welk van welk nummer de intro van dit filmpje is? Gave cover trouwens
bedoel je niet deze Kasper & Monsta - Bokken (mmm lekker mmm)quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef bonke het volgende:
[..]
pft kon ik op wachten
ging wel over sex dus maar met vrouwen
jammer he?
sniffquote:Op zondag 28 januari 2007 19:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
bedoel je niet deze Kasper & Monsta - Bokken (mmm lekker mmm)
Misschien helpt mailen: info @ xfm.nlquote:Op zondag 28 januari 2007 20:15 schreef Roppenzo het volgende:
ik hoorde vrijdagavond in een mix op xfm een nummer met het riedeltje uit NOMAD - devotion.. iemand enig idee?
Vreemd want dat deuntje wat je hoort is van "a bit patchy"quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef cw2cu het volgende:
ik ben er trouwens achter dat ik eigenlijk dit nummer zocht: Sugar hill gang - apache
Maar dankje voor de duw in de goede richting jackson
Ben ik ook benieuwd naar...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:44 schreef chansadres het volgende:
Ik zoek een dancenummer wat een aantal jaren geleden is uitgekomen. In de videoclip, die gebruik maakte van computer animatie, zag je een mannetje een fastfood restaurant binnen lopen. En als hij daar de verkeerde deur binnenloopt ziet hij dat er stukjes vlees van een levende koe werd afgeschreven. Door het veranderen van de inputkanaal van hun videobrillen zien ze wat ze met hun doen en pakken ze alles terug. Uiteindelijk beland de eigenaar met een gouden tand in de vermaler. Als het mannetje dan met zijn hamburger wegloopt ziet hij de gouden tand in zijn hamburger zitten. Clip zit nog levendig in mijn hoofd maar hoe het het nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |