misschien "korsakoff - tamara", daar hoor je in ieder geval "motherfuckers" en 't is een leuk liedjequote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:54 schreef Pelgrim het volgende:
Ik ben op zoek naar een tweetal nummers. De eerste zal wat vaker aangevraagd zijn hierzo, maar om nu 200 topics door te spitten
2: Hardstylenummer waarin je hoort: Motherfuckers, go go go. Volgens mij is dat een wat ouder nummer.
Sum 41 - Makes No Differencequote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:05 schreef Ame_thyst het volgende:
Ik heb net de film "bring it on" gezien nu kwam er aan het begin van de film een nummer langs die mij zo bekend in de oren klinkt maar ik kan maar niet op de naam komen. Ik heb het even opgenomen en is hier te beluisteren http://www.youtube.com/watch?v=qQ1pFX0-V44 iemand enig idee? oh en verder was dat nummer het enige goede aan de film![]()
Juist, Bedankt!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:27 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Sum 41 - Makes No Difference
Hehe als het voor een kwis is dan mag je lekker zelf zoekenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:10 schreef DaanA het volgende:
Voor een quiz moet ik weten welk album dit is:
http://xeon.ele.tue.nl/~s000600/foto/zooi/thorkwis12b
Iemand enig idee? Het album komt uit 1995 en dit gebouw staat er ook op:
http://xeon.ele.tue.nl/~s000600/foto/zooi/thorkwis12
(Eigenlijk moet ik uiteindelijk weten welk gebouw het is...)
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:10 schreef DaanA het volgende:
Voor een quiz moet ik weten welk album dit is:
http://xeon.ele.tue.nl/~s000600/foto/zooi/thorkwis12b
Iemand enig idee? Het album komt uit 1995 en dit gebouw staat er ook op:
http://xeon.ele.tue.nl/~s000600/foto/zooi/thorkwis12
(Eigenlijk moet ik uiteindelijk weten welk gebouw het is...)
Artiest: Bonnie Beecher (componist Jeff Alexander)quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:25 schreef Jett het volgende:
Het liedje dat je tijdens de RVS reclame hoort.In die reclame zie je mensen door de lucht aan een zwarte paraplu.
De tekst was iets met: mad world, come fly with me.
Hij staat in de top 10 van meest aangevraagde nummers op ster.nlquote:
Kennelijk was het voor de persoon in kwestie ook teveel moeite om op ster.nl te kijkenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:29 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
Hij staat in de top 10 van meest aangevraagde nummers op ster.nl![]()
Mailtje sturen lijkt me dus een tikkie overdreven..
true truequote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:31 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Kennelijk was het voor de persoon in kwestie ook teveel moeite om op ster.nl te kijken
yes u are,quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:37 schreef lucky_birdie het volgende:
[..]
true true
maar ik had em toevallig een paar weken geleden ook zelf opgezocht.. dus ik wist dat ie er stond
en " kijk eens op ster.nl " typen kost bijna net zo veel tijd als om even de gegevens van ster.nl te kopieren en plakken
ik ben te goed voor deze wereld![]()
Idemquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:43 schreef Beathoven het volgende:
nogmaals de complimenten voor de goede banner donroyco
gheghe...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Idem![]()
Nu nog een centraal 'Pimp my OP'-topic in GC![]()
quote:Een dance-remix van Kansas - Dust in the wind... Zang door een dame, en nogals een slowversie dance
Of gewoon even de comments doorlezenquote:Op zondag 21 januari 2007 11:11 schreef bartrid het volgende:
Toch wel moeilijk he, om google te gebruiken als je de hele tekst prima kunt verstaan:
http://www.lyricsfreak.com/s/sum+41/no+reason_10226774.html
quote:ALDAVINUR (4 months ago)
whats the name of this track dude? nice vid i like it1
quadrabe (4 months ago)
sum 41 no reason
Nog makkelijker inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 11:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of gewoon even de comments doorlezen![]()
[..]
Zoals eerder gezegd: Frank Boeijen - Zwart Wit?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:07 schreef Dokay het volgende:
Ik weet dat het een beetje omslachtig is.. maar ik heb nooit de tekst goed kunnen verstaan, omdat ik alleen radio op werk luister. Het is een jaren '80 nummer en ik geloof van een Nederlandse band, veel synthesizer muziek, en ergens aan het einde een kerel die ff heel hoog gaat zingen / gillen en daarna een synthesizer outro.. het zal vast wel niet kloppen maar ik meen iets van "nee niet kort, nee niet lang" in het refrein gehoord te hebben.. heeft iemand in godsnaam een idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
Lol, niemand wist het, maar de vraagsteller weigert een andere vraag te stellen voordat deze beantwoord is.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:31 schreef nipeng het volgende:
Thanks voor de banner donroyco.
[..]
Hehe als het voor een kwis is dan mag je lekker zelf zoeken
Niet dat ik het weet...
Zorg je er wel voor dat de credits op de juiste plaats komen?quote:Op zondag 21 januari 2007 13:05 schreef DaanA het volgende:
[..]
Lol, niemand wist het, maar de vraagsteller weigert een andere vraag te stellen voordat deze beantwoord is.
Ik had er "met dank aan FOK!" onder gezet, maar ik noem je wel even.quote:Op zondag 21 januari 2007 13:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zorg je er wel voor dat de credits op de juiste plaats komen?
Misschien aan de OP toevoegen? Iets als: als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments. of zo.quote:Op zondag 21 januari 2007 11:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
Of gewoon even de comments doorlezen![]()
[..]
PM Berkery maar, die verandert het zoquote:Op zondag 21 januari 2007 14:36 schreef bartrid het volgende:
[..]
Misschien aan de OP toevoegen? Iets als: als je de muziek zoekt van een filmpje op youtube, kijk dan eerst eens door de comments. of zo.
http://lirama.net/song/49173quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:05 schreef Schorpioen het volgende:
Ik ben op zoek naar het Nederlandse nummer "Terug naar Rotterdam" dat een jaar of 10-15 geleden is gemaakt, misschien langer geleden. Via google kom ik op de Hermes House Band maar via allmusic kan ik daar dan geen album bij vinden en ook soulseek laat me in de steek. Ik wil dit nummer hebben. Wie helpt me?
omg dat is 'm! je weet niet hoelang ik dit nr zochtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Frank Boeijen - Zwart Wit
quote:Op zondag 21 januari 2007 19:06 schreef lippit het volgende:
weet iemand hoe die track heet met dat aanstekelijke fluitje erin die je nu veel op tv hoort/ziet?
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 10:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nelly Furtado - All good things (come to an end)?
Graag gedaan hoor.quote:Op zondag 21 januari 2007 16:19 schreef Dokay het volgende:
omg dat is 'm! je weet niet hoelang ik dit nr zochtbedankt
![]()
Peter, Bjorn & John - Young Folksquote:Op zondag 21 januari 2007 19:54 schreef lippit het volgende:
nee dit is em niet..het is een beetje een housig nummertje
Bedoel je niet Massive Attack - Teardrop ??quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
dat ene nummer van Air, met die clip in die baarmoeder...
Hoe heet dat nou ook alweer
Ik zou zeggen: Massive Attack - Teardrop. Maar ja, da's geen Air he...quote:Op maandag 22 januari 2007 12:09 schreef eer-ik het volgende:
dat ene nummer van Air, met die clip in die baarmoeder...
Moet je ook kopen, niet downloaden....quote:Op maandag 22 januari 2007 15:11 schreef Jeroen_S. het volgende:
hoe heet dat nr. van tiesto at ipanema beach, volgens een eerder bericht in dit topic:
jose gonzalez - crosses (tiestö remix)
maar die kan ik niet vinden
Stroef gelul zeg... Dit soort platen worden ook online verkocht en is het dus legaal. Help die knaap of zeg er niks vanquote:Op maandag 22 januari 2007 15:13 schreef donroyco het volgende:
[..]
Moet je ook kopen, niet downloaden....![]()
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:24 schreef Jeroen_S. het volgende:
Jose Gonzalez - Crosses (Tiësto Remix)
hoe kan ik deze downloaden op limewire? ik kan hem niet vinden, ik heb alles al geprobeerd. het is dat nummer dat tiesto draaide op 07-01-'07 op ipanema beach (zoiets?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |