Heb je een linkje ernaar?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef EggsTC het volgende:
Het komt uit een game/musicvideo. Verder heb ik niet echt veel info erover
Klopt inderdaad niet. Het is een slap aftreksel met dezelfde deun. Je hoort dit soort dingen wel vakerquote:
Eric Prydz remix van..... Shit... ik kom er nog wel op straksquote:Op zondag 28 januari 2007 16:16 schreef cw2cu het volgende:
ik zat er wel ver naast met mijn hamelen lied![]()
Ik heb het nu opgenomen in een club hier (slechte kwaliteit en je hoort veel andere dingen).
Het deuntje begint bij seconde 4. Het geluidsbestand gaat best lang door maar is niets boeiends op te horen.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=65105
(klik rechts in dat gele vlak op download)
Dat wil ik ook wel een keer weten jaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:16 schreef cw2cu het volgende:
ik zat er wel ver naast met mijn hamelen lied![]()
Ik heb het nu opgenomen in een club hier (slechte kwaliteit en je hoort veel andere dingen).
Het deuntje begint bij seconde 4. Het geluidsbestand gaat best lang door maar is niets boeiends op te horen.
http://www.wikiupload.com/download_page.php?id=65105
(klik rechts in dat gele vlak op download)
Excuses.... het is de original mix hoor ik nuquote:Op zondag 28 januari 2007 16:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Eric Prydz remix van..... Shit... ik kom er nog wel op straks![]()
-edit-
Switch - A Bit Patchy (eric prydz remix)
Bedankt!!quote:Op zondag 28 januari 2007 16:22 schreef jackson het volgende:
[..]
Excuses.... het is de original mix hoor ik nu
now playing: Switch - A bit patchy (original) "A bit patchy"
ze riepen de hele tijd 'bonke' in dat nummer? hmmmmquote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef bonke het volgende:
gistermiddag rond een uur of 3 op slam fm hoorde ik een partysquad achtig nummer waar mijn nick best wel vaak in voor kwam
weet iemand welk nummer ik bedoel en zo ja wil ik dus graag weten wie het waren
juistem, en ook heel vaak dus hmmmmmquote:Op zondag 28 januari 2007 17:00 schreef Gebleekte het volgende:
[..]
ze riepen de hele tijd 'bonke' in dat nummer? hmmmm![]()
Franky Boy - Kontebonke?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef bonke het volgende:
gistermiddag rond een uur of 3 op slam fm hoorde ik een partysquad achtig nummer waar mijn nick best wel vaak in voor kwam
weet iemand welk nummer ik bedoel en zo ja wil ik dus graag weten wie het waren
Volgens mij hoort het operagedeelte niet bij het metalstuk...quote:Op zondag 28 januari 2007 16:29 schreef EggsTC het volgende:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=22448
Rond 10:30 komt dat stuk.
het zegt me weinig. Tegenwoordig lijkt iedere band in dat genre zo te klinkenquote:Op zondag 28 januari 2007 00:09 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb er een langer stuk van ja.. moment.
Edit : Klik
Ik weet alleen niet of dat nou 2 nummers zijn, of 1 nummer is.
Rammstein - Engelquote:Op zondag 28 januari 2007 18:38 schreef Sponzie het volgende:
Weet iemand welk van welk nummer de intro van dit filmpje is? Gave cover trouwens
bedoel je niet deze Kasper & Monsta - Bokken (mmm lekker mmm)quote:Op zondag 28 januari 2007 17:05 schreef bonke het volgende:
[..]
pft kon ik op wachten
ging wel over sex dus maar met vrouwen
jammer he?
sniffquote:Op zondag 28 januari 2007 19:37 schreef bartrid het volgende:
[..]
bedoel je niet deze Kasper & Monsta - Bokken (mmm lekker mmm)
Misschien helpt mailen: info @ xfm.nlquote:Op zondag 28 januari 2007 20:15 schreef Roppenzo het volgende:
ik hoorde vrijdagavond in een mix op xfm een nummer met het riedeltje uit NOMAD - devotion.. iemand enig idee?
Vreemd want dat deuntje wat je hoort is van "a bit patchy"quote:Op zondag 28 januari 2007 16:57 schreef cw2cu het volgende:
ik ben er trouwens achter dat ik eigenlijk dit nummer zocht: Sugar hill gang - apache
Maar dankje voor de duw in de goede richting jackson
Ben ik ook benieuwd naar...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:44 schreef chansadres het volgende:
Ik zoek een dancenummer wat een aantal jaren geleden is uitgekomen. In de videoclip, die gebruik maakte van computer animatie, zag je een mannetje een fastfood restaurant binnen lopen. En als hij daar de verkeerde deur binnenloopt ziet hij dat er stukjes vlees van een levende koe werd afgeschreven. Door het veranderen van de inputkanaal van hun videobrillen zien ze wat ze met hun doen en pakken ze alles terug. Uiteindelijk beland de eigenaar met een gouden tand in de vermaler. Als het mannetje dan met zijn hamburger wegloopt ziet hij de gouden tand in zijn hamburger zitten. Clip zit nog levendig in mijn hoofd maar hoe het het nummer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |