Het komt volgens mij uit Wagners 'Der Ring des Nibelungen', maar weet het niet 100% zeker...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:28 schreef Friedel_Crafts het volgende:
Weet iemand hoe heet het muziekstuk wat in dit filmpje wordt gebruik heet?
http://www.campus.tv/index.php?action=showmovie&movieid=435
Heb je er een langer stuk van? Het klinkt als Therion of Haggard o.i.d., maar dat repertoire ken ik redelijk goed en is het dan ook niet volgens mij. Aangezien het een intro is, kan het alle kanten opgaan...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 16:04 schreef EggsTC het volgende:
Iemand die weet hoe dit nummer heet? (klik)
Beetje een mix van klassiek en rock.
Ik heb er een langer stuk van ja.. moment.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:57 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Heb je er een langer stuk van? Het klinkt als Therion of Haggard o.i.d., maar dat repertoire ken ik redelijk goed en is het dan ook niet volgens mij. Aangezien het een intro is, kan het alle kanten opgaan...
Dit zal je wel verder helpen...quote:Op zondag 28 januari 2007 00:03 schreef GrupoBalanca het volgende:
Hi, ik zoek het nummer wat ze draaien bij de reclame van Temptation Island USA, op veronica. Weet iemand van wie dat nr. is?
Mja ik hang hier vaak rond en die laatste twee (waar ik zo negatief over doequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:42 schreef IJzercookie het volgende:
Bedankt voor de titel! Eindelijk!
Jammer dat je zo negatief doet, ik had het topic doorgezocht maar de post waar jij naar verwijst deed bij mij geen belletje rinkelen...
nee niet echt...quote:
Detroit ?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:23 schreef Shirley het volgende:
Iemand die weet welk nummer Fedde Le Grand nu draait op Slam FM?
Als je de link van slamfm erbij had gezet ging het wat snellerquote:
Ik luister gewoon de radio hoor. En via de site is niks te vinden, maar laat maar hangen.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je de link van slamfm erbij had gezet ging het wat sneller
"kutapen"?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:03 schreef Meneer.Bakker het volgende:
Ik heb een vraag: een vriend van me liet me een "Apen-rmxx" ofzo horen, met daarin stukjes verwerkt van Hans Teeuwen. Dat ging iets van: 'Ik haat godverdomme de buitenlanders, oftewel de drugsgebruikers, oftewel de werkelozen.' Weet iemand de goede naam van dit nummer?
Rechtsboven "Luister live" niet gezien?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:30 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik luister gewoon de radio hoor. En via de site is niks te vinden, maar laat maar hangen.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:48 schreef jerver73 het volgende:
[..]
cassius- toop toop
50 cent - Outta Controlquote:Op zondag 28 januari 2007 12:42 schreef master_X het volgende:
master_X - zondag 28 januari 2007 @ 12:34
http://www.metacafe.com/watch/382831/soccer_revolution/
hoe heet dat nummer ?
Ik herken het stuk, denk zelfs dat ik het hier in de kast heb staan, maar kan er echt niet opkomen. Heb je meer info? Waar heb je het gevonden bijvoorbeeld?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:09 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb er een langer stuk van ja.. moment.
Edit : Klik
Ik weet alleen niet of dat nou 2 nummers zijn, of 1 nummer is.
Benny Benassi - Satisfactionquote:Op zondag 28 januari 2007 14:54 schreef Twisted_Logic het volgende:
Zijn er mensen die weten hoe dit nummer wat op de achtergrond wordt afgespeeld heet?
Het komt uit een game/musicvideo. Verder heb ik niet echt veel info eroverquote:Op zondag 28 januari 2007 14:48 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik herken het stuk, denk zelfs dat ik het hier in de kast heb staan, maar kan er echt niet opkomen. Heb je meer info? Waar heb je het gevonden bijvoorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |