Desireless - Voyage Voyagequote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:57 schreef F04 het volgende:
Ik ben opzoek naar een Franstaalig achtig liedje waarbij vaak het woord Voyager Voyager in voor komt.
Was best lang geleden in Nederland een hit. Weet er iemand de titel er van?
Lees t topic eens door mensenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 04:43 schreef ook_gek het volgende:
ik zoek een nummer dat een video clip heeft die getekent is.
Nummer bestaat uit een jongen en een meisje van pak hem beet 20 die heel wat af fluiten samen.
Lekker gezellig. ZE hebben het over old people bla bla bla of zo iets.
Lekker nummertje maar geeeen idee hoe het heet![]()
quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:08 schreef bartrid het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=51V1VMkuyx0
Ook al minstens duizend keer langsgekomen.
ik weet niet wat jij om 5uur in de ochtend doet?quote:
Dronken in de goot of slapenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij om 5uur in de ochtend doet?
maar dan lees ik geen topics door
maar bedankt
Topic doorlezen blijft moeilijk...quote:Op vrijdag 26 januari 2007 22:59 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Help, ik zoek...nummer #200
Een pagina terug:
[afbeelding]
Het is: "They paved paradise and put up a parking lot"quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Wezzel het volgende:
Paar jaar geleden redelijk bekend, bevat de zin (volgens mij):
"a big paradise, tot put up a parking line"
Ach ja het leek eropquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:14 schreef DaFan het volgende:
[..]
Het is: "They paved paradise and put up a parking lot"
En het nummer is Big Yellow Taxi van The Counting Crows en Vanessa Carlton.
Da's van Joni Mitchell, later idd ook gedaan door de Tellende Kraaienquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:10 schreef Wezzel het volgende:
Paar jaar geleden redelijk bekend, bevat de zin (volgens mij):
"a big paradise, tot put up a parking line"
Je bedoelt niet die Ronan Keating plaat?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:24 schreef Wezzel het volgende:
[..]
Ach ja het leek eropiig bedankt!
ik dronken vragen om een nummerquote:
T-Rex - 20th Century Boyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:28 schreef Wezzel het volgende:
Trouwens weet ook iemand dat nummer uit die reclame van Jameson, waarin zo'n gozer met dreads op een harp speelt?
....quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef IJzercookie het volgende:
Ik ben ook op zoek naar een nummer! Ik hoorde het laatst bij 538 en zag de laatste 2 seconden van de clip op TMF, maar ik ben de titel nog niet tegen gekomen. Het is een nieuw nummer denk ik, het klinkt Brits, aan het einde van de video zit een man die even zijn hoge hoed oplicht. Het klinkt een beetje melig en er zit een riedel in van: tututudututututututu en iets met "get your sister overhere" maar daar ben ik niet zeker van. Iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cassius- toop toopquote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:21 schreef calvobbes het volgende:
Kan iemand mij vertellen welke muziekje in dit programma gebruikt wordt tussen 25:40 en 26:30 ?
Ik dacht zelf iets van de Infadels maar kan het niet terugvinden welk nummer dan. Dus zal wel een andere band zijn....
Volgens mij heeft het een heel hoog "owwwww jaa....." gehalte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |