Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:53 schreef donroyco het volgende:
Een dance-remix (slow versie) van Kansas - Dust in the wind...
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:43 schreef Beathoven het volgende:
nogmaals de complimenten voor de goede banner donroyco
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:48 schreef Dokay het volgende:
Ik weet dat het een beetje omslachtig is.. maar ik heb nooit de tekst goed kunnen verstaan, omdat ik alleen radio op werk luister. Het is een jaren '80 nummer en ik geloof van een Nederlandse band, veel synthesizer muziek, en ergens aan het einde een kerel die ff heel hoog gaat zingen / gillenen daarna een synthesizer outro.. het zal vast wel niet kloppen maar ik meen iets van "nee niet kort, nee niet lang" in het refrein gehoord te hebben.. heeft iemand in godsnaam een idee welk nummer dit zou kunnen zijn?
Ben nu wel benieuwd of ik het goed hadquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:54 schreef D.Rose het volgende:
Ik gok op Klein Orkest - Laat mij maar alleen
DJ Massive vs The Rebel - High Volumequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:15 schreef xtuned het volgende:
voor een vriend zoek ik het nr wat wordt gedraaid in t volgende filmpje.
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7545875687841691958&q=jumpen
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:26 schreef jerver73 het volgende:
ja en alvast voor de laatste keer... het chelsea dagger alarm...
Dus voor alle tuh duh duh duh s en la la la la 's van de 3 fm serious request toestand
the fratellis - chelsea dagger
kernwoorden
*glazen huis* tuh* duh* claudia* chiel* giel* geil* 3 fm*
bedankt! heb je het nummer?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:03 schreef AbeSapien het volgende:
Dat is DMX met Pump Ya Fists
Daar is dit topic dus niet voorquote:Op vrijdag 19 januari 2007 16:11 schreef E- het volgende:
add me on MSN: erik180486@hotmail.com
wat een klaphark idd...quote:
Soort blafhert maar dan meer richting het tuingereedschap.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Geen idee wat een klaphark is, maar je hebt vast gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |