Vertel wat zeiden ze? Dat je er een overload aan stessjes hebt? En niet alleen maar mannen zoals in het leger...quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:07 schreef Ice_Ice het volgende:
[..]
Ow sorry hoor, kwist niet dat je hier alleen bij mag als je vliegt..
....toch waar wat ze bij de KLu zeiden over burgerluchtvaart misschien....
neemt een retourvlucht Airwork.nl terug.
Naja, ik ben nu bezig om toegang te krijgen tot mijn Master jaar... Ben inmiddels al bijna 23, dat duurt nog wel 1,5 voordat ik mijn Msc heb. En 111.000e is ook een boel geld om als schuld op te bouwen... En ik ben ook te lang denk ik (2.00), heb vrij lange benen.quote:
Tjaa tis een keuze die je maakt, je lengte en leeftijd zullen het probleem iig niet zijn!quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Naja, ik ben nu bezig om toegang te krijgen tot mijn Master jaar... Ben inmiddels al bijna 23, dat duurt nog wel 1,5 voordat ik mijn Msc heb. En 111.000e is ook een boel geld om als schuld op te bouwen... En ik ben ook te lang denk ik (2.00), heb vrij lange benen.
En verder ben ik volgens de KLS website niet wiskunde sufficiënt; volgens de top business school in NL wel
Dus helaas, zal altijd wel bij een hobby blijven! (ooit nog hopen een PPL te halen als ik genoeg knaken heb)
Het zal weer waarschijnlijk anders zijn als je je Master hebt hehquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:53 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Naja, ik ben nu bezig om toegang te krijgen tot mijn Master jaar... Ben inmiddels al bijna 23, dat duurt nog wel 1,5 voordat ik mijn Msc heb. En 111.000e is ook een boel geld om als schuld op te bouwen... En ik ben ook te lang denk ik (2.00), heb vrij lange benen.
En verder ben ik volgens de KLS website niet wiskunde sufficiënt; volgens de top business school in NL wel
Dus helaas, zal altijd wel bij een hobby blijven! (ooit nog hopen een PPL te halen als ik genoeg knaken heb)
Ok, ik dacht dat ze daar best wel streng mee zijn? Hoe gaat die selectie procedure dan precies in zijn werk? Geeft het extra gewicht als ik een afgeronde WO opleiding heb?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:08 schreef Mojave het volgende:
[..]
Tjaa tis een keuze die je maakt, je lengte en leeftijd zullen het probleem iig niet zijn!
quote:Op donderdag 1 februari 2007 21:07 schreef Ice_Ice het volgende:
neemt een retourvlucht Airwork.nl terug.
Ik zat net ff te googlen, ¤7500, valt idd nog best mee! Wat is precies het verschil met een PPL? (ben best wel leek op dit gebied)quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Autoreply het volgende:
En what about een RPL-MLA? Da's goed te betalen, ik denk de goedkoopste manier om een volwaardig brevet te halen.
Meer heb je toch ook niet nodig?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:13 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ok, ik dacht dat ze daar best wel streng mee zijn? Hoe gaat die selectie procedure dan precies in zijn werk? Geeft het extra gewicht als ik een afgeronde WO opleiding heb?
Als ik het zou gaan doen is het puur voor de passie, want dat is het. Niet voor de paycheck, want dan kan ik beter het bedrijfsleven in gaan. (als is een 'linkerstoel' boven de 50 ook zeer lucratief!)
Ja maar hier ben ik een klootzak en daar....ook eigenlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:15 schreef cheukert het volgende:
[..]
Dezelfde mensen hier zitten ook daar en andersom
![]()
Kort gezegd, niet internationaal. Wél naar Duitsland en België/Frankrijk als ik het goed heb. Welbeschouwd maakt het dus geen zak uit voor een MLA. En niet IFR enzo, maar who cares.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik zat net ff te googlen, ¤7500, valt idd nog best mee! Wat is precies het verschil met een PPL? (ben best wel leek op dit gebied)
wat YLB zegt, ziet er gewoon goed uit.quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ik zat net ff te googlen, ¤7500, valt idd nog best mee! Wat is precies het verschil met een PPL? (ben best wel leek op dit gebied)
Ja klopt! Mijn passie is luchtvaart (airliners) en reizen... ideale combi. Maarja eerst maar eens mijn opleiding afmaken. Dan kijken we verder... (dus eventueel de selectie pas over 1,5jaar, tenzij ik mijn Msc niet haal... waar ik niet vanuit ga)quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:17 schreef cheukert het volgende:
[..]
Meer heb je toch ook niet nodig?
Ja, maar jij praat Twentsquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:21 schreef YellowLedbetter het volgende:
Alles wat ik zeg is oke!
Vraag maar aan YLBquote:
Goh, is het je opgevallen ja?! Dan ben je de eerste hier, voor de tijd was het nog nooit iemand opgevallenquote:
Foto's!!!!11!1quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
Anywayz, chickies diggen dat hoor![]()
Mja elk land heeft z'n eigen leuke accentenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef Public_NME het volgende:
ff over taal, Mojave, heb je nooit problemen de ATC te verstaan? Ik luister best vaak naar ATC's en ik vind het lastig te verstaan.
Ik praat goed Engels (studeer al 5jr in het Engels en heb 1jr in Engeland gewoond), maar ik vind het vrij lastig te verstaan zo nu en dan...
Tis idd wel handig om de native language van de ATC-controller te kennen. Ik vlieg vaak in Frankrijk en daar geven ze regelmatig antwoord in het Frans, ook als je in het Engels een request doet. Altijd leuk om dan in perfect Frans om een Engelstalig antwoord te vragenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:48 schreef Public_NME het volgende:
ff over taal, Mojave, heb je nooit problemen de ATC te verstaan? Ik luister best vaak naar ATC's en ik vind het lastig te verstaan.
Ik praat goed Engels (studeer al 5jr in het Engels en heb 1jr in Engeland gewoond), maar ik vind het vrij lastig te verstaan zo nu en dan...
Haha lol! Maar sowieso, in het Engels is het gewoon vrij lastig. De native Americans can ik wel redelijk verstaan, ook al gaat het vrij rap. Met andere land ligt het wat lastiger!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:37 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Tis idd wel handig om de native language van de ATC-controller te kennen. Ik vlieg vaak in Frankrijk en daar geven ze regelmatig antwoord in het Frans, ook als je in het Engels een request doet. Altijd leuk om dan in perfect Frans om een Engelstalig antwoord te vragen![]()
wow das wel extreem!quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:43 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Haha lol! Maar sowieso, in het Engels is het gewoon vrij lastig. De native Americans can ik wel redelijk verstaan, ook al gaat het vrij rap. Met andere land ligt het wat lastiger!
Vond trouwens een vet filmpje op youtube; http://www.youtube.com/watch?v=CAGlwFHRt-c (van airliners gejat)
Mojave, maak jij dit ook wel eens mee? Lijkt me echt een vet gezicht...
Ja London lijkt me ook extreem!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:01 schreef The_stranger het volgende:
Een holding (in ons geval) boven Lambourne, als je naar LHR gaat is ook wel een mooi gezicht als het druk en mooi weer is. 1000ft boven en onder een 747 met je slagroomklopper
Nope, 3 dagen vrij, dan twee dagen sim, waarvan 1 examen, dan weer 3 dagen vrij, dan weer op de lijn....quote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:12 schreef Mojave het volgende:
[..]
Ja London lijkt me ook extreem!
Nog vliegen vandaag / morgen?
goeiequote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:14 schreef YellowLedbetter het volgende:
Vanavond BIER!!!!
Inderdaad!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:43 schreef nsfw het volgende:
Wat een heerlijk vliegweer trouwens vandaag!!
Ja, idd, waanzinnig mooi. Nog een klein rondje dimona gedaan, Zeeland zag er weer schitterend uit vanuit de lucht. Uiteraard ook nog anderszins laaggevlogenquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wat een uitzicht, vanuit het ziekenhuis! Ik baal dat vandaag geen vliegdag was!
Idd echt geweldig.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:43 schreef nsfw het volgende:
Wat een heerlijk vliegweer trouwens vandaag!!
Gefeliquote:Op zaterdag 3 februari 2007 16:54 schreef cheukert het volgende:
Stimmt jaaa, door naar de medical voor de KLM Luftfarhtschule stimmt jaaaa
Krijg ik binnekort een uitnodiging voor, ik heb al die formulieren al ingevult enzo. ook heb ik gelukkig wel al gehoord dat ik geen GVSS hoef te vliegenquote:Op donderdag 1 februari 2007 21:14 schreef Mojave het volgende:
[..]
Let niet op die gasten. grote bek maar hebben zelf ook nog 0 uur.
Wanneer heb je selectie bij de KLS?
Spannend!quote:Op maandag 5 februari 2007 18:55 schreef Ice_Ice het volgende:
[..]
Krijg ik binnekort een uitnodiging voor, ik heb al die formulieren al ingevult enzo. ook heb ik gelukkig wel al gehoord dat ik geen GVSS hoef te vliegen
quote:Op maandag 5 februari 2007 20:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jonge, GVSS is vet gaaf
En Mojave, ik heb geen 0 uur he!! Ik heb zelfs al bijna 3 uur frasca ofzoDat is echt vet leet, plus natuurlijk al mijn bij elkaar gegleden uurtjes!!
Ik lijk wel op jou manquote:Op maandag 5 februari 2007 20:08 schreef YellowLedbetter het volgende:
Jonge, GVSS is vet gaaf
En Mojave, ik heb geen 0 uur he!! Ik heb zelfs al bijna 3 uur frasca ofzoDat is echt vet leet, plus natuurlijk al mijn bij elkaar gegleden uurtjes!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |