abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 januari 2007 @ 15:44:00 #51
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45561655
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:20 schreef cheukert het volgende:

[..]

Een 737 op FL410?
Hmm... net ff gekeken. Voor een 700 is de max. toegestane hoogte 41.000ft, FL410 dus het zou in principe kunnen.
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45562988
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:44 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Hmm... net ff gekeken. Voor een 700 is de max. toegestane hoogte 41.000ft, FL410 dus het zou in principe kunnen.
aha
Ik steek je moeder in de fik!
  maandag 22 januari 2007 @ 10:43:40 #53
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45572573
Jep en bij een relatief flink gewicht is 410 al mogelijk dankzij de 27k motoren (op de -800) dan, -700 is sowieso een raket.
Bijv. Ryanair de-rate z'n motoren standaard naar ik geloof 26k oid.


Als je een Piper 28 huurt ben je per uur zeker zo'n 150 euro (minimaal) kwijt, dan nog een (overland)landing erbij...
Teuge - Ameland - Teuge kostte me laast 340 euro !
FCT
pi_45574376
Als het goed is he Cheukert, ligt de brief morgen bij je in de bus! Wel ff laten weten wat het is geworden he!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_45574941
quote:
Op maandag 22 januari 2007 10:43 schreef Mojave het volgende:
Jep en bij een relatief flink gewicht is 410 al mogelijk dankzij de 27k motoren (op de -800) dan, -700 is sowieso een raket.
Bijv. Ryanair de-rate z'n motoren standaard naar ik geloof 26k oid.


Als je een Piper 28 huurt ben je per uur zeker zo'n 150 euro (minimaal) kwijt, dan nog een (overland)landing erbij...
Teuge - Ameland - Teuge kostte me laast 340 euro !
Maar als je dat met z'n drieen doet is het toch goed te betalen
Ik lift nog wel 's een stukje mee met een Yak-52, maar da's allemaal best te betalen als je korte vluchtjes maakt. (Of zweefvliegen natuurlijk )
  maandag 22 januari 2007 @ 12:45:50 #56
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45575895
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:17 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Maar als je dat met z'n drieen doet is het toch goed te betalen
Ik lift nog wel 's een stukje mee met een Yak-52, maar da's allemaal best te betalen als je korte vluchtjes maakt. (Of zweefvliegen natuurlijk )
Dat is idd zo, dan wordt het een stuk interessanter
FCT
pi_45579976
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 01:26 schreef Mojave het volgende:

[..]

En raad eens, welke kist hoorde ik vertrekken toen wij bij onze gate aankwamen? juist! The_stranger met z'n KLM vlucht naar Luxemburg, ook 3 uur delay ofzo!


Dat meen je niet?

Maar inderdaad drie uur ongeveer te laat, late binnekomst vorige vliegtuig plus cabine crew.... Maar daarna wel lekker tot 16:00 "rust" (al heb je weinig rust tijdens zo'n opleiding). Maar goed de laatste vlucht van onze vier dagen, lang weekend Benelux/Duitsland was 20 minuten te vroeg, dus eind goed, al goed...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 22 januari 2007 @ 15:10:15 #58
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45580288
quote:
Op maandag 22 januari 2007 14:58 schreef The_stranger het volgende:

[..]



Dat meen je niet?

Maar inderdaad drie uur ongeveer te laat, late binnekomst vorige vliegtuig plus cabine crew.... Maar daarna wel lekker tot 16:00 "rust" (al heb je weinig rust tijdens zo'n opleiding). Maar goed de laatste vlucht van onze vier dagen, lang weekend Benelux/Duitsland was 20 minuten te vroeg, dus eind goed, al goed...
Gelukkig maar! hoe beviel het in de linker stoel?
FCT
pi_45582627
quote:
Op maandag 22 januari 2007 12:17 schreef Autoreply het volgende:

[..]

Maar als je dat met z'n drieen doet is het toch goed te betalen
Ik lift nog wel 's een stukje mee met een Yak-52, maar da's allemaal best te betalen als je korte vluchtjes maakt. (Of zweefvliegen natuurlijk )
Maar alsnog wel veel geld
quote:
Op maandag 22 januari 2007 11:57 schreef YellowLedbetter het volgende:
Als het goed is he Cheukert, ligt de brief morgen bij je in de bus! Wel ff laten weten wat het is geworden he!
Toen ik belde zeiden ze dat ik door was
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45583479
Toppie!!! Maar waarom belde je? Kon je echt niet zolang wachten?
Anywayz, feli en dan zie ik je wel verschijnen hierzo!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_45583727
quote:
Op maandag 22 januari 2007 15:10 schreef Mojave het volgende:

[..]

Gelukkig maar! hoe beviel het in de linker stoel?
Toch wel ff wennen, ook al heb ik al 4 jaar ervaring op dit toestel, om een of andere reden kun je geen knop of hendel meer vinden als je van rechts naar links gaat. Echt mega weird... Maar het went wel snel...

Plus het toepassen van "captaincy" is soms nog wat lastig, er is altijd wel iets wat ik vergeet of waar ik niet aan denk Maar heb nog 4,5 week om dat een beetje op te tillen naar standaard niveau.....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  maandag 22 januari 2007 @ 19:54:34 #62
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45584783
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef The_stranger het volgende:

[..]


Plus het toepassen van "captaincy" is soms nog wat lastig, er is altijd wel iets wat ik vergeet of waar ik niet aan denk Maar heb nog 4,5 week om dat een beetje op te tillen naar standaard niveau.....
Kan je eigenlijk ook doorstromen van KLC naar KLM? (of is dit apart?) Een kennis van me is purser bij KLC en daar kan je na een bepaalde tijd wel doorstromen volgens mij...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
  maandag 22 januari 2007 @ 20:02:17 #63
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45584971
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:56 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Toch wel ff wennen, ook al heb ik al 4 jaar ervaring op dit toestel, om een of andere reden kun je geen knop of hendel meer vinden als je van rechts naar links gaat. Echt mega weird... Maar het went wel snel...

Plus het toepassen van "captaincy" is soms nog wat lastig, er is altijd wel iets wat ik vergeet of waar ik niet aan denk Maar heb nog 4,5 week om dat een beetje op te tillen naar standaard niveau.....
Zal best wennen zijn ja! maar in 4,5 week moet dat toch lukken
Ken je trouwens Kamminga? ook capt F50...

@NME volgens mij kun je inderdaad gewoon doorstromen naar KLM..
FCT
  dinsdag 23 januari 2007 @ 10:10:33 #64
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45589133
quote:
Op maandag 22 januari 2007 20:02 schreef Mojave het volgende:

[..]
@NME volgens mij kun je inderdaad gewoon doorstromen naar KLM..
Moet je wel ff een type-rating halen zeker... Nogal een verschil tussen een GE90 en die PW-turbo propjes...
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45591255
quote:
Op maandag 22 januari 2007 20:02 schreef Mojave het volgende:

[..]

Zal best wennen zijn ja! maar in 4,5 week moet dat toch lukken
Ken je trouwens Kamminga? ook capt F50...
En of ik hem ken, goeie gozer.... Maar helaas doet hij mijn training niet....

En als het goed is moet 4,5 week genoeg zijn Nu in ieder geval in de afgelopen 4 dagen meer meegemaakt als in die 4 jaar daarvoor. Om een of andere reden overkwam mij nooit iets. Nog nooit hoeven uitwijken, slechts 2 keer een go around moeten maken, zelden ernstig vertraagd, geen serieuze techische problemen, etc... Deze 4 dagen echter... Maar wel ff goed om dat in de training te krijgen, in plaats van net een week los
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 10:10 schreef Public_NME het volgende:

[..]

Moet je wel ff een type-rating halen zeker... Nogal een verschil tussen een GE90 en die PW-turbo propjes...
Voor elk vliegtuig boven de 5,7 ton (dacht ik) moet je een typerating halen, maar het principe blijft natuurlijk hetzelfde, als de koeien groter worden, moet je aan het stuur of stokje trekken, het puntige gedeelte is de voorkant en het vieze gedeeltje de onderkant van het vliegtuig.
Uiteindelijk kun je als je in een mini kan rijden, ook wel een 10-tonner rijden, alleen de procedures en techniek is iets anders, maar het principe hetzelde, of je nu een 0,8l benzinemotor hebt, of een turbodiesel.

Maar als KLC cabine medewerker kun je na ongeveer 5 jaar en bij gebleken geschiktheid, inderdaad doorstromen naar KLM. Als vlieger ben je al in dienst bij KLM, en uitgeleend aan KLC. Met genoeg senioriteit en beschikbaarheid van functies, kun je na een bepaalde tijd op een ander vliegtuigtype gaan vliegen, dus ook "doorstromen"
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 23 januari 2007 @ 12:03:56 #66
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45592080
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:36 schreef The_stranger het volgende:

[..]

En of ik hem ken, goeie gozer.... Maar helaas doet hij mijn training niet....

En als het goed is moet 4,5 week genoeg zijn Nu in ieder geval in de afgelopen 4 dagen meer meegemaakt als in die 4 jaar daarvoor. Om een of andere reden overkwam mij nooit iets. Nog nooit hoeven uitwijken, slechts 2 keer een go around moeten maken, zelden ernstig vertraagd, geen serieuze techische problemen, etc... Deze 4 dagen echter... Maar wel ff goed om dat in de training te krijgen, in plaats van net een week los
Op zich kan het dan alleen maar makkelijker worden... tenzij...technisch...

Heb les gehad van Kamminga tijdens de intergrated opleiding, zeker goede vent! let op alle kleine dingetjes dus houdt je super scherp
Wanneer mag je weer?
FCT
pi_45592883
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:03 schreef Mojave het volgende:

[..]

Op zich kan het dan alleen maar makkelijker worden... tenzij...technisch...

Heb les gehad van Kamminga tijdens de intergrated opleiding, zeker goede vent! let op alle kleine dingetjes dus houdt je super scherp
Wanneer mag je weer?
Nu drie dagen "vrij", vrijdag een kort vluchtje, dan weer 2 dagen "vrij". Echt druk is het nog niet Genoeg tijd om die stapel boeken door te ploegen.

Integrated opleiding? Wasda? (en de Kamminga waarover we praten heeft toch blond haar? Om zeker te zijn)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 23 januari 2007 @ 14:40:34 #68
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45596391
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 12:31 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Nu drie dagen "vrij", vrijdag een kort vluchtje, dan weer 2 dagen "vrij". Echt druk is het nog niet Genoeg tijd om die stapel boeken door te ploegen.

Integrated opleiding? Wasda? (en de Kamminga waarover we praten heeft toch blond haar? Om zeker te zijn)
Haha ja klopt, blond isdie, opleiding bij Stella aviation academy te Teuge bedoel ik dan.

Heb morgen een hele dag bij de KMAR op Schiphol... airport security ofzo
FCT
  dinsdag 23 januari 2007 @ 17:07:36 #69
96922 Public_NME
Come on you Whites!
pi_45601709
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:36 schreef The_stranger het volgende:

Als vlieger ben je al in dienst bij KLM, en uitgeleend aan KLC. Met genoeg senioriteit en beschikbaarheid van functies, kun je na een bepaalde tijd op een ander vliegtuigtype gaan vliegen, dus ook "doorstromen"
Ok, duidelijk! Ik neem aan dat er bij de KLM wel een stevige vraag is naar nieuwe piloten, aangezien ze veel uitbreiden?
The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
pi_45641543
Ga es vliegen ipv lullen! Jullie vliegeniers doen ook niks he!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:05:20 #71
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45643415
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ga es vliegen ipv lullen! Jullie vliegeniers doen ook niks he!!
't topic gaat eindelijk ergens over.

Hup, nu doe boekjes weer in jij!
FCT
pi_45644498
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ga es vliegen ipv lullen! Jullie vliegeniers doen ook niks he!!
Waren er nog goeie tjiks op de grading?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45648335
Mwah, viel mee... kan altijd beter hé. Mja, mag er toch niks mee doen want dat gaat mijn vriendin niet leuk vinden....
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_45648394
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 23:12 schreef YellowLedbetter het volgende:
Mwah, viel mee... kan altijd beter hé. Mja, mag er toch niks mee doen want dat gaat mijn vriendin niet leuk vinden....
Die voelt daar niets van hoor
pi_45670173
oke, prima zo'n vliegers topic./ ik zal me er ook maar eens bijvoegen, ik heb de selectie van de KLu (luchtmacht) doorlopen tot en met het GVSS, ben daar afgevallen na de laatste vlucht. maaaaaaar... voor de KLS is de GVSS score wel voldoende, dus wacht daar op een afspraak voor het gesprek met de psygoloog, als dat een beetje goed uitpakt en ik zit medisch ook nogsteeds lekker kan ik aan de KLS beginnen
pi_45672375
Zolang je die psycholoog maar niet verteld hoe je zijn/haar beroep spelt
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_45672716
Ohja, de luchtmacht!

Daarvoor heb ik de inschrijfpapieren ingevuld en wel thuis liggen. Inclusief uitreksel uit GBA. Al 3 jaar.

pi_45677771
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:14 schreef mcDavid het volgende:
Ohja, de luchtmacht!

Daarvoor heb ik de inschrijfpapieren ingevuld en wel thuis liggen. Inclusief uitreksel uit GBA. Al 3 jaar.

maaar?
Ik steek je moeder in de fik!
  donderdag 25 januari 2007 @ 22:04:03 #79
151326 nsfw
RIP voor de nabestaanden
pi_45678090
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
Ga es vliegen ipv lullen! Jullie vliegeniers doen ook niks he!!
Hard werken bedoel je! Dat is wat we doen!

Ben nog niet eens een dag thuis en morgen mag ik weer!

Gefeliciteerd met je promotie the_stranger!
pi_45678526
ja dat uitreksel GBA is natuurlijk dan al verlopen balen zeg...
pi_45684704
Ga Slapen!!!!! stik tuig!!!
Tralalalala Die Dom Die Dom
pi_45684711
stik=stuk
Tralalalala Die Dom Die Dom
  vrijdag 26 januari 2007 @ 07:45:31 #83
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45686371
ik hoor de de-ice installaties al
FCT
pi_45689886
Voor een F50 heb je toch alleen een PPL nodig?
pi_45720824
Zo. Net ff op de radio het zweefvliegen gepromoot
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_45721378
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:17 schreef Alternate het volgende:
Voor een F50 heb je toch alleen een PPL nodig?
RPL zelfs, maar dat laten we niemand weten....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_45724079
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 11:37 schreef LoggedIn het volgende:
deze week 2e (en hopelijk 3e ) selectiefase.. spannend
Luftwaffe?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45725525
Wat is de overeenkomst tussen F50 vliegen en masturberen?
pi_45725706
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:39 schreef Alternate het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen F50 vliegen en masturberen?
Je kunt beide doen voor geld, maar masturbeer je voor geld, ben je een hoer, terwijl F50 vliegen je een mooie bankrekening oplevert
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_45726468
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:47 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Je kunt beide doen voor geld, maar masturbeer je voor geld, ben je een hoer, terwijl F50 vliegen je een mooie bankrekening oplevert
die redenatie is wel briljant
[18:02:51] <Lynx666> Jij bent erg op je eigen speciale manier, MutZ :')
<gr8w8>bitch
pi_45727256
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:47 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Je kunt beide doen voor geld, maar masturbeer je voor geld, ben je een hoer, terwijl F50 vliegen je een mooie bankrekening oplevert
Hehehe
pi_45730782
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 13:45 schreef cheukert het volgende:

[..]

Luftwaffe?
nee, voor commerciele piloot.. "JAR-FCL ATPL(A)"
  zaterdag 27 januari 2007 @ 18:22:37 #94
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_45730977
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:15 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

nee, voor commerciele piloot.. "JAR-FCL ATPL(A)"
Cool, welke school?

Succes iig
FCT
pi_45730994
Welke school?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45731494
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:22 schreef Mojave het volgende:

[..]

Cool, welke school?

Succes iig
thnx

ben beniewd.. als ik door ben.. waaah
pi_45731712
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 21:59 schreef cheukert het volgende:

[..]

maaar?
Mensen neerschieten is eng
pi_45732704
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 18:43 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

thnx

ben beniewd.. als ik door ben.. waaah
Is dat de grading?
Ik steek je moeder in de fik!
pi_45732816
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 14:39 schreef Alternate het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen F50 vliegen en masturberen?
het is beide wel aardig, maar het haalt het niet bij het echte werk.

Wat is het verschíl tussen zweefvliegen en sex?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')