abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 januari 2007 @ 15:14:09 #226
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_45758045
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
  zondag 28 januari 2007 @ 16:30:43 #227
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_45761030
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_45762547
Zag hem vandaag staan in de Mediamarkt, met Ridge Racer 7 als demo.

Ik moet zeggen dat ik niet echt onder de indruk ben, alleen het apparaat zelf is wel vet mooi.
pi_45762701
quote:
Wat zijn er toch zielige figuren op de wereld
  zondag 28 januari 2007 @ 17:22:55 #230
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45763130
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:12 schreef Markster het volgende:

[..]

Wat zijn er toch zielige figuren op de wereld

of neemt het natuurlijk even serieus
The line is a dot to you!
pi_45764760
quote:
Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef kepler het volgende:

[..]

of neemt het natuurlijk even serieus
Dan nog
pi_45781306
Zoooo.. Nou ik ben voorbereid voor de komst van de PS3 Zaterdag even naar de gameshop geweest, even aanbetaald voor de pre-order.. Hoef ik alleen de PS3 nog op te halen, heb RFoM, Tiger Woods 2007 en een Sixaxis nu thuisliggen
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
pi_45781340
quote:
.
And this cake..
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  maandag 29 januari 2007 @ 10:02:22 #234
75736 Gstyles
geen ondertiteling deze X
pi_45782578
wat een nerd
PSN ID: GDV
Mijn vader zei altijd: 's avonds een vent, 's ochtens lekker uitslapen ;)
pi_45782632
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:02 schreef Gstyles het volgende:
wat een nerd
Ja, maar het is wel erg grappig. .
Overigens gaat het in Japan met de week slechter. .
quote:
PS3 sales down again
PS3 sells only slightly more than PS2 in Japan

Sales of the PlayStation 3 (PS3) in Japan dropped further in the week to 21 January as the games market there suffered from lacklustre demand, according to data published today. The PS3, which is due to launch in the UK on 23 March, suffered its worst week of sales since launch for the second week in a row.

A total of 21,105 of the consoles were sold during the week, said Media Create, which receives data from around 3,000 stores across Japan.

Sales of the PS3 were highest during the launch weekend, when 81,639 were sold over two days, the company estimates. The sales dropped and then peaked again at 76,992 units in the last week of 2006. But sales have dropped each week since the new year, according to Media Create.

Sony said last week that shipments of the PS3 in Japan reached 1 million on 16 January. The sales figures appear especially poor when compared to the company's ageing but lower-cost PlayStation 2. Media Create estimates that 20,169 PS2s were sold during the same week, only slightly less than the PS3 sales.

Sales of the Nintendo’s rival Wii console were 86,395 for the week to 21 January, Media Create said. That's also down on the prior week. Xbox 360 sales also dropped, to 7,041 consoles.
Als echt goede verkoopcijfers uitblijven denk ik dat sommige devvers wel multiplatform moeten gaan om uberhaupt winst te kunnen maken.
"I believe it is essential for our planetary future to develop tools that can change the consciousness which has created the crisis that we are in." - Stanislav Grof
  maandag 29 januari 2007 @ 10:29:48 #236
75736 Gstyles
pi_45783105
Tja shit happens! mja ik vraag me toch af of de hype aanslaat in Nederland en de rest van Europa.. ik denk dat Sony anders flink gaat blunderen...
pi_45783174
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:29 schreef Gstyles het volgende:
Tja shit happens! mja ik vraag me toch af of de hype aanslaat in Nederland en de rest van Europa.. ik denk dat Sony anders flink gaat blunderen...
Ken heeft gesproken, en Ken zei dat wij het sowieso wel kopen. Aan de andere kant, volgens Ken zou ik ook m'n thermostaat via e-mail met m'n PS2 moeten kunnen besturen...
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_45783229
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:33 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Ken heeft gesproken, en Ken zei dat wij het sowieso wel kopen. Aan de andere kant, volgens Ken zou ik ook m'n thermostaat via e-mail met m'n PS2 moeten kunnen besturen...
Ken is niet voor niets weggepromoveerd .
Maar in de UK zal ie wel verkopen. Weet niet of de rest van Europa zoveel geld uit wil geven, Het niet uitbrengen van de 20gb versie is vrij dom ook. .
pi_45783274
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:35 schreef Panick het volgende:

[..]

Ken is niet voor niets weggepromoveerd .
Maar in de UK zal ie wel verkopen. Weet niet of de rest van Europa zoveel geld uit wil geven, Het niet uitbrengen van de 20gb versie is vrij dom ook. .
Schijnt dat die 20GB versie nog het slechtste verkoopt in Japan en VS. Achterlijk eigenlijk, als je ziet dat de meerwaarde van een 60GB niet veel meer dan 50 dollar waard kan zijn.
pi_45783450
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:38 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

Schijnt dat die 20GB versie nog het slechtste verkoopt in Japan en VS. Achterlijk eigenlijk, als je ziet dat de meerwaarde van een 60GB niet veel meer dan 50 dollar waard kan zijn.
Dat is op z'n minst opmerkelijk te noemen ja. .
Want WiFi hoef ik niet (doe mij maar gewoon kabel) en die HD had ik zelf wel geupped idd. .
pi_45783554
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:47 schreef Panick het volgende:

[..]

Dat is op z'n minst opmerkelijk te noemen ja. .
Want WiFi hoef ik niet (doe mij maar gewoon kabel) en die HD had ik zelf wel geupped idd. .
vergeet die chromen strip niet he
  maandag 29 januari 2007 @ 11:06:26 #242
75736 Gstyles
pi_45783817
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:53 schreef SocialDisorder het volgende:

[..]

vergeet die chromen strip niet he

pi_45784521
quote:
Op maandag 29 januari 2007 10:05 schreef Panick het volgende:

[..]

Ja, maar het is wel erg grappig. .
Overigens gaat het in Japan met de week slechter. .
[..]

Als echt goede verkoopcijfers uitblijven denk ik dat sommige devvers wel multiplatform moeten gaan om uberhaupt winst te kunnen maken.
Ik vind de verkoop nog meevallen als je ziet wat er de afgelopen weken is uitgekomen op de PS3 (niets dus). Een PS3 zonder goeie games verkoopt altijd nog veel meer dan een 360 met games als GoW, Lost Planet en Blue Dragon. En de PS3 is nog een stuk duurder ook
Als de betere games komen, dan zullen de verkopen wel stijgen.
PSN id: NL_SToRM
pi_45785298
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Ik vind de verkoop nog meevallen als je ziet wat er de afgelopen weken is uitgekomen op de PS3 (niets dus). Een PS3 zonder goeie games verkoopt altijd nog veel meer dan een 360 met games als GoW, Lost Planet en Blue Dragon. En de PS3 is nog een stuk duurder ook
Japan he.
Als je het vergelijkt met de sales in de States (die markt is stukken groter dan de Japanse) is het natuurlijk omgedraaid.
Maar dan nog is het opvallend dat Sony zo geasswiped wordt door Nintendo in eigen land.
pi_45785486
Nu ook eens goed nieuws.
Pricedrop FTW.
quote:
Analyst: PS3 price cut within a year

Top games industry analyst Michael Pachter believes UK gamers will be able to pick up a PS3 for around £300 within the next year – a significant drop in price of £125.
Speaking to gamesindustry.biz, he said: “I’m actually surprised that consoles are not priced more like other consumer electronics, with early movers charged a bunch and the mass market charged less.”

“The PS3 can command £425 from the hardcore and I think you'll see price cuts a year from now, probably to £300.”

He was also confident that PS3 would be a complete sell-out, and deliver the kind of next-generation power that Sony has promised.

“I think that games like Gears of War on the 360 look every bit as good, but given that PS3 game development was rushed, I fully expect next year's games to look better on the PS3.”

“My guess is that the Wii will be up to near 1.6 to two million by March 23, but that is far from an insurmountable head start,” he added
  maandag 29 januari 2007 @ 12:08:12 #246
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45785543
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:31 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

dat werd ook gezegd over de 360 in Japan, maar zie wat daar van terecht is gekomen

maar dat was iets wat me was opgevallen in Japan (in zover dat kan zonder de taal te spreken) is dat Japan eigenlijk nog helemaal niet zit te wachten op next-gen. Er komen nog gigantisch veel games uit op de PS2 (en er zijn er al een heleboel), de DS is heel populair daar. Maar zelfs de mobiele telefoon staat qua gamen nog boven de DS had ik het idee. De japanners hebben genoeg te doen, en laten voorlopig de next-gen nog gewoon liggen denk ik. (zeker nu de Wii en de PS3 helemaal geen games hebben komende maanden...)
  maandag 29 januari 2007 @ 12:08:51 #247
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45785568
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:05 schreef Panick het volgende:
Nu ook eens goed nieuws.
Pricedrop FTW.
[..]
terwijl Sony een tijdje terug juist heeft gezegd dat ze net als met de PS2 lang zullen wachten met een prijsdaling
pi_45785818
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:08 schreef kepler het volgende:

[..]

terwijl Sony een tijdje terug juist heeft gezegd dat ze net als met de PS2 lang zullen wachten met een prijsdaling
Mja, als dat ding aan de straatstenen niet kwijt te raken is moet je toch wat doen he.
  maandag 29 januari 2007 @ 12:27:40 #249
34586 kepler
No bounce, no play
pi_45786036
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:18 schreef Panick het volgende:

[..]

Mja, als dat ding aan de straatstenen niet kwijt te raken is moet je toch wat doen he.
ik denk dat ze iig wachten totdat er een grote game komt ala Assassin's Creed, MGS, Heavenly Sword, DMC4

Het is stom in nu al in prijs te zakken, omdat het probleem vooral bij de games ligt
pi_45786045
quote:
Op maandag 29 januari 2007 11:59 schreef Panick het volgende:
Japan he.
Als je het vergelijkt met de sales in de States (die markt is stukken groter dan de Japanse) is het natuurlijk omgedraaid.
Maar dan nog is het opvallend dat Sony zo geasswiped wordt door Nintendo in eigen land.
Tja, in de states heeft de PS3 nou ook nog niet echt supergoeie games.
quote:
Op maandag 29 januari 2007 12:08 schreef kepler het volgende:
dat werd ook gezegd over de 360 in Japan, maar zie wat daar van terecht is gekomen
De verkopen schoten omhoog ja
PSN id: NL_SToRM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')