+ mooie blik van de katquote:Op zondag 4 februari 2007 20:49 schreef KD-fotografie het volgende:
Re
+ prachtige blauwe lucht
- Die kleine blauwe wolkjes links naast de heule grote heuvel.
Daisy had er niet zo'n zin in dus hem maar 5 foto's kunnen maken waarvan 4 van haar rug.
[afbeelding]
+ Wat ik erg mooi vind is het scherpe 'land' en de heiige, maar niet onscherpe 'lucht'quote:Op zondag 4 februari 2007 23:41 schreef ElizabethR het volgende:
Elefes
+ mooie kleuren
- weinig detail in de bomen, dat zijn gewoon zwarte vlakken
Riviertje
[afbeelding]
Wat een onzinquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:45 schreef dlennartd het volgende:
oeh, erg mooie fotos weer allemaal, wil ik ook kunnen maar dan heb ik denk ik een betere camera nodig dan mijn canontje
ik heb anderhalf jaar lang prachtige foto's gemaakt met mijn compact cameratje, bovendien neem je die nog eens veel makkelijker mee dan een grote spiegelreflex met toebehorenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:45 schreef dlennartd het volgende:
oeh, erg mooie fotos weer allemaal, wil ik ook kunnen maar dan heb ik denk ik een betere camera nodig dan mijn canontje
Leuk idee! Je ogen zijn voor mijn smaak iets te donker. Je zou voor de gein ook eens opv z/w, kleuren moeten nemen, en dan de saturation omlaag. Ik denk dat dat effect misschien mooier zou zijn bij je. Misschien qua compositie, OF je kruin er wel op, OF meer eraf. Dan ook een randje links eraf misschien omdat hij dan te breed wordt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:26 schreef KD-fotografie het volgende:
jeewee
+ de kleuren, lekker helder
- de compositie, erg in het midden allemaal, soms werkt dat juist goed maar vind het in dit geval erg saai ogen terwijl er genoeg op de foto te zien is.
Mijn eerste zelfportretje.![]()
[afbeelding]
Tnx!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:12 schreef PdeHoog het volgende:
Da's een hele mooie dof, Esto![]()
![]()
Je achtergrond zou nog iets rustiger kunnen, maar da's denk ik mijn smaak een beetje
Ah vandaar!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:15 schreef DeLiedje het volgende:
@Esto, die ruis kan kloppen, het is een analoge foto die is ingescand...
Je hebt een opgezette kat in huisquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:20 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Hij is op heterdaad in scene gezet
hmmzzzz, ze is wel oud, maar zo oud nou ook weer niet...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Je hebt ene opgezette kat in huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |