Dat valt in realiteit vaak hoger uit en dat is het punt ook niet echt.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:08 schreef gday het volgende:
Via Giganews, en dan toch maar 40 dagen retentie?Dat is wel jammer dan.
.. is het punt niet? Die retentie van 90 dagen vind ik het enige voordeel van Giganews.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:24 schreef thomasss het volgende:
[..]
Dat valt in realiteit vaak hoger uit en dat is het punt ook niet echt.
Ik zou sneller moeten kunnen downloaden via giganews maar dat lukt me niet![]()
Nouja, IPact adverteert daarmee, op de site van giganews staat gewoon 90 dagen retentie.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:38 schreef gday het volgende:
[..]
.. is het punt niet? Die retentie van 90 dagen vind ik het enige voordeel van Giganews.Wel raar dat ze adverteren met 40 dagen terwijl het dan opeens ruim tweemaal zo hoog zal blijken te zijn.
Als ik het me goed herinner levert Giganews geen 90 dagen retentie via resellers.quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:38 schreef gday het volgende:
[..]
.. is het punt niet? Die retentie van 90 dagen vind ik het enige voordeel van Giganews.Wel raar dat ze adverteren met 40 dagen terwijl het dan opeens ruim tweemaal zo hoog zal blijken te zijn.
Dat blijkt inderdaad.quote:Op woensdag 24 januari 2007 23:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner levert Giganews geen 90 dagen retentie via resellers.
Ligt het niet aan je router/modem/firewall/virusscanner oid?quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:55 schreef thomasss het volgende:
[..]
Nouja, IPact adverteert daarmee, op de site van giganews staat gewoon 90 dagen retentie.
Maar goed, iemand een idee waarom ik maar 240 kbps haal ipv de 4mbit?
Nee dat staat allemaal wel goed ingesteld, kan namelijk met http/ftp/torrent wel gewoon met 4mbit downloaden..quote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:46 schreef Haijo het volgende:
[..]
Ligt het niet aan je router/modem/firewall/virusscanner oid?
ewekaquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:18 schreef ikJur het volgende:
wie weet bij welk bedrijf je wel gewoon je account kan sharen. Bij XSnews hebben ze ip check
Bij Eweka is het gewoon toegestaan.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:18 schreef ikJur het volgende:
wie weet bij welk bedrijf je wel gewoon je account kan sharen. Bij XSnews hebben ze ip check
Oke, ik weet waarschijnlijk waar het aan ligtquote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:01 schreef thomasss het volgende:
Jep.. ik ga maar eens de helpdesk mailen enzo
Tweaknews ook.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 16:46 schreef vdvorst het volgende:
Jup, eweka, ze zeggen zelf dat het mag, wel met een max aantal verbindingen (maar dat is overal zo)
Dat is in het weekend altijd, had ik gister ook. Al gaat het vandaag bijna full speedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:42 schreef RayMania het volgende:
Nova.planet.nl doet het wel brak zeg vandaag, maar 1/3e van m'n maximale downloadsnelheid.
of niet meer, of alleen bij jou, maar hier doet ftd hetquote:Op zondag 28 januari 2007 11:26 schreef Rejected het volgende:
FTD down?
Ik heb precies het zelfde met casemaquote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:46 schreef ReVeL het volgende:
wie bij casema cable met 4200 kbit verbinding heeft er sneller usenet verbinding dan 50kB/s ? Ik zit bij orange via casema en ik haal maar 50kB/s.
Jeps, wanadoo knijpt je verbinding dicht.quote:Op woensdag 31 januari 2007 00:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb precies het zelfde met casemamax haal ik 60 kB/s
![]()
Dus overgestapt op eweka en BAM!!!Z full speed![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |