Lees: brakke vent, bier, slaperige rotkop en gare vriendin.quote:
En daarvoor ga je de weg op? Voor die gare vriendin?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Lees: brakke vent, bier, slaperige rotkop en gare vriendin.
Tuurlijk, want die ziet er zo gaar uit dat een vogel er nog niet eens op zou willen schijtenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:52 schreef jitzzzze het volgende:
En daarvoor ga je de weg op? Voor die gare vriendin?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:57 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk, want die ziet er zo gaar uit dat een vogel er nog niet eens op zou willen schijten
Jij vat alles veel te letterlijk opquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:58 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
En dan ga je de weg op met als doel verongelukken?
Het blijft vrijdag, vandaag moet je alles spellen voor me voordat ik het eindelijk begrijpquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:10 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij vat alles veel te letterlijk opWat ik wil zeggen is dat de meeste vrachtwagenchauffeurs nou niet bepaald raketgeleerden zijn. En gezien hun ruwe inborst kijken ze niet op een windvlaagje meer of minder.
Geen waardeoordeel over truckers, maar de meesten zijn niet zo snugger dat ze hun bak aan de kant zetten als het eigenlijk zou moeten.
Nee,dan word je niet doorbetaald,dan word je ontslagen,want dan zegt de baas dat je werk weigert. Welkom in de transportwereld.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:22 schreef 777bas777 het volgende:
[..]
Met dit soort situaties zeer zeker niet.
In die er gevaarlijke situaties kunnen optreden hoef je als chauffeur helemaal niet op pad en krijg je gewoon doorbetaald.
Van onze 70+ combinaties ook geen 1 van de weg of zelfs omgewaaidquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:45 schreef speenvarken het volgende:
Tuurlijk zullen de chauffeurs onder druk gezet worden door hun bazen, die zijn dan wat mij betreft nog achterlijker dan de chauffeurs. Een omgewaaide vrachtwagen kost hun vele malen meer dan het iets later afleveren van de lading... Ze hadden 's nachts prima kunnen rijden...
@Armageddon: Hoeveel van jullie 19 vrachtwagens zijn er gisteren eigenlijk omgewaaid?
Hoe had je je dat voorgesteld? Een vrachtwagenchauffeur die bij een metaalgroothandel naar binnen loopt met de vraag of ie een paar pallets ijzer mag lenen om een eindje mee te gaan rijden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als je dan toch met een vrachtwagen op pad gaat, zorg er dan tenminste voor dat er een beetje gewicht in die truck zit met een storm zoals gisteren. Ga dan niet met een lege truck op pad, maar gooi er desnoods wat ballast in om hem op de weg te houden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |