abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45506230
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 14:54 schreef sigme het volgende:

[..]

Vraag ik me toch af wie die theorie opperde?
vhiper

Nee er moet idd eens wat spijkers met koppen geslagen worden want dat stus quo gebeuren begint ook te vervelen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_45506496
De no-claim is een mooi voorbeeld van een regeling die niet kon werken omdat het belangrijkste bespaar-element (de huisarts) van de no-claimregeling uitgesloten werd.
pi_45506654
Grote probleem is dat nooit geėvalueerd wordt of een regeling de doelstellingen wel gehaald heeft. Als het dan echt fout gaat gooit men er weer een hoop regels en maatregelen overheen zonder te kijken of de eerste regeling niet afgeschaft moet worden.
pi_45507831
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:15 schreef Fastmatti het volgende:
Grote probleem is dat nooit geėvalueerd wordt of een regeling de doelstellingen wel gehaald heeft. Als het dan echt fout gaat gooit men er weer een hoop regels en maatregelen overheen zonder te kijken of de eerste regeling niet afgeschaft moet worden.
en niet te vergeten een hoop belastinggeld
pi_45517995
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:15 schreef Fastmatti het volgende:
Welnee, er worden helemaal geen doelstellingen geformuleerd, gewoonlijk. Tenminste: geen meetbare doelstellingen, terwijl men enige tijd later wel reageert op metingen waaruit blijkt dat iets faalt .

Zou men van te voren meetbare doelstellingen moeten bedenken; inclusief meetmethoden en nulmetingen, dan zouden veel regelingen doelstellingloos / onmeetbaar / onhaalbaar (alle tegelijk) blijken.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45571153
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 15:03 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

vhiper
  maandag 22 januari 2007 @ 09:42:25 #32
124377 pmb_rug
salvation received
pi_45571357
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:15 schreef Reya het volgende:

[..]

Ik denk dat zoiets alleen maar contraproductief zou werken; de betreffende economen zouden weliswaar prachtig werkende modellen kunnen maken, maar bij de implementatie daarvan zou vervolgens zoveel weerstand ontstaan dat het beleid amper tot haar recht komt. De enige manier om werkelijk wat vooruitgang te boeken is door alle partijen op zijn minst bij het proces te betrekken, wat op zijn beurt weer hele stroperige besluitvorming met zich meebrengt; maar de uiteindelijk ontwikkelde oplossingen zullen wel veel meer draagvlak hebben.
waar haal jij de wijsheid vandaan dat er veel weerstand tegen hun ideeen zou bestaan?
Challenge thinkers to believe and believers to think.
?Porque no te calles?
pi_45655179
De paspoortfotoregeling, waarin op basis van levensovertuiging alsnog een hoofddeksel gedragen mag worden past ook moeiteloos binnen de regelingen die bij voorbaat tot mislukken gedoemd waren.

Bij scheiding van kerk en staat is zo'n uitzondering niet te beperken tot iets, dus is het regel.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_45655344
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 10:12 schreef sigme het volgende:
De paspoortfotoregeling, waarin op basis van levensovertuiging alsnog een hoofddeksel gedragen mag worden past ook moeiteloos binnen de regelingen die bij voorbaat tot mislukken gedoemd waren.

Bij scheiding van kerk en staat is zo'n uitzondering niet te beperken tot iets, dus is het regel.
Man krijgt identiteitskaart met clown als pasfoto
pi_45655513
pi_45700400
Deregulering... laten we rustig bevoegdheden weggeven aan instanties die niet meer direct democratisch gecontroleerd worden, maar wél een grote rol in de samenleving spelen. Degene die dat heeft bedacht heeft ook een bord voor z'n kop.
pi_45709290
Daarom is het maar goed dat er krakers zijn, anders hebben ze helemaal vrij spel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')