vhiperquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:54 schreef sigme het volgende:
[..]
Vraag ik me toch af wie die theorie opperde?
en niet te vergeten een hoop belastinggeldquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:15 schreef Fastmatti het volgende:
Grote probleem is dat nooit geėvalueerd wordt of een regeling de doelstellingen wel gehaald heeft. Als het dan echt fout gaat gooit men er weer een hoop regels en maatregelen overheen zonder te kijken of de eerste regeling niet afgeschaft moet worden.
Welnee, er worden helemaal geen doelstellingen geformuleerd, gewoonlijk. Tenminste: geen meetbare doelstellingen, terwijl men enige tijd later wel reageert op metingen waaruit blijkt dat iets faaltquote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:15 schreef Fastmatti het volgende:
Grote probleem is dat nooit geėvalueerd wordt of een regeling de doelstellingen wel gehaald heeft. Als het dan echt fout gaat gooit men er weer een hoop regels en maatregelen overheen zonder te kijken of de eerste regeling niet afgeschaft moet worden.
waar haal jij de wijsheid vandaan dat er veel weerstand tegen hun ideeen zou bestaan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:15 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets alleen maar contraproductief zou werken; de betreffende economen zouden weliswaar prachtig werkende modellen kunnen maken, maar bij de implementatie daarvan zou vervolgens zoveel weerstand ontstaan dat het beleid amper tot haar recht komt. De enige manier om werkelijk wat vooruitgang te boeken is door alle partijen op zijn minst bij het proces te betrekken, wat op zijn beurt weer hele stroperige besluitvorming met zich meebrengt; maar de uiteindelijk ontwikkelde oplossingen zullen wel veel meer draagvlak hebben.
Man krijgt identiteitskaart met clown als pasfotoquote:Op donderdag 25 januari 2007 10:12 schreef sigme het volgende:
De paspoortfotoregeling, waarin op basis van levensovertuiging alsnog een hoofddeksel gedragen mag worden past ook moeiteloos binnen de regelingen die bij voorbaat tot mislukken gedoemd waren.
Bij scheiding van kerk en staat is zo'n uitzondering niet te beperken tot iets, dus is het regel.
Ja HenriO, het is Oversight:quote:Op donderdag 25 januari 2007 10:51 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Man krijgt identiteitskaart met clown als pasfoto
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |