Even die Dance Dept. podcast slurpen dan maar.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:44 schreef Veersesmurf het volgende:
ow, en ik ben fan aan't worden van Gabriel Anandamaar dat terzijde
![]()
Die is prima te doenquote:Op woensdag 31 januari 2007 23:49 schreef Veersesmurf het volgende:
Pak meteen zijn Essential Mix van 10 dagen terug ff mee![]()
Heb jij dezelfde nick op TT?quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DudeSunlounger, Shah, Global Experience, Epos
quote:Op donderdag 1 februari 2007 17:40 schreef jackson het volgende:
Zonde dat het een trancetopic is trouwens. Anders zou ik zomaar de line-up van ons (Tomaz und ich) nieuwe feest kunnen posten hier....
Hmm hoezo dan ? Tracklist ziet er toch oud uitquote:Op donderdag 1 februari 2007 13:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb jij dezelfde nick op TT?
Ik moest nogal lachen op je reactie over die set van Armin,.
ehh classics?quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm hoezo dan ? Tracklist ziet er toch oud uit?
01. Iio - Rapture (Armin van Buuren Mix
02. Rising Star - Touch Me (Original Mix
03. Perpetuous Dreamer - The Sound Of Goodbye (Armin's Tribal Feel
04. Rising Star - Clear Blue Moon
05. Denzil & Dwayne - Force The Habit (Rising Star Mix
06. Rising Star - Startheme
07. Alibi - Eternity (Thrillseekers Mix
08. Dj Manta - Holding On (Rising Star Mix
Ok, dus ik heb er nog eens naar geluisterd, die naked mix, en het kan er mee doorquote:Op woensdag 31 januari 2007 21:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
DudeSunlounger, Shah, Global Experience, Epos
Wel veel classics voor een set uit 2007quote:Op donderdag 1 februari 2007 22:20 schreef DreamAway het volgende:
[..]
ehh classics?![]()
die zijn tijdloos![]()
Dat was je commentaar niet... Je zei dat het je verbaasde dat dit een set van Armin was. Daar moest ik nogal om lachenquote:Op donderdag 1 februari 2007 22:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmm hoezo dan ? Tracklist ziet er toch oud uit?
Tsja, het ligt eraan wat je humor is. Kan toch door een fan gemaakt zijn ?quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat was je commentaar niet... Je zei dat het je verbaasde dat dit een set van Armin was. Daar moest ik nogal om lachen
Volgens mij had de beste knaap niet door dat het allemaal eigen platen/remixen waren van Armin.quote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik moest ook niet lachen.
Jij emoquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:47 schreef MarkzMan_X het volgende:
Ik moest ook niet lachen.
ik snapte je welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij had de beste knaap niet door dat het allemaal eigen platen/remixen waren van Armin.
Enfin.... et boeit ook geen zak
Al die TT knaapjes dachten dat ook...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 09:17 schreef Xantra het volgende:
[..]
ik snapte je wel![]()
dacht precies zelfde als jou
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Volgens mij had de beste knaap niet door dat het allemaal eigen platen/remixen waren van Armin.
Enfin.... et boeit ook geen zak
Had je iets anders verwacht dan? Alsof Armin zin (en tijd) heeft om een hele aparte ASOT te maken enkel voor slam....hij zegt zn engelse zinnetjes gewoon in t Nederlands, net als op fresh ooitquote:Op vrijdag 2 februari 2007 23:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
A State Of Trance op SlamFM is trouwens gewoon hetzelfde als gisteren.
Ja ff bestellen jongens...oh, te laatquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:57 schreef jackson het volgende:
http://webshop.ticketonline.nl/shows/showtickets.aspx?sh=SSTI&v=SCRT&p=EIDT2007680
ff allemaal kaarten bestellen... gaat tof worden, wel de dag erna naar Ik Wil Naar House komen in de Poema graag
Die heb ik gekochtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:56 schreef MarkzMan_X het volgende:
En dan stuurt m-kay me ook nog even de Funabassie remix van First Time... mijn weekend is weer top!
*klikt op buylink*quote:Op zaterdag 3 februari 2007 18:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wat is duur?
Edit: De remix kopen is het wel meer dan waard.
Ik had er errug graag bij geweest, maar kan dan weer is nietquote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:57 schreef jackson het volgende:
http://webshop.ticketonline.nl/shows/showtickets.aspx?sh=SSTI&v=SCRT&p=EIDT2007680
ff allemaal kaarten bestellen... gaat tof worden, wel de dag erna naar Ik Wil Naar House komen in de Poema graag
Bij vlagen? Die set was geniaal!quote:Op zondag 4 februari 2007 15:43 schreef Joppy het volgende:
Scot Project
Op de afgelopen Q-base hadden ze een area met die ouwe hardstyle, daar kwamen bij vlagen ook heerlijke nummers langs.
Welke set? Er stonden meerdere DJ's namelijkquote:Op zondag 4 februari 2007 19:16 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Bij vlagen? Die set was geniaal!![]()
Biermuziek & tieten!quote:Op zondag 4 februari 2007 19:47 schreef jackson het volgende:
Even voor de ontspanning![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |