abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 januari 2007 @ 21:07:54 #51
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_45643512
Tom Cloud ft Tiff Lacey - Secretly
nog steeds moooooooi!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
  woensdag 24 januari 2007 @ 22:50:07 #52
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_45647484
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 21:07 schreef DreamAway het volgende:
Tom Cloud ft Tiff Lacey - Secretly
nog steeds moooooooi!
De dub dan graag . Goeie plaat ja.
De vocal past totaal niet vind ik, klinkt gewoon bijzonder slecht.

Nogsteeds? Volgens mij is hij alleen nog maar op promo vinyl te krijgen
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
  woensdag 24 januari 2007 @ 23:41:40 #53
105311 Xantra
Cinematographer
pi_45649361
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 20:59 schreef jackson het volgende:

[..]

Er zitten 4/5 platen in die ik geweldig vind . Die playlisten kom ik niet vaak meer tegen in dit genre
ow zo idd

Who's the starter blijft trouwens nog steeds een klapper, dat vinylletje heb ik de groeven vanaf gedraaid
[b]BRING ME THE OSCARS[/b]
Y. Mulder: 'Ja, we gaan nu Huntelaar met Van Basten vergelijken, zo goed was Van Basten niet!'
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:23:55 #54
134192 DreamAway
beautiful noise
pi_45654273
quote:
Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef jackson het volgende:

[..]

De dub dan graag . Goeie plaat ja.
De vocal past totaal niet vind ik, klinkt gewoon bijzonder slecht.

Nogsteeds? Volgens mij is hij alleen nog maar op promo vinyl te krijgen
vocalen moet je idd ff aan wennen, af en toe klinkt het er een beetje storend bij!
Maar de plaat is echt al weeeken geleden in asot gedraaid, vond em toen meteen al super...dan vandaar de misplaatste 'nog steeds' ben nog steeds nie gewend aan die lange wachtijden voor een plaat uitkomt!
| ...After silence, music is the closest to translate the inexpressible... |
pi_45655318
Tiesto @ Rio playlist.. damn
pi_45658941
Zo! Gisteren besteld, 20 uur later in huis. De Pioneer CDJ 800! *hiep hoi*
pi_45659312
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo! Gisteren besteld, 20 uur later in huis. De Pioneer CDJ 800! *hiep hoi*
Ga eens studeren ofzo. .
I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
pi_45663073
Ja in m'n pauze speel ik ermee!

Leuk: hier in Ede kon ik totaal geen goeie cd's vinden. Vind ik een gebrand cd-tje, ik gooi 'm erin, en ja hoor m-kay vs. jvdb - sunstroke. Wat een deun!
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:47:55 #59
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_45663858
Marc Marberg & Kyau vs. Albert - Megashira

En hallo topic hier zal ik wat vaker vertoeven
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
  donderdag 25 januari 2007 @ 15:58:34 #60
120991 billy-bob
loco in de toko
pi_45664180
Oh ja Lost Witness vs. Sassot - Whatever (vooral Original Mix)
is imo de geilste euforische trance plaat atm
The woods are lovely, dark, and deep,
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep...
  donderdag 25 januari 2007 @ 19:59:50 #61
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_45672040
Simon & Shaker - Plan 9
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 00:56:07 #62
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_45684588
Wat is het trouwens stil rond Ozgur Can Of heb ik iets gemist
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 26 januari 2007 @ 01:07:22 #63
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_45684806
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:56 schreef star_gazer het volgende:
Valt erg mee maar je luisterd zijn nieuwe werk denk niet
Hij is ook bezig met album dacht ik maar dat wil niet echt.

HP22 weet et wel denk
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
pi_45685002
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 00:56 schreef star_gazer het volgende:
Stil? Hij heeft net 2 nieuwe ep's uit op Pickadoll en Harthouse! Check z'n myspace eens wat vaker zou ik zeggen . In de 'trance wereld' hoor je niet veel van 'm mee, daar hoort ie ook allang niet meer in thuis!

02. Jose Amnesia feat. Jennifer Rene - Wouldn't Change A Thing
03. Emjae - Necromancer (Probspot Dub) [Curvve Recordings)

Armin heeft trouwens goed naar GDJB geluisterd vorige week , topplaten overigens
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_45690902
Iedereen al kaartjes gekocht voor het Intuition festijn in februari? .

http://partyflock.nl/party/79963.html

I look back and I'm amazed, that my thoughts were so clear and true, that three words went through my mind endlessly, repeating themselves like a broken record... you're so cool, you're so cool, you're so cool...
  vrijdag 26 januari 2007 @ 12:13:41 #66
36461 Joppy
geen colaboy
pi_45691452
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 11:55 schreef m-kay het volgende:
Iedereen al kaartjes gekocht voor het Intuition festijn in februari? .

http://partyflock.nl/party/79963.html

Dan moet ik hakkuh
http://partyflock.nl/party/80943.html
Let the beat control your body!
pi_45694643
Ticket is besteld! .
pi_45695500
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 14:00 schreef m-kay het volgende:
Ticket is besteld! .
+1
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_45696687
quote:
Platenmaatschappijen moeten accepteren dat er via internet onbetaald muziek gekopieerd wordt. Als financiėle compensatie zou daar een heffing op internetabonnementen voor kunnen komen. Dat zegt PvdA-Kamerlid Martijn van Dam in een interview met NU.nl.

"We moeten realistisch zijn", aldus Van Dam, internetwoordvoerder voor de PvdA. "Het is niet fijn om te horen voor muzikanten, maar het is een verloren strijd om kopiėren op internet tegen te gaan", zegt Van Dam.

"De platenmaatschappijen zijn zelf ook tot de conclusie gekomen dat kopieerbeveiligingen niet werken. Er hoeft namelijk maar één iemand de beveiliging te doorbreken en het product staat op internet. Op het moment dat de bescherming of bestrijding slimmer wordt, wordt direct ook de techniek om muziek uit te wisselen slimmer."

De Nederlandse brancheorganisatie voor de muziekindustrie NVPI maakte onlangs bekend dat muziekmaatschappijen geen gebruik meer maken van kopieerbeveiliging op muziek-cd's, omdat de kosten niet opwegen tegen de resultaten.

Heffing
Om de muzikanten en auteurs tegemoet te komen, ziet Van Dam een mogelijkheid om heffingen te leggen op internetverkeer. "De Kamer was tegen heffingen op MP3-spelers terwijl er ook beveiligingen zijn", aldus Van Dam.

"Als platenmaatschappijen minder kiezen voor beveiliging en DRM, als ze accepteren dat er nu eenmaal gekopieerd wordt, dan valt er te praten over meer compensatie door middel van heffingen. De mate van bescherming en heffingen bevinden zich in communicerende vaten." Van Dam vindt het logischer om dan heffingen te leggen op internetverkeer, dan op producten.

CDA
Het CDA filosofeert ook over een dergelijke internetheffing. "In de praktijk zie je dat veel mensen die internet gebruiken illegaal gaan downloaden", aldus CDA-Kamerlid Nicolien van Vroonhoven tegenover NU.nl. "Voorwaarde voor zo'n heffing is wel dat mensen dan niet ook nog eens moeten betalen voor het downloaden van de muziek zelf."

De cultuurwoordvoerder van de CDA-fractie erkent dat de bescherming van auteursrecht een ingewikkeld onderwerp is. "Het is moeilijk om daar de vinger achter te krijgen. De technologie gaat heel snel."
Bron: nu.nl

Dat wordt graties downloaden binnenkort! .
pi_45705322
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef m-kay het volgende:

[..]

Bron: nu.nl

Dat wordt graties downloaden binnenkort! .
Ah mooi, dat gaat mij een heleboel schelen van wat ik aan mn pa moet terug betalen.

Edit: laat maar ik moet beter lezen
pi_45705417
quote:
Op vrijdag 26 januari 2007 19:39 schreef sammeh het volgende:

[..]

Ah mooi, dat gaat mij een heleboel schelen van wat ik aan mn pa moet terug betalen.

Edit: laat maar ik moet beter lezen
quote:
Martijn van Dam heeft in een verklaring aangegeven dat er helemaal geen sprake is van een dergelijk plan, en dat hij helemaal niet geļnterviewd is door NU.nl. De citaten die NU.nl meldt, zouden afkomstig zijn van een interview voor het blad van Buma Stemra.

Van Dam verzet zich in dit artikel tegen heffingen op mp3-spelers, en geeft aan dat de strijd van de muziekindustrie tegen kopiėren volgens hem een verloren zaak is. Het instellen van een kopieerheffing op internet zou een puur hypothetische opmerking zijn geweest.

Volgens Van Dam is er geen plan voor kopieerheffing op internetabonnementen, en ziet het er ook niet naar uit dat er een dergelijk plan zal komen.
Helaas. .
pi_45705832
Ik kom net achter dat Can't Sleep al meer dan een half jaar uit is

Iemand die Wipenberg Feat. Tiff Lacey - Promised Land leuk vind ?
pi_45707380
Whehe Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb's Main Mix)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 januari 2007 @ 13:40:49 #74
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_45723969
Voor alle fans

Armin van Buuren twee maanden eerder op Slam!FM
Armin van Buuren zal twee maanden eerder starten met zijn programma op Slam!FM. Eerder werd bekend dat hij op 6 april zou gaan starten op de zender dit is nu 2 februari geworden.

Van Buuren gaat iedere vrijdagavond zijn programma 'A State of Trance' maken voor de zender tussen 22:00 en 24:00 uur. Eerder maakte hij dit programma voor Fresh FM, XFM en ID&T Radio.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 27 januari 2007 @ 14:59:57 #75
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_45725962
Ik klap vanavond naar de Panama. Schulz maar eens bekijken en vooral Remy
Wel tof dat in de 2e zaal Micha Daniels draait en ook Franklin

Ben erg benieuwd
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')