De dub dan graagquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:07 schreef DreamAway het volgende:
Tom Cloud ft Tiff Lacey - Secretly![]()
nog steeds moooooooi!
ow zo iddquote:Op woensdag 24 januari 2007 20:59 schreef jackson het volgende:
[..]
Er zitten 4/5 platen in die ik geweldig vind. Die playlisten kom ik niet vaak meer tegen in dit genre
vocalen moet je idd ff aan wennen, af en toe klinkt het er een beetje storend bij!quote:Op woensdag 24 januari 2007 22:50 schreef jackson het volgende:
[..]
De dub dan graag. Goeie plaat ja.
De vocal past totaal niet vind ik, klinkt gewoon bijzonder slecht.
Nogsteeds? Volgens mij is hij alleen nog maar op promo vinyl te krijgen![]()
Ga eens studeren ofzo.quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:00 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zo! Gisteren besteld, 20 uur later in huis. De Pioneer CDJ 800! *hiep hoi*
Valt erg mee maar je luisterd zijn nieuwe werk denk nietquote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:56 schreef star_gazer het volgende:
Wat is het trouwens stil rond Ozgur CanOf heb ik iets gemist
Stil?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:56 schreef star_gazer het volgende:
Wat is het trouwens stil rond Ozgur CanOf heb ik iets gemist
Dan moet ik hakkuhquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:55 schreef m-kay het volgende:
Iedereen al kaartjes gekocht voor het Intuition festijn in februari?.
http://partyflock.nl/party/79963.html
Bron: nu.nlquote:Platenmaatschappijen moeten accepteren dat er via internet onbetaald muziek gekopieerd wordt. Als financiėle compensatie zou daar een heffing op internetabonnementen voor kunnen komen. Dat zegt PvdA-Kamerlid Martijn van Dam in een interview met NU.nl.
"We moeten realistisch zijn", aldus Van Dam, internetwoordvoerder voor de PvdA. "Het is niet fijn om te horen voor muzikanten, maar het is een verloren strijd om kopiėren op internet tegen te gaan", zegt Van Dam.
"De platenmaatschappijen zijn zelf ook tot de conclusie gekomen dat kopieerbeveiligingen niet werken. Er hoeft namelijk maar één iemand de beveiliging te doorbreken en het product staat op internet. Op het moment dat de bescherming of bestrijding slimmer wordt, wordt direct ook de techniek om muziek uit te wisselen slimmer."
De Nederlandse brancheorganisatie voor de muziekindustrie NVPI maakte onlangs bekend dat muziekmaatschappijen geen gebruik meer maken van kopieerbeveiliging op muziek-cd's, omdat de kosten niet opwegen tegen de resultaten.
Heffing
Om de muzikanten en auteurs tegemoet te komen, ziet Van Dam een mogelijkheid om heffingen te leggen op internetverkeer. "De Kamer was tegen heffingen op MP3-spelers terwijl er ook beveiligingen zijn", aldus Van Dam.
"Als platenmaatschappijen minder kiezen voor beveiliging en DRM, als ze accepteren dat er nu eenmaal gekopieerd wordt, dan valt er te praten over meer compensatie door middel van heffingen. De mate van bescherming en heffingen bevinden zich in communicerende vaten." Van Dam vindt het logischer om dan heffingen te leggen op internetverkeer, dan op producten.
CDA
Het CDA filosofeert ook over een dergelijke internetheffing. "In de praktijk zie je dat veel mensen die internet gebruiken illegaal gaan downloaden", aldus CDA-Kamerlid Nicolien van Vroonhoven tegenover NU.nl. "Voorwaarde voor zo'n heffing is wel dat mensen dan niet ook nog eens moeten betalen voor het downloaden van de muziek zelf."
De cultuurwoordvoerder van de CDA-fractie erkent dat de bescherming van auteursrecht een ingewikkeld onderwerp is. "Het is moeilijk om daar de vinger achter te krijgen. De technologie gaat heel snel."
Ah mooi, dat gaat mij een heleboel schelen van wat ik aan mn pa moet terug betalen.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 15:00 schreef m-kay het volgende:
[..]
Bron: nu.nl
Dat wordt graties downloaden binnenkort!.
quote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:39 schreef sammeh het volgende:
[..]
Ah mooi, dat gaat mij een heleboel schelen van wat ik aan mn pa moet terug betalen.![]()
Edit: laat maarik moet beter lezen
Helaas.quote:Martijn van Dam heeft in een verklaring aangegeven dat er helemaal geen sprake is van een dergelijk plan, en dat hij helemaal niet geļnterviewd is door NU.nl. De citaten die NU.nl meldt, zouden afkomstig zijn van een interview voor het blad van Buma Stemra.
Van Dam verzet zich in dit artikel tegen heffingen op mp3-spelers, en geeft aan dat de strijd van de muziekindustrie tegen kopiėren volgens hem een verloren zaak is. Het instellen van een kopieerheffing op internet zou een puur hypothetische opmerking zijn geweest.
Volgens Van Dam is er geen plan voor kopieerheffing op internetabonnementen, en ziet het er ook niet naar uit dat er een dergelijk plan zal komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |