Doet Zijn pijn?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:37 schreef JAM het volgende:
Heeft u nog enige vragen omtrent het Zijn, schroom niet!
Nee, nee, ik kan nu niet zeggen dat Zijn pijn doet. Toeteren, daarintegen, toeteren dat het doet! Daar is Coltrane niets bij. Niettegenstaande dat dit luidste spreken toch ook een zwijgen is! Of hoe kan ik dat nu even simpel zeggen? Ja, een door-tot-zichzelf-namens-ruisloos-gaan-van-het-talige. Dat is het, zo even kort samengevat.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:55 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Doet Zijn pijn?.
Of je bent nu tien (zeven in 2003) of je bent een jokkebrok.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:56 schreef JAM het volgende:
Causaliteit? Causaliteit? Je bedoelt die vastgeroeste christendogmatiek? Natuurlijk, OllieA! Dat deed ik al toen ik zeven was, over een bordje Coco Pops aan het ontbijt.
Ja, zeg, ́k ben de causaliteit niet ontstegen!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:01 schreef JAM het volgende:
OllieA, als ik in 2003 zeven was, waarom zou ik dan in hemelsnaam nu tien zijn? Wat is dat voor een vastgeroeste, causale christendogmatiek die je hier bezigt?
En weet je wat het erge is? Je bent meestal de helft ervan een paar seconden later alweer vergeten.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:37 schreef JAM het volgende:
Juist ja. Ik had het Zijn gisteravond dus al doorgrond maar toen was ik even een film aan het kijken, vandaar dat ik er nog niet eerder mee was gekomen. Mijn excuus.
Nu ja; na een jaartje of 2000 is het moment dan toch daar dat het Zijn zich aan iemand blootgegeven heeft. Ik was de gelukkige..
Heeft u nog enige vragen omtrent het Zijn, schroom niet!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |