Alleen als jij de regels der grammatica beheerstquote:
Zelfs met dit tempo mag ik dan wel weer wat pilsjes wegklokken danquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:47 schreef beelz het volgende:
Als we op 100 zitten moeten we een enorm groot bierfeest houden waar het Oktoberfest niets bij is
ik doe geen pabo dus dan hoeft het nietquote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:56 schreef beelz het volgende:
[..]
Alleen als jij de regels der grammatica beheerst
Op de PABO schijnt het juist niet te hoeven; Jij moet het dus wel!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 17:25 schreef WEST het volgende:
[..]
ik doe geen pabo dus dan hoeft het niet![]()
nee op de pabo moet het juist wel, wel opletten hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:42 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Op de PABO schijnt het juist niet te hoeven; Jij moet het dus wel!
En grofweg 12 jaar onderwijs.quote:
en in de assendorperstraat was een tak uit een boom van dat kloosterachtige kerkding afgewaaid en op een dak terecht gekomen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:53 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Afgewaaide dakpannen en ander in het rondvliegend spul waarschijnlijk. Winkelcentrum Diezerpoort lag ook op zn gat en dr schijnt ergens een C1000 verwoest te zijn, maar welke dat is weet ik niet..![]()
quote:
Ja Hallo! T is zaterdag he!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 05:43 schreef rudedeltadude het volgende:
zwolle is overleden ofzo?
gecondoleerd allemaal
uitslapen doe je op zondagquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:10 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Ja Hallo! T is zaterdag he!
uitslapen dus
En op zaterdag, alleen vandaag niet, eerst nieuwe fiets halen.. beetje mijn fiets jattenquote:
via internet kan je aangifte doen van diefstal van je fietsquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:55 schreef Giem het volgende:
[..]
En op zaterdag, alleen vandaag niet, eerst nieuwe fiets halen.. beetje mijn fiets jatten![]()
Zou je op zaterdag ook aangifte kunnen doen..
Heb je laatst de ALpenkreuzers ook gezien? Zaten samen met .... june een week geleden in Popfront.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:33 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Ik moest gister werken in ons mooie popfront. Er was open podium. Ik heb een metalband geregeld. Die lui hadden een naam die niemand kon uitspreken en ze zeiden zelf ook dat ze hun naam gingen veranderen. Toen heb ik ze Henk gedoopt. Daarna gingen ze spelen. Henk was tof. Ik heb Henk geregeld voor het voorprogramma van KUT. Dat gaat mooi worden dus
Metal mooi.
Had jij het eerder niet over wetten der grammatica?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 14:33 schreef beelz het volgende:
Mogguh Zwolle
Ik moest gister werken in ons mooie popfront. Er was open podium. Ik heb een metalband geregeld. Die lui hadden een naam die niemand kon uitspreken en ze zeiden zelf ook dat ze hun naam gingen veranderen. Toen heb ik ze Henk gedoopt. Daarna gingen ze spelen. Henk was tof. Ik heb Henk geregeld voor het voorprogramma van KUT. Dat gaat mooi worden dus
Metal mooi.
zou best kunnen, heb griep en ben niet de enige, heb al wel meer mensen gehoord die de griep ook te pakken hebben, alleen het kwam gisteravond erg slecht uit, want was net op een feestje en nou dus al keivroeg weer naar huis gegaan en mn bed ingedokenquote:
Heb ook weer bijholte ontsteking.. ach is wel mee te leven.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zou best kunnen, heb griep en ben niet de enige, heb al wel meer mensen gehoord die de griep ook te pakken hebben, alleen het kwam gisteravond erg slecht uit, want was net op een feestje en nou dus al keivroeg weer naar huis gegaan en mn bed ingedoken
als ik me ziek voel, dan zuip ik net zo hard door dan voel ik me automatisch beterquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
zou best kunnen, heb griep en ben niet de enige, heb al wel meer mensen gehoord die de griep ook te pakken hebben, alleen het kwam gisteravond erg slecht uit, want was net op een feestje en nou dus al keivroeg weer naar huis gegaan en mn bed ingedoken
Uh...en een verdacht gerommel in de buik?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:43 schreef beelz het volgende:
Zo, mijn kater is weer over
Net op de markt 9 mango's voor een euro gekocht
Vanavond eerst naar training en daarna nieuwjaarsborrel... Beetje laat voor nieuwjaarsborrel wel
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Uh...en een verdacht gerommel in de buik?![]()
Dat voel ik wel, maar ik heb geen 9 mango's voor 1 euro gekocht, maar ik heb de griep gekregenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik heb nooit verdacht gerommel in de buik. Ik heb een maag van prikkeldraadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:37 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nee die mag je houden, op markplaats heb je denk ik meer kan op slagenquote:Op zondag 21 januari 2007 12:40 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Dat voel ik wel, maar ik heb geen 9 mango's voor 1 euro gekocht, maar ik heb de griep gekregen
Iemand interesse om hem van me over te nemen? Mag hem gratis bij me op komen halen
Of zal ik hem op Marktplaats zetten ofzo?
Sinds wanneer krijg je klappen op marktplaats?quote:Op zondag 21 januari 2007 17:00 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee die mag je houden, op markplaats heb je denk ik meer kan op slagen
Oepsquote:Op zondag 21 januari 2007 19:06 schreef swollywood het volgende:
[..]
Sinds wanneer krijg je klappen op marktplaats?![]()
kans van slagen
Nu al,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |