Je zou, heeeeeeeeeeeeeeeel stiekumquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou eigenlijk naar bed moeten gaan, maar ik heb geen zin m'n bed op te maken
Heb vanmiddag het beddengoed eraf gehaald en in de wasmachine gestopt, maar het bed nog niet opnieuw opgemaakt. En ik heb er ook geen zin inMaar ik wil ook niet wakker blijven, wat nu.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:29 schreef MissHobje het volgende:
Dekbed hoes pakken.. en erin gaan liggen.. daar over je dek bed gooien![]()
Mja, komt bijna op hetzelfde neerquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:29 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dekbed hoes pakken.. en erin gaan liggen.. daar over je dek bed gooien![]()
Ik vind dat eigenlijk niet fris. Maar ik heb de oplossing al, het logeerbedquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:30 schreef Stereotomy het volgende:
Je zou, heeeeeeeeeeeeeeeel stiekum, je bed gewoon niet opmaken en gewoon rechtstreeks op het matras kunnen slapen, en jezelf oprollen in alleen het hoeslaken van een deken. 't is warm genoeg daarvoor.
We zullen het niet verder vertellen
nee dat hoeft dan niet omdat je dan in je dekbedhoes zelf gaat liggenquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]maar ik moet ook nog een hoeslaken om het matras heen doen. Ik word al moe bij het idee.
Wacht, het logeerbed is opgemaakt!![]()
Nu snap ik 'm pasquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:32 schreef MissHobje het volgende:
nee dat hoeft dan niet omdat je dan in je dekbedhoes zelf gaat liggen
Snapje hem
dat was nou de truuk![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu snap ik 'm pas
Het is laat, de kwartjes vallen inmiddels in centen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:36 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, wil jij een slaapmutsje bij mij tikken? Kost je 0,80 ct. per posting he.
Nope. In een vloek en een zucht geladen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:42 schreef MissHobje het volgende:
Oh.. meer mensen last van FOK! traagheid?
Maar er zitten wèl heel intelligente dames bij hoor, vergis je niet! Net nog een meisje van 18 die al lerares op de basisschool was! Da's vlot je HBO-studie afrondenquote:
Het staat er ècht!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:53 schreef Stereotomy het volgende:
"Geen fysieke afspraken mogelijk - fictieve profielen" staat er in grote letters onder.
Hey, slaap lekker, MissHobjequote:Op donderdag 3 mei 2007 04:53 schreef MissHobje het volgende:
Potverdikkie.. ik duik mijn nest in..
Toedels gezellige nachtmensjesfijne droompjes voor straks
quote:
He gezelligquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hey, slaap lekker, MissHobjeIk ga met je mee. et een hoeslaken en een dekbedovertrek
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:57 schreef MissHobje het volgende:
Arme Stereotomy.. blijft ie in zijn uppie..
Of mag ie tussenin?
Oh gij stiekeme manquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ehm, waar precies tussenin bij jou?
ik ook nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 05:00 schreef MissHobje het volgende:
ik kan ook nooit in 1 keer naar bed gaan he![]()
WTFquote:
Oeps, * Bluezz rent snel in een hoekjequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:51 schreef MissHobje het volgende:
WTF
nu ga ik meteen kieken
Owee als er niets staat he![]()
edit: er staat niets
das wel heel ernstigquote:
Timing is crucialquote:
Waar is de goede oude tijd gebleven dat ik direct na rijexamen met paps naar het gemeentehuis reed (hij achter stuur) en dat we daarna weggingen om thuis gebakjes te eten (ik aan het stuur).quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:29 schreef Euc- het volgende:
Timing is crucial![]()
Blegh, vorige week donderdag mijn rijbewijs gehaald (1e keer), direct aan gaan vragen, alleen omdat ik pas laat examen had (5 voor 3), kon ik pas heel laat naar maastricht toe (sta ik nog steeds ingeschreven, nog geen tijd gehad om me te laten overschrijven naar zwolle
), was ik daar pas 's avonds, toen ging er geen post meer weg, dus kon mijn aanvraag niet meer de deur uit. Nou, wordt ie dus vrijdags verstuurd, zaterdag en zondag zijn geen werkdagen, maandag de dag der koningin, dinsdag dag 2, woensdag, donderdag, vrijdag is de 5e dag. Nu moet ik morgen werken, zaterdag en zondag uiteraard gesloten, kan ik em pas maandag ophalen, en al die tijd mag je niet rijden terwijl je weeeet dat je je rijbewijs wel gehaald hebt!
![]()
Kunnen ze niet gewoon een mooi officieel briefje uitprinten voor in de tussentijd _)#%()_#(%
Ik moest in de VS ook opnieuw afrijden, kon m'n NL rijbewijs niet omzetten. De Nederlandse is wel geldig maar zo'n Amerikaanse pasje is wat handiger dan die gekke roze flap.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar is de goede oude tijd gebleven dat ik direct na rijexamen met paps naar het gemeentehuis reed (hij achter stuur) en dat we daarna weggingen om thuis gebakjes te eten (ik aan het stuur).
Idd, dan kon je gelijk je papiertje mee nemenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar is de goede oude tijd gebleven dat ik direct na rijexamen met paps naar het gemeentehuis reed (hij achter stuur) en dat we daarna weggingen om thuis gebakjes te eten (ik aan het stuur).
Jup, daarom ook die 5 dagen wachtenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Nee, het rijbewijs is nu al een pasje, als ik het goed heb vanaf 1 jan. van dit jaar.
Ja dat vertel je nu pas.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:36 schreef Bluezz het volgende:
Nee, het rijbewijs is nu al een pasje, als ik het goed heb vanaf 1 jan. van dit jaar.
Ik zie ze al veel voorbij komen op mijn werk (als legitimatiebewijs dus).
Ze zijn mooi roze en de foto's zijn geweldig
Iedereen moet zijn oorbellen uit, haar achter de oren, niet lachen en recht/stuurs in de camera kijken
je bedoeld als iemand zijn rijbewijs kwijt is ofzo? Dan zou ik hem gewoon op de normale manier aanvragen, en door blijven rijden. Hoe groot is de kans nu immers dat je uberhaubt aangehouden wordt als je je gewoon een beetje normaal aan de verkeersregels houd? Mocht je uiteindelijk toch aangehouden worden, zeg je gewoon dat je hem met je stomme kop thuis hebt laten liggen, kost je dan 50 euro..quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:43 schreef Erosjuhhh het volgende:
ja true
maar als t je werk is ofzo en je kan er 4 dagen eerder door werken wat kan jou die 40,50 extra schelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |