Dat zei ie toch ook nooit?quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:20 schreef Stereotomy het volgende:
^^ Net als i-spy / Editor, die was ook geen kok
Jawelquote:Op dinsdag 24 april 2007 21:35 schreef Herodus het volgende:
Staat Braakhekke niet zelf in de keuken?
quote:Persoonlijke noot Joop Braakhekke
Iedereen wil lekker eten. Ondernemer of consument, als het om smakelijk, om lekker gaat zijn we gelijk, geen verschil.
Dat iedereen daar in de toekomst minder tijd aan zal spenderen is een absoluut feit.
Zeker door de week. Denk maar aan tweeverdieners.
Gelukkig bestaan er smaakmakers, koks, chefs (hoe je ze ook noemt) die van lekker hun vak hebben gemaakt. Kookgek Joop Braakhekke bijvoorbeeld.
Nogal uitgesproken misschien, maar zegt hij, de komende tijd zal blijken dat smaak identiteit moet hebben, duidelijk moet zijn: herkenbaar!
Zo kookte onze grootmoeder ook. En zo kookt Kookgek. Voor U. Voor een ieder die van lekker houdt, van genieten.
Nou ja, opleiding of niet, als hij zijn geld verdient met het in de keuken staan wil ik hem best een kok noemen, waarom niet? Maar het blijft hier een beetje in het midden. Hoe is die man eigenlijk bekend geworden, toch ook met kookdingen?quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jawel
http://www.kookgek.nl/
Maar nergens wordt vermeld dat ie een koksopleiding heeft gevolgd, terwijl hij wel 'doet alsof' als je het mij vraagt.
Ja mens, echt.quote:
Oh, als jij online bent kan ik rustig gaan slapenquote:
Ik had je een thelepatisch signaal gestuurd.. zodat je wel moest kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
Eh, hoi
Hoe wist je dat ik hier zou gaan kijken?
Hoe kan dat nuquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, als jij online bent kan ik rustig gaan slapen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Hobbelicious is back!
[/b]
Welk net is datquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan dat nu
Ik heb webcamgirls oid opstaan op de achtergrond. Wat een bullshit komt daar langs zeg
Alleen als het een hele leuke èn culinair verantwoord isquote:Op donderdag 3 mei 2007 03:58 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, ik zit tussen twee vrouwen ingesqueezed: mag ik een wens doen?
Oh, het heet geloof ik anders, iets met een streetcam op rtl4. Het is wel nep hoor, maar er moeten hordes mannen (en vrouwen?) intrappen anders was het niet op alle commerciële zenders te zien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 03:58 schreef MissHobje het volgende:
Welk net is dat![]()
Op net 5 hoor je zo af en toe een gozert.. das een collega van me bij de lokale radio![]()
(nu ik dit weet van hem,.. kom ik dus niet meer bij)
Oh, maar dat is toch een lucratieve studentenbaan? Ik had in WGR gelezen dat je als thuiswerk van dat soort SMS'jes kunt beantwoorden vanaf een werkmobieltje. Soms zit je dan met 5 hijgers tegelijkertijd te SMS'en!quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, het heet geloof ik anders, iets met een streetcam op rtl4. Het is wel nep hoor, maar er moeten hordes mannen (en vrouwen?) intrappen anders was het niet op alle commerciële zenders te zien.
Hmmm, genoeg voor iedereenquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:04 schreef Isabeau het volgende:
Oeh, dat kan je nooit alleen op, Stereotomy! Wij helpen wel
Welnee, die meiden (en jongens) zitten gewoon net als wij nu achter een pc en sturen zo de berichtjes weg. Je kan het gewoon thuis doen, krijgt per verstuurd sms'je betaald en het lijkt meer op chatten dan op sms'en. Maar die kerels blijven blijkbaar denken dat er 'echte vrouwen' met ze sms'enquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, maar dat is toch een lucratieve studentenbaan? Ik had in WGR gelezen dat je als thuiswerk van dat soort SMS'jes kunt beantwoorden vanaf een werkmobieltje. Soms zit je dan met 5 hijgers tegelijkertijd te SMS'en!![]()
Ohhhhhhhhh *smelt*quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:02 schreef Stereotomy het volgende:
Ik heb moeite om om 4:00 uur nog een beetje leuk te zijn. Daarom maar even culinair verantwoord:
[afbeelding]
Mijn wens is een Wiener Sachertorte
Deed ie dat trucje ook met taarten? Hij mag het bij mij wel met vis doen. Vis isquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:06 schreef Stereotomy het volgende:
Of we nodigen die dude uit Nazareth ook even uit, dan is er echt genoeg voor iedereen en houden we zelfs nog over![]()
Whoah whoah, hoe weet jij dit allemaal zo goed?quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, die meiden (en jongens) zitten gewoon net als wij nu achter een pc en sturen zo de berichtjes weg. Je kan het gewoon thuis doen, krijgt per verstuurd sms'je betaald en het lijkt meer op chatten dan op sms'en.
Ik ken iemand die dat werk doetquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:07 schreef Stereotomy het volgende:
Whoah whoah, hoe weet jij dit allemaal zo goed?
Ik ga over twee weken (eerst tentamensquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:06 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhh *smelt*![]()
Die is zoooooooo lekker die taart !!!
Ik had hem laatst bij de banketbakker gehaald..
Mega machtig maar zo goddelijk van smaak
Goeie keus dus!
probeer en leerquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga over twee weken (eerst tentamens) met dinnetje naar Wenen
![]()
Alleen weet ik niet of Sachertorte eten in hotel Sacher nou wel of geen tourist trap is.
Ik geloof niet dat ik dat bijbaantje zou waarderenquote:
Dankquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Veel plezier alvast hehe.. kan ik dat niet meer vergeten te typen aan je
Dan verwacht ik wel die sachertorte revieuw tegen die tijdquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dank
De Palm met Wifi gaat mee, dus ik kan nog fok!ken in ons hotelkamer.
Ja, nu moet ik welquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:15 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel die sachertorte revieuw tegen die tijd
Alleen als je in Turkije elke avond van het all-inclusive buffet foto's maaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:18 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, nu moet ik wel![]()
S: "We MOETEN naar Hotel Sacher"
dinnetje: ""
S: "Moet review op fok plaatsen"
Voel me dan net i-spy/editor
Nou, ze heeft dus serieus chocoladeproblemen he. Na het avondeten zie je haar al onrustig worden, haar handen beginnen te trillen, en ze heeft dat een onweerstaanbare drang naar After Eights of naar gele M&M's. Ik neem haar nog es een keer mee naar de dokter hiervoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:20 schreef MissHobje het volgende:
Als je dinnetje chocolade lekker vind ( wat wel moet,..ze is een vrouw) dan schat ik in dat ze daar totaal geen moeite mee zal hebben
![]()
Wanneer is het hemelvaart?quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:21 schreef Stereotomy het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie met hemelvaart?
Nee, da's het weekend na het weekend erop, tochquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Weekend erop zondag maandag is het pinksteren![]()
Euhm ligt aan het weer.. als het boven de 20 graden en redelijk droog dan wel..quote:Op donderdag 3 mei 2007 04:21 schreef Stereotomy het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie met hemelvaart?
[..]
Nou, ze heeft dus serieus chocoladeproblemen he. Na het avondeten zie je haar al onrustig worden, haar handen beginnen te trillen, en ze heeft dat een onweerstaanbare drang naar After Eights of naar gele M&M's. Ik neem haar nog es een keer mee naar de dokter hiervoor.![]()
En ze komt geen grammetje aan.![]()
Ja het weekend erop dus.. ( althans zo zeg ik datquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, da's het weekend na het weekend erop, toch
Dekbed hoes pakken.. en erin gaan liggen.. daar over je dek bed gooienquote:Op donderdag 3 mei 2007 04:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou eigenlijk naar bed moeten gaan, maar ik heb geen zin m'n bed op te maken
Heb vanmiddag het beddengoed eraf gehaald en in de wasmachine gestopt, maar het bed nog niet opnieuw opgemaakt. En ik heb er ook geen zin inMaar ik wil ook niet wakker blijven, wat nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |