Nooit last van gehad tijdens mijn single life...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef l3laster het volgende:
als je niet rukt krijg je elke week minstens 1 natte droom![]()
Dan zijn haast alle mannen gay!quote:Op maandag 22 januari 2007 13:46 schreef Steve-O het volgende:
Rukken is gay!
gelukkig alleen de mooie mannnenquote:Op maandag 22 januari 2007 15:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zijn haast alle mannen gay!
...Of door een over gestreste chirurg!quote:Op maandag 22 januari 2007 17:05 schreef Aurelianus het volgende:
Misschien heeft hij zijn penis verloren bij een tragisch heggeschaar-ongeval.
quote:Op maandag 22 januari 2007 15:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
gelukkig alleen de mooie mannnen
Ik krijg het zelfs niet voor elkaar om niet te rukken als ik wel van regelmatige sex word voorzienquote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:26 schreef jogy het volgende:
Een vriend van me is ook een fervent niet-rukkert. Alleen heeft hij daar wel een natte droom of twee per maand voor terug als hij vrijgezel is. Zo blijkt maar weer dat het overtollige zaad hoe dan ook wel een weg naar buiten vind. Ik krijg het trouwens niet voor elkaar om een maand niet te rukken mits vrijgezellig.
Dan wordt het nog zuur!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 09:55 schreef vlaspld het volgende:
er is niets meer met sjorren.. maar spaar het liever op en laat ik het er uitr halen dan dat ik het alleen doe.. is toch ook veel lekkerder
van masturberen word je onvruchtbaarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:51 schreef P8 het volgende:
van masturberen krijg je haar op je handpalmen
Ik heb dus echt nog nooit een natte droom gehad, ik vroeg me altijd al af waarom niet, maar nu heb ik 'm eindelijk doorquote:Op maandag 22 januari 2007 10:08 schreef l3laster het volgende:
als je niet rukt krijg je elke week minstens 1 natte droom![]()
Leugens.quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:42 schreef Smart_ass het volgende:
Net alsof dat zo raar is.
Ik ben een meisje, en ik zit ook nooit aan mezelf...
Sommige mensen hebben daar gewoon meer behoefte aan dan andere he?
Jaquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok, daar snap ik dus niks van he...
Ik zat net met zo'n gast te praten, zegt ie dat ie nooit rukt. Gewoon niet, nooit. Dus ik zo![]()
Zegt ie:" Ja, gewoon ik weet niet, nooit gedaan. Als je iets niet heb gedaan dan verlang je er ook niet naar."
Dat klopt toch niet? Ik vroeg zo van "ja wat doe je dan als je geil bent?" Zegt ie "Ja, muziek luisteren." Dan spoor je toch niet? Kan iemand dit uitleggen???![]()
Als de TS idd een vrouw is, dan is het probleem opgelost, hij rukt er gewoon op los.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 00:48 schreef SKETSj het volgende:
[..]
JaHij praat met een meisje. En is ws. bang dat je hem disguisting gaat vinden.
Wat moettie dan zeggen?
Wat antwoorden meisjes als je ze vraagt of ze masturberen? nou ?
we hebben het hier over een fundamentalistische talibanstrijder. hij zou een infidel zijn als hij zou fappen! En al helemaal op mij!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 23:01 schreef longbaard het volgende:
[..]
Als de TS idd een vrouw is, dan is het probleem opgelost, hij rukt er gewoon op los.
Zijn genoeg mannen/jongens die zoiets niet zeggen, met name niet tegen vrouwen.
Misschien rukt hij wel met de gedachte over de TS, als zoiets dan direct in het gezicht wordt gevraagd vliegen er de meeste vreemde redenen binnen het hoofd: zoals het luisteren naar muziek als je geil bent.![]()
die 90% komt waarschijnlijk naar voren uit extreem optimistische christelijke onderzoekenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:44 schreef FlyingFox het volgende:
Laatst een virend van me:
''Frans, wist je dat 90% van alle mannen masturbeert?''
Ik: ''100% toch?''
Ik snap t ook nie helemaal hoor![]()
Fuifduifquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:43 schreef P8 het volgende:
over wie gaat dit topic eigenlijk?
Daar heb je die banaan voor in je avatar, niet?quote:Op donderdag 25 januari 2007 18:42 schreef Smart_ass het volgende:
Net alsof dat zo raar is.
Ik ben een meisje, en ik zit ook nooit aan mezelf...
Hahahahahaha! Grappig!!!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:52 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar heb je die banaan voor in je avatar, niet?
Vast uit Genemuidenquote:
hahahaha :p dies goedquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:45 schreef Anubis1984 het volgende:
Muziek luisteren?? Volgens mij gaat al dat niet uitgerukte zaad zich een weg naar boven banen en zich hechten aan de hersenstam ofzo...Muziek luisteren....![]()
Dit doet me ergens aan herinneren.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:49 schreef GizartFRL het volgende:
Visualiseer het volgende:
Situatieschets:
Meisje: Ik ben geil, jij ook?
Jongen: Ja ik ook. Ga je mee naar mijn huis? Muziek luisteren?
Meisje: Is goed.
*jongen zet muziek op*.
Meisje: Muziek??
Intiem vriendje dat je dat allemaal van 'm weet ...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 08:26 schreef jogy het volgende:
Een vriend van me is ook een fervent niet-rukkert. Alleen heeft hij daar wel een natte droom of twee per maand voor terug als hij vrijgezel is. Zo blijkt maar weer dat het overtollige zaad hoe dan ook wel een weg naar buiten vind.
Maar goed, is er een reden voor dat je niet masturbeert? Ben je bang dat je haar op je handen krijgt?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 17:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dan geloof je het niet.![]()
Ik lig er niet wakker van.
Haaa jeweet toch leven gaat verder jahquote:Op maandag 19 februari 2007 16:38 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Door die ex die je 1x in de maand zag? wow.
tuurlijk gaat t leven door hehe. maar wie opent er zulke topics? k heb zelfs nog ff gezocht maar kon er geen van mezelf vindenquote:Op maandag 19 februari 2007 17:29 schreef Camplo het volgende:
[..]
Haaa jeweet toch leven gaat verder jah
En ik hoef geen R&P topics te openen met de mededeling dat ik niet op wijven af durf te stappen aight
Jah dat was mn enige foutquote:Op maandag 19 februari 2007 17:33 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
tuurlijk gaat t leven door hehe. maar wie opent er zulke topics? k heb zelfs nog ff gezocht maar kon er geen van mezelf vinden
Dan moet je dus ook wél goed quoten he (Sydney, 2003) mannen die minder dan 5 x per WEEK masturberen, ongeacht het aantal keren dat ze sex hebben met hun partner, hebben een hogere kans op prostaatkanker (tot > 50%)quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:52 schreef pomtiedom het volgende:
Tja, leuk voor hem. Als je als man gezond wil blijven moet je minimaal 1 keer in de maand ejaculeren (dat weten lang niet alle mannen), waarom?
Omdat als je langer dan 30 dagen dat niet doet, de kans op prostaatkanker toe neemt. Hoe langer je het dan niet doet, hoe groter het risico.
Tja, natuurlijk nemen gedragsschommelingen dan ook toe.
Hier staat: ik ben een stud die mijn wijf suf neukt, dus ik heb het niet nodig. (ahem) De stelling dat een gezonde vent méér zin in sex heeft dan zijn vriendin, betekent natuurlijk niks voor hem. En ook niet dat als je met je vrouw sex hebt, en als ze niet vreemd gaat, maar één van de 3 soorten zaad die je maakt, wordt uitgescheiden.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ruk me niet omdat ik vrij vaak met mijn vriendin vrij ( 4-8 x per week ofzo )
maar als je vrijgezel bent kan ik het me niet voorstellen!
Ik weet niet of het klopt, maar er zijn wat mensen die de gedachte verdedigen dat je vechtzaad hebt (met allemaal killer-zaadcellen) voor als je concurrentie verwacht van andere mannen, bevruchtigszaad voor als er iemand zwanger te krijgen is, en gezelligheidzaad, en dat laatste maak je omdat seks voor de lol erg belangrijk bij mensen is: schijnt iets te doen voor de duurzaamheid van je relatie, seks, en een duurzamere relatie is weer voordelig voor je kindertjes...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:03 schreef Camplo het volgende:
1 soort zaad?
Heb je er 3 dan?
1 voor een zoon
1 voor een dochter
1 voor een ??
Het bestaat wel, 3 soorten zaad, maar je zak heeft natuurlijk niet door welke van de 3 kranen ie moet openzetten. Er komt gewoon altijd een mengsel uit:quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopt, maar er zijn wat mensen die de gedachte verdedigen dat je vechtzaad hebt (met allemaal killer-zaadcellen) voor als je concurrentie verwacht van andere mannen, bevruchtigszaad voor als er iemand zwanger te krijgen is, en gezelligheidzaad, en dat laatste maak je omdat seks voor de lol erg belangrijk bij mensen is: schijnt iets te doen voor de duurzaamheid van je relatie, seks, en een duurzamere relatie is weer voordelig voor je kindertjes...
Maar ja, dit heb ik ook maar van Sex-sense TV. Dus of er iets van klopt...![]()
ja, nee dat klopt inderdaad. Ik zag laatst een documentaire over zoiets (discovery ofzo) en daar hadden ze het ook over alle soorten zaadquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef Masterix het volgende:
[..]
Ik weet niet of het klopt, maar er zijn wat mensen die de gedachte verdedigen dat je vechtzaad hebt (met allemaal killer-zaadcellen) voor als je concurrentie verwacht van andere mannen, bevruchtigszaad voor als er iemand zwanger te krijgen is, en gezelligheidzaad, en dat laatste maak je omdat seks voor de lol erg belangrijk bij mensen is: schijnt iets te doen voor de duurzaamheid van je relatie, seks, en een duurzamere relatie is weer voordelig voor je kindertjes...
Maar ja, dit heb ik ook maar van Sex-sense TV. Dus of er iets van klopt...![]()
Ja maar ja maar...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:41 schreef Gripper het volgende:De functies die je noemt, (bevruchten, gezelligheid --> stofje waar vrouwen zich fijn door voelen --> willen ze vaker ) zitten gewoon allemaal in die ene soort.
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:43 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
ja, nee dat klopt inderdaad. Ik zag laatst een documentaire over zoiets (discovery ofzo) en daar hadden ze het ook over alle soorten zaad
okee foute smiliequote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:02 schreef Masterix het volgende:
[..]
Jamaar die smiley:die klopt hier weer niet bij hoor.
De smaak wordt bepaalt door wat er gegeten en gedronken is.
ON-topic blijven graag
Dat superzaad, hoe kan het dan dat er mongooltjes geboren worden?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:41 schreef Gripper het volgende:
[..]
Het bestaat wel, 3 soorten zaad, maar je zak heeft natuurlijk niet door welke van de 3 kranen ie moet openzetten. Er komt gewoon altijd een mengsel uit:
De helft van het zaad is puur bedoeld om te fungeren als de knechtjes in het wielrenpeloton, om de toppers te lanceren.
Ongeveer 35 % van het zaad is soldaat: zij moeten het vreemde zaad bij het eitje vandaan houden.
Slechts 15% van het zaad gaat daadwerkelijk op zoek naar een ei.
De functies die je noemt, (bevruchten, gezelligheid --> stofje waar vrouwen zich fijn door voelen --> willen ze vaker ) zitten gewoon allemaal in die ene soort.
Was het niet zo dat 95% van de mannen masturbeert en de overige 5 % liegt?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 05:52 schreef Luukzor het volgende:
Jezus wat een discussie. Iedere gast rukt en degene die dat niet doen zijn a-seksueel.
ja hoor hij liegt! zal wel schaamte zijn...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
Ok, daar snap ik dus niks van he...
Ik zat net met zo'n gast te praten, zegt ie dat ie nooit rukt. Gewoon niet, nooit. Dus ik zo![]()
Zegt ie:" Ja, gewoon ik weet niet, nooit gedaan. Als je iets niet heb gedaan dan verlang je er ook niet naar."
Dat klopt toch niet? Ik vroeg zo van "ja wat doe je dan als je geil bent?" Zegt ie "Ja, muziek luisteren." Dan spoor je toch niet? Kan iemand dit uitleggen???![]()
ze behoren ook monogaam te zijn, het tegendeel is waar.quote:Op zondag 18 maart 2007 02:33 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Priesters rukken zich ook niet (schijnt)
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:34 schreef arneaux het volgende:
En ze dan beleefd roepen zeker. "Psssst, meisje, meisje."
Jawel:quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:38 schreef Quickie_Butt het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |