quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:38 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk de eerste reclame :
'Ambie puur, elke dag een ander geurtje'
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:38 schreef tong80 het volgende:
Wel leuk de eerste reclame :
'Ambie puur, elke dag een ander geurtje'
nou om het uur naar het toilet om je kwakje te doenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:45 schreef teamlead het volgende:
ben ik de enige die zich bij deze verslaving niets kan voorstellen
"I even lost a couple of good jobs because of this"... wtf
Leuke woordspelingquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:48 schreef Panic_A het volgende:
Die "dokter", dat is gewoon een ordinaire oplichter.
tsja.. anderen gaan rokenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nou om het uur naar het toilet om je kwakje te doen
quote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:34 schreef tong80 het volgende:
Benieuwd of Sunchaser nog langs komt.
Hij neemt dus z'n dildo's mee naar z'n werkquote:
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Hij neemt dus z'n dildo's mee naar z'n werk
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:01 schreef tong80 het volgende:
Ze gaan bidden met een masturberende dominee.
"Pas als hij een handreiking doet..."quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef Wickedangel het volgende:
Ondertiteling zoiets als "het is nog maar de vraag of ik mezelf in de hand kan houden"![]()
' Lekker puh, eikel'quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Pas als hij een handreiking doet..."
zit niet mee te kijken... maar dan hangen de vellen toch los langs je inmiddels rulle lul of niet?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
nou om het uur naar het toilet om je kwakje te doen
En dacht dat hij meteen zou worden weggestuurd. Wat zielig eigenlijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Hij stapt gelijk op een Marokkaan af
Maar dat bedoelde ik nietquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:18 schreef Erwtensoep het volgende:
In Nederland had hij klappen gehad.
Je was daarvoor aan het rukken ?quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:34 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik had alleen het laatse stukje gezien.
www.uitzendinggemist.nl?quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:04 schreef Sensation89 het volgende:
Is dit nog ergens te zien op internet?
Zelfde als het onthoofdingsfilmpje van die Nick.. Niemand wilt het eigenlijk zijn, maar het was een van de meest bekeken filmpjes..quote:Op maandag 29 januari 2007 15:13 schreef Mr_Booze het volgende:
Toch wel grappig dat veel mensen die kijken naar dit soort docu's over de langste piemel en masturberen dit weer die zogenaamde shock docs toch redelijk goed bekeken worden. Veel mensen vinden het smerig maar toch intressant blijkt maar weer eens met die hoge kijkcijfers.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |