Klopt, die stem is Stijnquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
Die prettige stem is de plasmaboy niet..
Ik denk Natasiaquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
NL gaat mee, wedden.
Brian heeft weinig te kiezen want er moet unaniem gestemd wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:12 schreef Katewalker het volgende:
Brian zal denk ik Natanael kiezen om mee te gaan........
nee? Wat ( of wie) hoorde ik dan? ( niet uit de plasma? Is het een LCD dan?)quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:11 schreef Katewalker het volgende:
Die prettige stem is de plasmaboy niet..
O ja...quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:13 schreef Missy_1974 het volgende:
[..]
Brian heeft weinig te kiezen want er moet unaniem gestemd worden
Dat word dus niemand.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bart is dolgelukkig dat hij niet hoeft te draaien, maart baaaalt als een stekker dat ie niet mee mag.
Nu nog de ruzies wie er unaniem gestemd gaat worden. Natasia heeft haar zinnen op het uitje gezet.
Nee, geen fotoquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:16 schreef Lieve het volgende:
Beeld van Stijn? ( om het plaatje compleet te krijgen hoorgewoon, belangeloos
![]()
) Oftewel.... is er een foto van Stijn?
Sorry... Alleen foto's van Miljonairs. Binnenkort backstage reportage op site!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, geen foto(of je moet het heel lief vragen aan DGK_REDACTIE, mss heb je dan een kans
)
Lijkt me boeiend die reportagequote:Op donderdag 18 januari 2007 22:19 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Sorry... Alleen foto's van Miljonairs. Binnenkort backstage reportage op site!
ja hij baalt als een stekker, ook nog dat stomme poker, volgens mij vraagt ie zo 24uur aanquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Bart is dolgelukkig dat hij niet hoeft te draaien, maart baaaalt als een stekker dat ie niet mee mag.
Nu nog de ruzies wie er unaniem gestemd gaat worden. Natasia heeft haar zinnen op het uitje gezet.
Dat gezeik weer.....quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:31 schreef uitgeslapen het volgende:
Ah laten we het even over de punten hebben.....
je wordt op je wenken bedient .... Huub begint maar over de cp's . Waarschijnlijk vond hij het ook te tam wordenquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:30 schreef BONG4002 het volgende:
Tis wel een saaie boel nu ja, te gezapig(hopelijk staan er nog een paar zware dilemma's/stemmingen op het programma aankomend weekend)
Maar tot dusver heeft het (helaas) nog geen negatief effect op de groep/sfeerquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
je wordt op je wenken bedient .... Huub begint maar over de cp's . Waarschijnlijk vond hij het ook te tam worden![]()
Niet goed voor Huub?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:35 schreef Suikeroom het volgende:
.NL geeft niks om punten.. jammer voor Huub
zei ie net zelf ook.. hij had een reactie verwachtquote:
Dan lijkt het me wel duidelijk dat .NL de 40 cp van Huub gejat heeft...!quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
zei ie net zelf ook.. hij had een reactie verwacht
dat weet niemand gek genoegquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:43 schreef demins het volgende:
[..]
Dan lijkt het me wel duidelijk dat .NL de 40 cp van Huub gejat heeft...!
quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Nena er zoveel punten voor over? Ze kan toch ook bijna 3 ker iemand voor een half uur laten komen?
Nena mist niemandquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:46 schreef farceman het volgende:
Waarom heeft Nena er zoveel punten voor over? Ze kan toch ook bijna 3 ker iemand voor een half uur laten komen?
Maar heeft iemand van ons het ook werkelijk gezien dat NL dat gedaan heeft?quote:
misschien heeft huub die truuk al eerder gedaan, met die 40 punten, ben ook benieuwd wanneer het duidelijk wordt, REDACTIE ??quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:47 schreef demins het volgende:
[..]
Dat verbaast me ook! Een vreemde zaak...
Jup, niet veel bijzonders gebeurdquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:44 schreef Sonique het volgende:
Is het de gehele dag al zo saai?
het halve decor is weggewaaid, verder was het idd rustigquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, niet veel bijzonders gebeurd
het was Bart. Die heeft die 40 punten geregeld. het was een opzetje. Op een andere site weten ze dat toch? ( ik weet het zelfs, dan is het dus bekend?quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:50 schreef Fikkert het volgende:
[..]
misschien heeft huub die truuk al eerder gedaan, met die 40 punten, ben ook benieuwd wanneer het duidelijk wordt, REDACTIE ??
Is tie mee gestoptquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef bosb het volgende:
Wat doet bart nou wijs over facility management (mijn studie) Mag hem nu echt niet meer
Nou ja wijs...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef bosb het volgende:
Wat doet bart nou wijs over facility management (mijn studie) Mag hem nu echt niet meer
Ik heb de hele dag niet gekeken. Wel geld verdiendquote:Op donderdag 18 januari 2007 22:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Jup, niet veel bijzonders gebeurd
Hoge IQ wat kwam er bij jou uit ?? en ik heb een normaal IQ 118 en snap er ook geen hol vanquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:11 schreef kleinzusje het volgende:
En ondanks mn hoge IQ snap ik geen hol van de punten
volgens mij waren dat die punten in stephan zn schoen, dat was door bart &brian gedaan, die ander 40 punten heb ik nooit iets over gehoord of gelezenquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:03 schreef Lieve het volgende:
[..]
het was Bart. Die heeft die 40 punten geregeld. het was een opzetje. Op een andere site weten ze dat toch? ( ik weet het zelfs, dan is het dus bekend?)
In de uitzending is gezegd dat Bart en NL de punten van Huub hebben gestolen, maar ja iedereen zegt dat het gesuggereerd werd dus ik heb geen idee. Voor mij was het soort van die 2 hebben het gedaan, maar ja ik ben Blontquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef Fikkert het volgende:
[..]
volgens mij waren dat die punten in stephan zn schoen, dat was door bart &brian gedaan, die ander 40 punten heb ik nooit iets over gehoord of gelezen
118 is geen normaal IQquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoge IQ wat kwam er bij jou uit ?? en ik heb een normaal IQ 118 en snap er ook geen hol van
volgens de site was als je 120 had hoog IQ en alles wat daaronder zat tot 100 een normaal IQ dus daar ben ik vanuit gegaan.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:14 schreef Sonique het volgende:
[..]
118 is geen normaal IQ
100 is normaal (gemiddeld)
hey blondie, ik heb het ook gezien en ben ook van mening dat het gesuggereerd werdquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:13 schreef petraa het volgende:
[..]
In de uitzending is gezegd dat Bart en NL de punten van Huub hebben gestolen, maar ja iedereen zegt dat het gesuggereerd werd dus ik heb geen idee. Voor mij was het soort van die 2 hebben het gedaan, maar ja ik ben Blont
aha...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
[..]
volgens de site was als je 120 had hoog IQ en alles wat daaronder zat tot 100 een normaal IQ dus daar ben ik vanuit gegaan.![]()
Maar niemand heeft het daadwerkrlijk gezien toch? En dat vind ik raar.....quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:17 schreef Fikkert het volgende:
[..]
hey blondie, ik heb het ook gezien en ben ook van mening dat het gesuggereerd werd
maar ja, aan de andere kant, ik ben ook blond
ZIjn veel momenten waarop je niet iedereen ziet, en als ze er niet over praten ofzo kan ik me voorstellen dat het onopvallend gepasseerd is..quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:20 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar niemand heeft het daadwerkrlijk gezien toch? En dat vind ik raar.....
ja .... zat ik ook al naar te kijken ....quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:31 schreef BONG4002 het volgende:
Ilona lijkt een beetje te peinzen over iets
als we daar al op gaan letten dan kunnen we zeggen dat het ECHT saai is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:35 schreef Peter6000 het volgende:
Het dekbed van Sylvia is, ondanks haar lengte, veel te klein.
Heeft met mijn ergernis over de standaarddekbedmaten te maken.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[..]
als we daar al op gaan letten dan kunnen we zeggen dat het ECHT saai is.![]()
Jeps zo weinig dat ik me bed maar in duik. Truste allquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heeft met mijn ergernis over de standaarddekbedmaten te maken.![]()
Anders waren die uitstekende voeten ook mij niet opgevallen.
Maar het samen een film kijken levert nu eenmaal weinig gespreksstof op.
quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Die dekbedden maken ze speciaal voor mij. Bij een dekbed van 2m hou ik nog ruimte zat overquote:Op donderdag 18 januari 2007 23:57 schreef bosb het volgende:
![]()
Een te klein dekbed is vele malen erger dan een te klein bed, belachelijk dat dekbedden van 2.00m nog gemaakt worden.....
Maar saaie avond (en dag) inderdaad, maar goed kan niet altijd feest zijn.
Ik ook niet, en persoonlijk zou ik liever zien dat ze eens iets actiefs gingen doen. Of iets waarbij ze hun hersens eens echt moeten gebruiken.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer pokeren, en nou op veronica..... leuk maar ik weet nog steeds niet wat, call, check of river betekent
En dan heb je in Nederland nog mazzel, in andere landen is 1.90 nog vaak de standaard-lengte van bedden, dus dan is 2.00 voor een dekbed wel genoeg...quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
www.veronicapoker.nl uitleg voor dummiesquote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Weer pokeren, en nou op veronica..... leuk maar ik weet nog steeds niet wat, call, check of river betekent
A|llereerst trusten.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 00:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan heb je in Nederland nog mazzel, in andere landen is 1.90 nog vaak de standaard-lengte van bedden, dus dan is 2.00 voor een dekbed wel genoeg...
* Leandra gaat in dr eigen bed van 2.20 lang (met dekbed van 2.20) ff bijkomen van vandaag... truste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |